Karhulassa toimiva pennikirppis on tainnut tehdä suomen ennätyksen käytävien kapeudessa,uskoisin että on olemassa säädöksiä jotka koskevat kirpputorien käytäviä.Pennikirpikselle ei ole tainnut vielä mikää tarkastaja kerken käymään, pennikirpis on tällä hetkellä mielestäni noin kapeilla käytävillä onnettomuuden sattuessa surmanloukku.
Onko pennikirppis enää turvallinen ?.
33
5178
Vastaukset
- katast-rofi
Millaista onnettomuutta ajattelit? Venäläisten hyökkäystä vaiko maailmanloppua?
- karhulalainen
Esim:Vakavan sairaskohtauksen sattuessa esihoitajien on äärettömän vaikeeta tai lähes mahdotonta kantaa potilasta pennikirppiksen käytävillä.
- hapeton
karhulalainen kirjoitti:
Esim:Vakavan sairaskohtauksen sattuessa esihoitajien on äärettömän vaikeeta tai lähes mahdotonta kantaa potilasta pennikirppiksen käytävillä.
Huonossa hapessa ko paikka ilmavaihto ei toimi kunnolla,etenkin kesäkuumalla pyörtymisvaara.
Onkohan siellä perälä hätä ulos menoakaan.
- Palomies.
On totta että kirpputorien pitäjien pitäisi huomioida käytäviä suunnitteluissa turvallisuus, tulipalon sattuessa kapeat käytävät ovat monesti kohtalokkaat lapsille ja vanhuksille.Näistä kapeista käytävistä voi tehdä ilmoituksen paikalliselle palotarkastajalle.
- letkuletkeä.
muka palomies niin sinä varmaan teit jo ilmoituksen palotarkastajalle!?
- en ole edellinen.
letkuletkeä. kirjoitti:
muka palomies niin sinä varmaan teit jo ilmoituksen palotarkastajalle!?
en minä mitään ilmoituksia ala kuulopuheiden perusteella tekemään. jos joku on niin huolissaan tilanteesta, että jaksaa tänne avautua, niin samalla vaivalla luonnistuu varmasti myös virallisempi ilmoitus?
- entinen asiakas
Ennen tuli käytyä pennikirpiksellä tosi usein, mut nyt kun se on siirtynyt uusiin tiloihin ei ole montaa kertaa tullut käytä.Syy siihen että ei ole enää tullu käytyä on just noi ahtaat käytävät,vaikee sillä on ohitella ihmisiä.
- Niinpä.
Yritäppäs mennä sinne vaunujen tai rattaiden kanssa ?,ei ole enää mun paikka.
- mieltä että
kyllä se on.
- +++++
Kävin viikko sitten ensimmäisen kerran tässä uudessa paikassa. Kyllä oli niin ahdas ja luontaan työntävä paikka, ettei tarvitse enää toista kertaa sinne mennä. Lisää pikkuisia ahtaita koppeja oli silloin tekeillä.
Kyllä on ahneus yrittäjällä huipussaan, kun pitää paikka tunkea niin täyteen niitä myyntipöytiä ja jättää käytävät kapeiksi, ettei mahdu kaksi ihmistä toisiaan kunnolla ohittamaan.- noissa kirppareissa
on melkoinen palomassa,jos tuli pääsee valloilleen.Käytävillä tulisi olla tilaa esim palosukeltajille.poistumisteitä pitäisi olla riittävästi.
- (**)
Onko nyt käynnyt niin että on tehty sama määrä myyntipaikkoja mitä oli vanhassa paikassa,vanha paikka oli tietysti kaksikertaa isonpi.Luulen et siellä tapahtuisi tosi isoja muutoksia jos joku viranomainen kävisi katsomassa paikkaa.Kaikki muutokset eivät varmasti olisi pahaksi :).
- tietämätön.
Kukaa nykyään pitää pennikirppistä ?,ekös se loviisalainen kaveri lähtenyt pois siitä.Mikä tai mitkä viranomaiset valvovat kirpputorien toimintaa ??.
- kade
tietämätön. kirjoitti:
Kukaa nykyään pitää pennikirppistä ?,ekös se loviisalainen kaveri lähtenyt pois siitä.Mikä tai mitkä viranomaiset valvovat kirpputorien toimintaa ??.
Turha yrittää,kyllä sinä omistajapariskunnan tunnet.Olet vaan niin h*lv*tin kateellinen kun et itse pysty samaan.Itse käyn parikertaa vuodessa kauppaamassa vaatteitani ja homma on toiminut kiitettävästi.EI HUOMAUTTAMISTA, päinvastoin kehuja ja ruusuja.t.aittakorvesta omistajille!!!
- ++++++
tietämätön. kirjoitti:
Löysin netistä tiedon että sitä pyörittää Anne Markkanen,kirpputorien turvallisuudesta vastaa ehkä vai keskustelussa mainittu (palotarkastaja).
- Nyt tässä
++++++ kirjoitti:
Löysin netistä tiedon että sitä pyörittää Anne Markkanen,kirpputorien turvallisuudesta vastaa ehkä vai keskustelussa mainittu (palotarkastaja).
uudessa kirpparissa käynytkään,mutta se vanha kirppis oli ihan ykkönen!iso/tilava,mukava henkilökunta.Jossain vaihees oli jotain Ruotsalaisiikin pitäjii,ei hyvä.
- En ole
Nyt tässä kirjoitti:
uudessa kirpparissa käynytkään,mutta se vanha kirppis oli ihan ykkönen!iso/tilava,mukava henkilökunta.Jossain vaihees oli jotain Ruotsalaisiikin pitäjii,ei hyvä.
Tikankadulla kierrätys hyvää ja halpaa tavaraa,en kaipaa kirpputoreja uutta tavaraa,ropparista saa halvemmalla kuin kirppareilta.
vaki myyjiä vuodesta toiseen,jos ostaa ja myy muista verolaki. - kirppari ihminen.
Nyt tässä kirjoitti:
Se vanha kirppis oli ehdottomasti kotkan ykkös kirppari,se nuoripari joka piti sitä hoiti työnsä loistavasti.Tällä hetkellä kotkan kirppareista paras on apenkirppis turvalassa,siellä ei ole ahtaat käytävät.
- poliisi asialle
tietämätön. kirjoitti:
sama kiero roisto joka myy omia tavaroita veroja kiertäen, niin vastenmielisen nuljakan näköinen kaveri että, samaten jokasortti vieressä, rikollisen näköinen kuittiakaan ei kirjoita ja yleensä haisee paskalle.
- ulkopuolinen...
poliisi asialle kirjoitti:
sama kiero roisto joka myy omia tavaroita veroja kiertäen, niin vastenmielisen nuljakan näköinen kaveri että, samaten jokasortti vieressä, rikollisen näköinen kuittiakaan ei kirjoita ja yleensä haisee paskalle.
Kannattaa mietii pikkusen mitä täällä kirjoittaa, ei kannata ketään täällä henkilökohtaisesti rupee nimittelemään.
- että näin
ulkopuolinen... kirjoitti:
Kannattaa mietii pikkusen mitä täällä kirjoittaa, ei kannata ketään täällä henkilökohtaisesti rupee nimittelemään.
valitettava totuus on että kirpparit kiertää veroja ja myy omissa pöydissään roinaa, ja usein jopa ihan uutta roinaa ostoskärryittäin.
- huolestunut.
että näin kirjoitti:
valitettava totuus on että kirpparit kiertää veroja ja myy omissa pöydissään roinaa, ja usein jopa ihan uutta roinaa ostoskärryittäin.
Jos toi pennikirppis on tosissan noi vaarallinen, ja omistajat laiminlyövät ehkä turvallisuusmääräyksiä niin meidän kuluttajien on siihen puututtava kovalla kädellä.Me kuluttajat vaikutamme siihen minkälainen kirpputori menestyy,meillä pitäisi olla oikeus vaatia parempia turvallisuus järjestelyjä.Mä itse rupean poikotoimaan koko paikkaa siksi aikaa kunnes paikka on meille kuluttajille asiaankuuluva eli TURVALLINEN.
- saa,sanoo
huolestunut. kirjoitti:
Jos toi pennikirppis on tosissan noi vaarallinen, ja omistajat laiminlyövät ehkä turvallisuusmääräyksiä niin meidän kuluttajien on siihen puututtava kovalla kädellä.Me kuluttajat vaikutamme siihen minkälainen kirpputori menestyy,meillä pitäisi olla oikeus vaatia parempia turvallisuus järjestelyjä.Mä itse rupean poikotoimaan koko paikkaa siksi aikaa kunnes paikka on meille kuluttajille asiaankuuluva eli TURVALLINEN.
ABLOY lukot ainakin halpoja,ja uusilla avaimilla 35€ ei kaupasta kannata ostaa,kun saa ykkösen eteen heittää.
MYÖS KUNNOSTETTUJA POLKUPYÖRIÄ KOTKAN KIRPPUTOREILLA JATKUVASTI MYYNNISSÄ.JOPA 45€ OSTIN JA AIVAN LOISTO PYÖRÄN SAIN. - ja kaatiskamaa Turvalas
kirppari ihminen. kirjoitti:
Se vanha kirppis oli ehdottomasti kotkan ykkös kirppari,se nuoripari joka piti sitä hoiti työnsä loistavasti.Tällä hetkellä kotkan kirppareista paras on apenkirppis turvalassa,siellä ei ole ahtaat käytävät.
Ei ole pahemmin tullut käytyä ensimmäisen kerran jälkeen Turvalassa. Kamala haju ja tavarat ala-arvoisia. Huikeat hintalaput kuitenkin. Eka ja vika kerta siis siellä.
- 220 euroa rikkaampi 10 päiv...
kade kirjoitti:
Turha yrittää,kyllä sinä omistajapariskunnan tunnet.Olet vaan niin h*lv*tin kateellinen kun et itse pysty samaan.Itse käyn parikertaa vuodessa kauppaamassa vaatteitani ja homma on toiminut kiitettävästi.EI HUOMAUTTAMISTA, päinvastoin kehuja ja ruusuja.t.aittakorvesta omistajille!!!
Paikka on kyllä ahdas ja varmaankin hankala jos tapahtuu jotakin kuten sairaskohtaus ym. onnettomuus. Olin tässä myymässä muutama viikko sitten perheeltäni yli jäännyttä tavaraa kuten vaatteita ja astioita, tienestini oli n.220euroa 10 päivässä. Hinnoitteluni on haitarilla 0,50-10,00 euroa. Paikassa näin positiivisena miellyttävä asiakaspalvelu sekä se että paikan henkilökunta siivoilee myös pöytiä kunhan kerkiää, kiitos siitä! Tekin jotka käytte siellä ostamassa niin kunnioittakaa toisten tavaroita ja laittakaa ne nätisti paikoilleen siihen ei mene sen enempää aikaa kuin siihen sotkemiseenne!!! Ja jos siellä on hajuja niin mistä ne tulevat? No ne tulevat siitä kun jotkut myyjät luulevat paikkaa kaatopaikaksi ja tuovat sinne kohtalaisen likaisia tuotteita, pieni vaivan näkö kotona ja tuotteet puhtaana esille. Se parantaa kaikkien viihtyvyyttä, ei yrittäjäpariskunta voi mennä sanomaan kirpparimyyjälle että "mees pesee tuotteet ja tuu sitten taksa" , aloitetaan me itse se ja saadaan viihtyvyyttä aikaan! Elikkä syksyllä taas uudelleen myymään lasten pieneksi jääneitä talvivaatteita, siellä nähdään! Kiitos Anne ja Make
- tuoda
pennikirppiksen sisään koiran jos on kakkakikkare pussi mukana?
- ei tarvitse pussia
Voit vapaasti taluttaa pollen sisälle ja kokkareet voit kerätä pussiin myyntiin mummoille kukkapenkkiin, 1 euro pussi.
lisäbisnestä tulee näin, kuin huomaamatta.
- harvoin myymässä
on hyvä juttu, pystyy pitämään myös omaa kirjanpitoa mitä on myyty ja milloin.
Iso miinus siitä, että tavaraa katoaa kassan ohi tai toiselle pöydälle. Isohko keittiön valaisin varastettu, myös luistelumatto. Molemmat isoja tavaroita joita ei viedä kainalossa kassan ohi, myös pienempää tavaraa hävisi.Tämä on kirppiksen välttämätön paha jolle ei voida ilmeisesti mitään.
Käytävät saisivat myös olla leveämmät.- irvileukainen
mutta kassarouva on todella saamattoman hidas.
- vanhan kaipuu
irvileukainen kirjoitti:
mutta kassarouva on todella saamattoman hidas.
ei ollut kyllä hitautta ennen, vanha pennikirppis vanhalla paikalla oli parempi . siellä oli myös todella leveät käytävät . ja palvelu pelasi todella hyvin . nyt ei kyllä tiedä kuinka paljon menee tavaraa ohi kassan maksamatta, kun on tämä uusi viivakoodilaite, sitä ei pysty seuraamaan itse ollenkaan .
- ????????????-
epärehellinen kaveri sitä pitämässä kuulemma, omia pöytiä kymmenkunta, ostaa myös tavaraa kuten tulli ym varastoista kenkiä ja konkurssipesiä. näyttäis siltä että henkilökohtaista osto ja myyntiliikettä pitää, kuten naapurikin samalla pihalla.
- tuokin
kyllä tuo kirpputorin tarkoitus on hakusessa, todella paljon on uuden tavaran pöytiä . eikö tarkoitus ole päästä omasta tarpeettomasta tavarasta eroon, eikä tehdä siintä uutta "rajamarkettia" ? ja taitaa nuo omistajat ottaa kuormasta päältä hyvät tavarat . illalla tuodessani tavaraa pöytään ennen sulkemista, ja aamulla olin jo paikalla ennen kuin ovet olivat auki, ni pöydästäni oli hävinnyt yön aikana paljon tavaraa, toivottavasti kassan kautta ..
- ahistaa...
tuokin kirjoitti:
kyllä tuo kirpputorin tarkoitus on hakusessa, todella paljon on uuden tavaran pöytiä . eikö tarkoitus ole päästä omasta tarpeettomasta tavarasta eroon, eikä tehdä siintä uutta "rajamarkettia" ? ja taitaa nuo omistajat ottaa kuormasta päältä hyvät tavarat . illalla tuodessani tavaraa pöytään ennen sulkemista, ja aamulla olin jo paikalla ennen kuin ovet olivat auki, ni pöydästäni oli hävinnyt yön aikana paljon tavaraa, toivottavasti kassan kautta ..
eikö nuo pennikirppiksen nykyiset käytävät ole liian ahtaat ? kun ohi ei mahdu menemään jos joku kärryillä on, joutuu peruuttamaan takaisin . ei ole kiva katsella tavaroita, kun aina joku tönii selkään . kuinkas on sitten tuo pelastustie, jos tulipalo syttyy ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840