Puolustusvoimat haluaa sinut kuolleena

Ihmisvihaaja

Puolustusvoimat ovat olemassa sitä varten, jotta juuri täysi-ikäistyneet nuoret voitaisiin tapattaa rintamalla mahdollisen sodan syttyessä. Sodan uhka tosin on olematon, joten Puolustusvoimain olemassaololla lienee lähinnä symbolinen merkitys Miesten kouluna. Ilman aseita et kasva pojasta Mieheksi.

Tyhmimmät nielevät Puolustusvoimain propagandan jostain vitun Miesten koulusta ja nuorten paskasta kunnosta syynä heikentyneeseen "maanpuolustustahtoon". Jotkut ajattelevat omilla aivoillaan ja käyttävät aikansa johonkin todelliseen.

Tytöistä muuten kasvaa naisia ilmankin sotaleikkejä.

7

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupsd

      Taitaa olla intti vasta edessä? Onnee sinne, tuskin pärjäät.

      • Ihmisvihaaja

        Ei ole edessä intti, vaan vankila.


      • -------------
        Ihmisvihaaja kirjoitti:

        Ei ole edessä intti, vaan vankila.

        Jos totaalikieltäytyjiä vain olisi tarpeeksi, saataisiin koko asevelvollisuustouhu loppumaan.


      • W-SS5.pd
        ------------- kirjoitti:

        Jos totaalikieltäytyjiä vain olisi tarpeeksi, saataisiin koko asevelvollisuustouhu loppumaan.

        Vankilaan joudatkin. Pitäis saada teille pasifisti-vegaaneille joku kuolemantuomio tms.
        Selittäkää nyt joku miksi asevelvollisuus pitäisi lopettaa? Pelkäättekö jotakin?


      • minä vaan
        W-SS5.pd kirjoitti:

        Vankilaan joudatkin. Pitäis saada teille pasifisti-vegaaneille joku kuolemantuomio tms.
        Selittäkää nyt joku miksi asevelvollisuus pitäisi lopettaa? Pelkäättekö jotakin?

        Ehdotat peruuttamatonta ratkaisua eli kuolemantuomiota henkilöille jonka vakaumus estää orjatyövoiman käytön? Olen kyllä samaa mieltä että kyllä mullakin pitäis olla oikeus ostaa ihmisiä torilta ja laittaa ne tekeen töitä 4e päivänpalkalla...

        Mutta eniten ketuttaa se että et idiootti edes tajua että vegaanius ei liity tähän paskan vertaa!! Yleensä maanpuolustushenkisimmän ovat ne pienimmillä aivoilla ja ajattelukyvyllä varustetut, kuten sinä!

        Vegaani ei syö lihaa! Kävin armeijan, en syö lihaa, kuolemantuomio? Vai kenties tarkoitat että kuolemantuomio vain niille pasifisteille jotka eivät syö lihaa? Vai häh täh??


    • oli taas tuokin

      Tuostakin tekstistä näkee, minkä tasoista se puuha sitten on kun oikein kunnolla päästetään irti. Mitä sitä kantamaan vastuuta tai osallistumaan. Heti mulle kaikki ilmaiseksi! Muut puolustamaan maata, muuta maksamaan verot, muut noudattamaan liikennesääntöjä, muut, muut, muut!

    • Alokas K09

      Puolustusvoimien vastustaminen kuuluu totaalikieltäytyjien imagoon. Halutaan olla medialle marttyyreja ja ollaan omasta mielestään parempia ihmisiä kun "vastustetaan ihmisten tappamista".
      Jos jollekkin ei vielä ole valjennut, täällä Suomessa ei olee sotaa. Kiitos siitä hyvälle ulkopolitiikan hoidolle ja puolustusvoimille, joka luo ulkomaille tarvittavan pelotteen.
      Totaalikieltäytyjät eivät vain viitsi hoitaa velvollisuuttaan (HUOM! Varusmiespalvelus on mahdollista suorittaa aseettomana palveluksena, joten aseistakieltäytyminen on aika huono argumentti), vaan menevät mielummin linnaan, koska siellä voi opiskella ja saa vielä maailman sympatiat puolelleen kun "raukka" on "mielipidevanki". Totaalikieltäytyjien yhteisö tukee, joten itselle tulee hyvä mieli kun tuntee tekevänsä oikein.
      Entäs sitten kun asevelvollisuus lakkaa? Yhteisöltänne putoaa pohja, jonka turvin vastustatte hallintoa. Enpä usko, että jätätte asiaa siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe