Mobile9.com

Tahtoo teeman. :)

Niin miten tämä mobile9 toimii käytännössä? Miten tallennan..tai no minne kannattaa tallentaa sivuston tiedostoja esim. teeman koneelle ja miten mä sitten siirrän sen kännykkääni..? Yritin etsiä sivusta perusteitoja, mutta tuloksetta. Eli, jos joku osais auttaa ja kertoa miten toimin asian kanssa näin käytännössä..niin kiva, kiva.. :)

P.S. Onko tuo mobile9 sitten ihan turvallinen? ainakin se on ollut kauan sitten suosittu sivu ja on edelleen... hmm..

8

2252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakedi

Olen käyttänyt sivua viikottain lähes vuoden ajan,taattua laatua on.Suosittelen tekemään sinne käyttäjän ni ei tarvitse odottaa latauksia:)

• jakedi

jos sulla on nokia ni lataa nokia pc suite ja känny koneesee kiinni ni sillä saat laitettua

• Anttusanookaiken

Hanki ensiksi Nokia Suite, mikä on ilmainen. Tämän jälkeen mene kyseiseen sivustoon, ja valitse haluamasi tiedosto tai teema. Pistä sitten kun tulee kysymys ' Haluatko ladata ( jonkun [en muista minkä] ) ' Valitse kyllä, tai vastaava vastaus. Jos tuota ei tule niin tallenna se koneelle johonkin tiedostoon, ja sitten valitse se tiedosto klikkaamalla hiiren vasenta painiketta tiedoston päällä( mikä vissiinkin on teema ) ja valitse kopioi. Sitten etsi tiedostoistasi kännnykkäsi ( sen pitää olla silloin liitetty tietokoneeseen ) ja valitse hiiren vasemmalla painikkeella ' siirrä ' Elikkäs noin. =) Ja on tuo ihan turvallinen sivu.

• liima

tartteeko usb-liitimen?

• liima

siis ei tarvi vaa mite nokia pc suitea käytetää lataisin erään pelin mut se ei siirry kännykkää valitsin bluetoothin tavaks

• kiitos etukäteen
        liima kirjoitti:

siis ei tarvi vaa mite nokia pc suitea käytetää lataisin erään pelin mut se ei siirry kännykkää valitsin bluetoothin tavaks

onko mobile9.com ilmainen, tai siis maksaako jos lataan bouncen kännykkääni

• ohana

mie haluisin taas pikkusen neuvoo et mihi ihmeen kansioon mä laitan mun sony ericsson xperia x10 mini pro luurissa noi teemat?:o oon iha hukassa.
      voisko joku ihana pikkusen jelppiä? :< oon iha sääääd ku en tajuu.

• minecraft2

miksi kun yrittää ladata minecraft pocket editionia minillä niin tulee: sovellusta ei ole aennettu??? sanokaaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe