Mobile9.com

Tahtoo teeman. :)

Niin miten tämä mobile9 toimii käytännössä? Miten tallennan..tai no minne kannattaa tallentaa sivuston tiedostoja esim. teeman koneelle ja miten mä sitten siirrän sen kännykkääni..? Yritin etsiä sivusta perusteitoja, mutta tuloksetta. Eli, jos joku osais auttaa ja kertoa miten toimin asian kanssa näin käytännössä..niin kiva, kiva.. :)

P.S. Onko tuo mobile9 sitten ihan turvallinen? ainakin se on ollut kauan sitten suosittu sivu ja on edelleen... hmm..

8

2211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakedi

      Olen käyttänyt sivua viikottain lähes vuoden ajan,taattua laatua on.Suosittelen tekemään sinne käyttäjän ni ei tarvitse odottaa latauksia:)

    • jakedi

      jos sulla on nokia ni lataa nokia pc suite ja känny koneesee kiinni ni sillä saat laitettua

    • Anttusanookaiken

      Hanki ensiksi Nokia Suite, mikä on ilmainen. Tämän jälkeen mene kyseiseen sivustoon, ja valitse haluamasi tiedosto tai teema. Pistä sitten kun tulee kysymys ' Haluatko ladata ( jonkun [en muista minkä] ) ' Valitse kyllä, tai vastaava vastaus. Jos tuota ei tule niin tallenna se koneelle johonkin tiedostoon, ja sitten valitse se tiedosto klikkaamalla hiiren vasenta painiketta tiedoston päällä( mikä vissiinkin on teema ) ja valitse kopioi. Sitten etsi tiedostoistasi kännnykkäsi ( sen pitää olla silloin liitetty tietokoneeseen ) ja valitse hiiren vasemmalla painikkeella ' siirrä ' Elikkäs noin. =) Ja on tuo ihan turvallinen sivu.

      • liima

        tartteeko usb-liitimen?


      • liima

        siis ei tarvi vaa mite nokia pc suitea käytetää lataisin erään pelin mut se ei siirry kännykkää valitsin bluetoothin tavaks


      • kiitos etukäteen
        liima kirjoitti:

        siis ei tarvi vaa mite nokia pc suitea käytetää lataisin erään pelin mut se ei siirry kännykkää valitsin bluetoothin tavaks

        onko mobile9.com ilmainen, tai siis maksaako jos lataan bouncen kännykkääni


    • ohana

      mie haluisin taas pikkusen neuvoo et mihi ihmeen kansioon mä laitan mun sony ericsson xperia x10 mini pro luurissa noi teemat?:o oon iha hukassa.
      voisko joku ihana pikkusen jelppiä? :< oon iha sääääd ku en tajuu.

    • minecraft2

      miksi kun yrittää ladata minecraft pocket editionia minillä niin tulee: sovellusta ei ole aennettu??? sanokaaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe