Niin miten tämä mobile9 toimii käytännössä? Miten tallennan..tai no minne kannattaa tallentaa sivuston tiedostoja esim. teeman koneelle ja miten mä sitten siirrän sen kännykkääni..? Yritin etsiä sivusta perusteitoja, mutta tuloksetta. Eli, jos joku osais auttaa ja kertoa miten toimin asian kanssa näin käytännössä..niin kiva, kiva.. :)
P.S. Onko tuo mobile9 sitten ihan turvallinen? ainakin se on ollut kauan sitten suosittu sivu ja on edelleen... hmm..
Mobile9.com
8
2234
Vastaukset
- jakedi
Olen käyttänyt sivua viikottain lähes vuoden ajan,taattua laatua on.Suosittelen tekemään sinne käyttäjän ni ei tarvitse odottaa latauksia:)
- jakedi
jos sulla on nokia ni lataa nokia pc suite ja känny koneesee kiinni ni sillä saat laitettua
- Anttusanookaiken
Hanki ensiksi Nokia Suite, mikä on ilmainen. Tämän jälkeen mene kyseiseen sivustoon, ja valitse haluamasi tiedosto tai teema. Pistä sitten kun tulee kysymys ' Haluatko ladata ( jonkun [en muista minkä] ) ' Valitse kyllä, tai vastaava vastaus. Jos tuota ei tule niin tallenna se koneelle johonkin tiedostoon, ja sitten valitse se tiedosto klikkaamalla hiiren vasenta painiketta tiedoston päällä( mikä vissiinkin on teema ) ja valitse kopioi. Sitten etsi tiedostoistasi kännnykkäsi ( sen pitää olla silloin liitetty tietokoneeseen ) ja valitse hiiren vasemmalla painikkeella ' siirrä ' Elikkäs noin. =) Ja on tuo ihan turvallinen sivu.
- liima
tartteeko usb-liitimen?
- liima
siis ei tarvi vaa mite nokia pc suitea käytetää lataisin erään pelin mut se ei siirry kännykkää valitsin bluetoothin tavaks
- kiitos etukäteen
liima kirjoitti:
siis ei tarvi vaa mite nokia pc suitea käytetää lataisin erään pelin mut se ei siirry kännykkää valitsin bluetoothin tavaks
onko mobile9.com ilmainen, tai siis maksaako jos lataan bouncen kännykkääni
- ohana
mie haluisin taas pikkusen neuvoo et mihi ihmeen kansioon mä laitan mun sony ericsson xperia x10 mini pro luurissa noi teemat?:o oon iha hukassa.
voisko joku ihana pikkusen jelppiä? :< oon iha sääääd ku en tajuu. - minecraft2
miksi kun yrittää ladata minecraft pocket editionia minillä niin tulee: sovellusta ei ole aennettu??? sanokaaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086