Tuossa tänään 04.04.-09 n.klo 8.50, liiteli pari "kotimaisemiin", varmaankin tämä vanha pari, joka tuohon orijärvelle tekee välilaskun.
Mikäs siinä, onhan siinä sulana pidetty, avanto-uimareiden "tukikohta".
On nuo joutsenet vaan upeita ja kauniita!
Jotta tiedoksi, antakee lintujen hieman levätä ja ruokailla.
TERVETULOA JOUTSENET
5
360
Vastaukset
- bongaa bingviini
on ainakin parikymentä joutsenta "metelöismässä".
Kannattaa käydä lintutormissa katselemassa komeeaa kevätnäytöstä....- arelop
Mun mielestä joutsenista pitäsisi tehdä riistalintuja.kinkku ei olisi enää joulupöydän kunkku vaan joutsenpaisti!
- vois
arelop kirjoitti:
Mun mielestä joutsenista pitäsisi tehdä riistalintuja.kinkku ei olisi enää joulupöydän kunkku vaan joutsenpaisti!
maistua leivän päällä ihan maukkaalta. Ihan erilaiselta kun perinteinen metukka tai emmentaali! Kunnolla rasvassa hyvin marinoituna paistettuna!
- Tallustelija74
Itse kävin tänään katsomassa sitä melskettä Naistingilla ja kylläpä niitä olikin paljon. Laskujeni mukaan noin 30. Ja tulihan sieltä mukavasti hyviä kuvia. Kaikki kuvauksesta innostuneet heti sinne. On nimittäin sen arvoinen kokemus.
- ihmeellinen näky
näin keskellä kaupnkia.
Kyllä valokuvvajia ja muita harrastajia oli sankoin joukoin eilen tornilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743