Minulla ei ole diabetesta, en käytä alkoholia eikä ole muitakaan syitä, miksi minulla on polyneuropatia.
Voitaisiinko jatkaa keskustelua polyneuropaatikon tulevaisuuden ENNUSTEISTA. Mahdolliset tutkimukset taudin hoitamiseksi.
Minulla on nilkoista alaspäin tuntohäiriöitä, jotka ovat vähitellen lisääntyneet. Onneksi hyvin hitaasti.
Oireita ovat: pistelyä, tunnottomuutta, puutumista, pakotusta, kylmän tunne (aina villasukat jaloissa), kun nilkat oikaisee jalat kramppiintuvat. Tuossa muutamia oireita, jotka vaihtelevat jonkunverran ja ovat keskenään ristiriitaisia.
Akupunktiosta ei mitään apua. MBT-kengät ovat hyvä apu kävellessä. Jalat eivät kipeydy niin kuin tavallisissa kengissä. Lääkkeet levottomiin jalkoihin ja kramppilääke.
Mikä on taudin etenemisennuste. Voiko se siirtyä tuntohermoista liikuntahermoihin?
Polyneuropatia
2
1046
Vastaukset
- Rev.McMoon
kofeiini aiheuttaa polyneuropatiaa kohottamalla kroonisesti stressihormonitasoa, joka pitää luurankolihakset jatkuvassa valmiustilassa, etenkin lihasten ollessa lepotilassa. Itselläni on sama vaiva ja kofeiinin käytön lopettaminen auttoi aika nopeasti.
- Kasarmi
"kofeiini aiheuttaa polyneuropatiaa kohottamalla kroonisesti stressihormonitasoa, joka pitää luurankolihakset jatkuvassa valmiustilassa, etenkin lihasten ollessa lepotilassa. Itselläni on sama vaiva ja kofeiinin käytön lopettaminen auttoi aika nopeasti."
Kiitos vinkistä pitääpä yrittää lopettaa kahvin juonti. Kaikki toimenpiteet kannattaakin kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469