Naamani on aivan pieniä näppyjä täynnä ja tulipunainen.Kävin lääkärillä, joka totesi olevan melko ärhäkkä ruusufinni muoto. Määräsi tetrasal kuurin ja rosazol 1% rasvan. Rasva kuivattaa ja iho kutisee. Onko neuvoja miten iho rauhoittuisi ja mitä aineita pitäisi käyttää?
ruusufinni
2
894
Vastaukset
- Peppi
Hei,
Itse myös poden samaa vaivaa,käytän aamuin illoin antibioottivoiteita.Punaisuus on helpottanut mutta näpyt ei.Olen kuullut huhuja että monet ovat saaneet ruusufinnin hormonikierukan myötä.Nyt olisi kiva myös kuulla onko jollakin tällaisia kokemuksia,mietin itse kierukan poistamista mutta onko siinä perää...itse käytän nyt etanavoidetta antibiootiivoiteiden seurana se tuo hyvän olon iholle mutta suurempaa muutosta itse ruusufinniin en huomaa.- kokeilla
onko ruokavaliolla vaikutusta. Testata samalla periaatteella kuin ruoka-aineallergioita pikkuvauvoilta. Jätää esim. maitotuotteet pois pariks kuukaudeks, seurailla onko mitään vaikutusta jos ei niin palauttaa käytöön (ei ehkä kuitenkaan kerralla kaikkia). Sitte vaikka kotimaiset viljat jne. Lisäaineita yms. E-koodillisia kannattanee myös tarkkailla. mercola.comissa oli jotain juttua rosaceasta, tosin amerikkalaisella kaupallisella paatoksella. Mutta sieltä voi vilasta, jos vaikka löytyis ajatuksentynkää itselle edelleen kehitettäväks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201771Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3211433Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959- 11955
- 77907