Millainen olen?:) tulkintaa kaipaisin..

maryaa.

Syntymäpäivä: 22.10.1991
Syntymäaika: 04.20
Syntymäpäivä: Keuruu

Jos joku viitsisi,muistaakseni neitsyt on mun nouseva merkki mutta muuten mulla ei ole paljoa hajua näistä jutuista.. mars ja merkurius skorpionissa? Oliskohan venus ollut oinaassa? En muista, mutta olisi kiva jos joku tulkitsisi ja kertoisi vähän noita ominaisuuksia. :-)

18

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö itse tiedä ?

      Etkö todellakaan itse tiedä millainen olet. Eikö kukaan ole kertonut sinulle mitään ulkopuolista mielipidettä ja palautetta, vanhemmat,sisarukset, ystävät,opettajat. Etkö tunnista omia ominaisuuksiasi ja haluat saada ne selville syntymäajan ja -paikan perusteella.

      • maryaa.

        Kysyn siksi, koska astrologia on kiehtovaa. Ei minua ainakaan kiinnosta kauheasti tollaiset idioottimaiset kommentit mitä heittelet, mene muulle palstalle jos astrologia ei sinua kiinnosta


      • Helmisivut.
        maryaa. kirjoitti:

        Kysyn siksi, koska astrologia on kiehtovaa. Ei minua ainakaan kiinnosta kauheasti tollaiset idioottimaiset kommentit mitä heittelet, mene muulle palstalle jos astrologia ei sinua kiinnosta

        Kiitos kirjoituksestasi! Koska en ole astrologi, ehdotan Sinulle Helmi-sivuja. Siellä saa täyttää tiedoston ja klikata ja saa tulkinnan. Se on ihan hyvää tulkintaa, ilmaiseksi tulkinnaksi. Sitten, kun Sinulla on parempi taloudellinen tilanne, voit tilata ammattiastrologilta tulkinnan, tai Unio Mysticasta Helsingistä Yrjönkadulta. Olen harvoin koneella, palataan kirjoittamaan tarvittaessa. Oliko Merkurius Skorpionissa? Osoitit sen juuri parhaalla mahdollisella tavalla! Kenties Sinussa on astrologin taitoja! Ystävällisin terveisin Laila, lukenut 28 v astrologiaa.


    • Skorpionissa myös.

      Unohdan tuon Mars aseman niin helposti, joten hiukan lisää. Samoin, kuin edellinen mielenjohtuma kirjoituksestasi, Mars Skorpionissa, täyttä höyryä antamaan tulta ja tappuraa "torvityypeille"! Joitakin osuvia otteita lujasta luonteestasi, jolla tulet pääsemään pitkälle. Voisin ehdottaa listalle : politiikkaa, vaikka paikallista Nuoriso Liittoa. Puolueen valitset tietysti itse, koska Sinulla ON mielipiteitä! Tämä on aivan totisinta tulkintaa, tytär samoilla kuvioilla politiikassa. Laila.

      • minä Mies

        Katsopas tätä, hyvä Laila!
        Tässä mars skope CV: -vaarallisia harrastuksia, myös ihmissuhteissa, alitajuinen veto tunnevammaisia kohti, rajojen testaamista ongelmien kautta. näkee ihmisessä synkänpuolen, vaarallinen ahdistettuna, pakottava ei suostutteleva, ahdistava muiden mielestä, peilaa omat tunteensa vastapuoleen.
        No joo, siinä tappuraa "torvityypeille"


      • aloittaja
        minä Mies kirjoitti:

        Katsopas tätä, hyvä Laila!
        Tässä mars skope CV: -vaarallisia harrastuksia, myös ihmissuhteissa, alitajuinen veto tunnevammaisia kohti, rajojen testaamista ongelmien kautta. näkee ihmisessä synkänpuolen, vaarallinen ahdistettuna, pakottava ei suostutteleva, ahdistava muiden mielestä, peilaa omat tunteensa vastapuoleen.
        No joo, siinä tappuraa "torvityypeille"

        Jos aloituksessani oli kirjoitusvirheitä,niin pahoittelen. Luin jostain että olen kylmä rakkauselämältäni, nooo..pitäähän se jollain tapaa paikkansa. :)


      • Ja nuori kyselijä vastassa.
        minä Mies kirjoitti:

        Katsopas tätä, hyvä Laila!
        Tässä mars skope CV: -vaarallisia harrastuksia, myös ihmissuhteissa, alitajuinen veto tunnevammaisia kohti, rajojen testaamista ongelmien kautta. näkee ihmisessä synkänpuolen, vaarallinen ahdistettuna, pakottava ei suostutteleva, ahdistava muiden mielestä, peilaa omat tunteensa vastapuoleen.
        No joo, siinä tappuraa "torvityypeille"

        Luin nuoren naisen tulkinnan. Me vanhat ihmiset ymmärrämme nuoria. Me emme sano : Onpas sinulla kamala kartta. Me olemme hiljaa nuoren tukena askel askeleelta. Hänellä on paljon ainutlaatuista kaunista kartallaan ja nautimme niistä lahjoista. Toivotamme hänelle innostusta elämän haasteisiin ja rohkeutta taitojensa ja lahjojensa jakamiseen. Mies, olet taitava myös. Terveisin, Laila.


      • Kuinka voisit olla?
        aloittaja kirjoitti:

        Jos aloituksessani oli kirjoitusvirheitä,niin pahoittelen. Luin jostain että olen kylmä rakkauselämältäni, nooo..pitäähän se jollain tapaa paikkansa. :)

        Nainen vastaa, niinkuin häntä kohdellaan. Olet hirmu nuori. Olen sitä mieltä, että vasta ikääntyminen antaa todellisen nautinnon rakastelulle. Siinä on koko elämän ajan hankitut ja opitut tunteet. Kun mies on samalla aaltopituudella, kokee jotain ainutlaatuista, jota ei tiennyt olevan olemassakaan. Minä en tahtoisi olla minkään muun ikäinen, kuin juuri nyt olen. Laila.


    • Niinkin kiinnyttynyt rusettiin

      Lähes käsittämätön kansa antaa tamän 69 hillua.On tuskaa täynnä tämä maa.Täällä tapetaan ja murhataan.Tämä hämmästyttävä mies vaan haluaa panna.Ääliöiden päämies,vastuuton ja poikkeuksisella tavallaan normikertoja.Luhistuvan Yhteisön monttuun panija.

    • kertoo paljon persoonasta.

      Raimo A Nikula on kirjoittanut kirjan Kuun vaiheista. Niitä 1-28. Minulla on 28 ja siksi olen apua antava. Nikulalla on omat sivut ja yhteystiedot. Jos tahdot, voit ottaa häneen yhteyttä ja tilata Kuun vaiheesi. Tulet saamaan itsestäsi tietoa, työsi luonteesta ja muuta sellaista. Jos saat vain vaiheesi numeron, minulla on tuo kirja ja voin kirjoittaa vaiheesi pääasiat sinulle. Luonnollisesti voit tilata Kuun vaiheesi keneltä tahansa astrologilta. Se lasketaan tietyn kaavan mukaan, en laittanut sitä muistiin. Minulla on taipumus tukeutua muihin ihmisiin. Joko sait Helmi sivuilta tulkintasi? Minusta se on upea! Sinulla on aivan erityisi lahjoja. Terveisin, Laila.

      • muttammmm

        En ymmärrä siitä mitään.


      • olenpa tyhmä
        muttammmm kirjoitti:

        En ymmärrä siitä mitään.

        Ei tule luettua kaikkea aina tarpeeksi huolellisesti. :)


      • säilytä se!
        muttammmm kirjoitti:

        En ymmärrä siitä mitään.

        Sinussa on paljon erityistä hyvää, lahjoja. Kun kerkiän, paneudun asiaan. Pyydä vielä se Kuun vaihe. Minulla on 28 ja siksi autan Sinua. Olet hyvin nuori. Voisit jo alkaa panostaa alaan, joka on Sinua omaasi. Intensiivistä panostusta. Opiskeletko? Mitä opiskelet? Ole huoletta, olet aloittanut astrologian harrastamisen ja se voi olla juuri yksi Sinun juttusi. Laila.


    • kartan tulkinnan saa tulos...

      Tulosta kartan tulkinta. Se on hyvää tulkintaa. Ei pidä väheksyä ilmaista tulkintaa. Sinussa on niin paljon mahdollisuuksia toteuttaa ja elää elämääsi. Puhutaan me aina asia kerrallaan. Olet herkkä. Lähdetään siitä. Minä olen myös herkkä. Miten olisi hoitoala? Kirjallisesti olet lahjakas. Miten olisi toimittajantyö? Tänäpäivänä saa olla monta ammattia. Ja kaikki opinnot ovat pääomaa. Minä opiskelen maanpuolustusta. Ole oma itsesi, tahdon toivoa. Laila.

    • Oletko huomannut...

      Oletko huomannut, että olet herkkä kokemaan selvänäköisyyttä? Jos olet, anna sen kehittyä. Siitä voi olla hyötyä tulevissa ammateissasi. Entä tarve olla vapaa? Riipumaton? Miten sen kanssa tullaan toimeen, työssä ja ihmissuhteissa? Kuten näet, nämä asiat vaativat pitkiä puntarointeja. Ja Sinä olet jo alkanut ottamaan elämän näin tosissasi. Se kuvaa luonteesi syviä puolia. Kenties koet hämmennystä ja epäröintiä, mutta nuo tunteet ovat Sinun etsijän tiesi mukanaan tuomia ja ne auttavat Sinua kehittymään ihmisenä. Ennenkaikkea, nauti tuosta nuoruudestasi. Ota pieni puntarointi kerrallaan ja elämä antaa Sinun kasvaa rauhassa. Laila.

    • Janne45

      OLEN LAMASYYLLINEN

      • vastata?

        Mitä tahdot siis kertoa? Kenen lama? Minun elämäni on tasaista.


    • Jotain vielä.

      Sinulla on Kuu Oinaassa, minulla samoin. Sinulla on paljon monenlaisia hyviä kykyjä ja lahjoja, taitoja. Taipumuksesi vetäyty, tuo epätietoisuutta heille, jotka eivät sitä ymmärrä. Jos koskaan kaipaat harrastusta, joka vastaa hyvin Kuusi tunnelmia, vapaaehtoinen maanpuolustus voi olla sellainen. Naisten Valmiusliitto on hyvä paikka meille, joilla on tahto auttaa. Menemme Kauhavan sotalentokouluun juuri. Katso netin sivuja. Jos kaipaat rohkaisua, minä olen siellä. Ystäväsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe