Hotelli Fougere

Alanyassa

Olisiko kenelläkään kokemusta kyseisestä hotellista, toukokuussa tarkoitus lähteä. Lähinnä kiinnostaisi tietää siisteydestä, aamiaisesta, sijainnista ym. Kiitos jo etukäteen!

12

2013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saimi5

Olin Fougeressa v2005. Hotelli on ihan OK, mutta valitsisin tuosta hintaluokasta kyllä jonkun muun. Fougere on aika kaukana kaikesta. Pitkä matka rannalle ja keskustaan. Huoneet hiukan kuluneita mutta siistejä. Allasalue ihan ok, jopa vesiliukumäki löytyy. Aamupala oli se tavallinen, en kehu mutta en haukukaan. Kannattaa tehdä aamiainen itse. Juhlamokkaa mukaan :-)
      Suositttelen esim. Margaritaa tai Novellaa FM:lta. Tjäreborgin Villa Sunflower myös kiva.

• hotla

moikka
        olin siellä 2007 ja minusta hotelli oli ihan mukava. se oli siisti ja huone kiva. parveke oli pikku kadulle päin, mutta ei haitannut mua.
        ja ei todellakaan ollut kaukana rannasta, muutama minuutti meni kävellä sinne ja ei sinne keskustaankaan nyt ihan mahdoton matka ole. taksit halpoja ja dolmukset kulkee!
        hyvä valinta jos ei halua olla ihan siellä keskustassa kaikenmaailman metelissä.
        positiiviset fiilikset jäi siitä ja voisin mennä toistekin. hauskaa matkaa!

• Saparo44

Kiva hotelli, oltiin pari vuotta sitte ja nyt toukokuussa taas samaan hotelliin, eikä todellakaan oo kaukana keskustasta ja rannasta vaikka joku tuossa väitti, sitä paitsi ilmanen rantabussi menee monta kertaa päivässä jos ei halua kävellä. Vesiliukumäet oli kivoja, aamupala ok. en osaa oikeen muuta kertoa, kysele lisää....monesko päivä lähette? me 2.5

• Fougere

Kiitos paljon vastauksista! Ollaan siis lähdössä 13.5. Fougereen. Onko kellään kokemusta iltaruoasta, minkälaista tasoa se olisi? Huoneet näyttävät ainakin kuvien perusteella kuitenkin siisteiltä?

• Saparo44
        Fougere kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksista! Ollaan siis lähdössä 13.5. Fougereen. Onko kellään kokemusta iltaruoasta, minkälaista tasoa se olisi? Huoneet näyttävät ainakin kuvien perusteella kuitenkin siisteiltä?

Huoneet oli ihan siistit, allaspyyhkeetki oli talon puolesta. Pari kertaa söimme iltasella hotellilla eikä ollu valittamista ruuasta, iltaohjelmaa oli parina iltana, päivällä altaalla myytiin tosi herkullisia ja edullisia kebabrullia, njami...henkilökunta oli todella hauskaa!

• kianii

Moikka! Meillä on varattu matka kyseiseen hotelliin 2.5.09 ja viikko ollaan. Eka kerta Alanyassa, toka kerta Turkissa (aikaisemmin Istanbulissa ja Konyassa). Onko jollakin antaa vinkkejä mitä kannattaa välttää (ruokapaikkoja, baareja, toimintoja, retkiä ym) ja mitä kannattaa tehdä/kokea? Kahdestaan poikaystävän kanssa lähdetään, minä 18v ja hän 21v. Clubien/baarien hintataso? Kiitos paljon!

• turkiyedelikizlar_KT !

noh mielestäni on pakko ilmaista se asiaa että ALANYA ON BEST PLACE EVER !!

• Dad

Hojo!
      2006 keväällä olin muksujen kanssa juuri tuossa kyseisessä hotellissa. Kaikki toimi siellä hienosti! Olihan se hiukan kaukana keskustasta mutta ei se meitä haitannut. Allasalue sopi hyvin lapsille, palvelu ystävällistä, siivous pelitti. Ei todellakaan mitään negatiivista sanottavaa. Mahtava paikka! Hyvää lomaa vaan!

• askimsin

Juuri palanneena voin vain kehua hotellia. Olen ollut aikaisemminkin kyseisessä hotelissa ja yllätys oli suuri kun avasin huoneen oven ja siellä oli remontoitu :) Tyylikäs huone.

Aamiainen on aika ankee, ei paha mut joka aamu samat murot ja oliivit ;) Kyllä sitä viikon söi mutta toisella viikolla olisin kaivannut jo jotain muuta.

Kannattaa tietysti ottaa huomioon että siinä hotellin vieressä on iso moskeija josta kajahtaa joka aamu n. klo 5 rukouskutsu. Ja siihen ei voi olla heräämättä jos huone on kadulle päin. Mutta toisaalta se on niitä loman ääniä. Tietää että saa kääntää kylkeä ja jatkaa unia.

Rantaan jos ei jaksa kävellä, (muutamaa minuuttia) niin hotellilta menee ilmanen kuljetus rantaan.

Hyvää lomaa sinne meneville!

• Jonna S
        askimsin kirjoitti:

Juuri palanneena voin vain kehua hotellia. Olen ollut aikaisemminkin kyseisessä hotelissa ja yllätys oli suuri kun avasin huoneen oven ja siellä oli remontoitu :) Tyylikäs huone.

Aamiainen on aika ankee, ei paha mut joka aamu samat murot ja oliivit ;) Kyllä sitä viikon söi mutta toisella viikolla olisin kaivannut jo jotain muuta.

Kannattaa tietysti ottaa huomioon että siinä hotellin vieressä on iso moskeija josta kajahtaa joka aamu n. klo 5 rukouskutsu. Ja siihen ei voi olla heräämättä jos huone on kadulle päin. Mutta toisaalta se on niitä loman ääniä. Tietää että saa kääntää kylkeä ja jatkaa unia.

Rantaan jos ei jaksa kävellä, (muutamaa minuuttia) niin hotellilta menee ilmanen kuljetus rantaan.

Hyvää lomaa sinne meneville!

Hei, millaiset kokemukset teillä on Fougeren ilmastoinnista? Olen ollut siellä vuonna 2005, mutta silloin lokakuussa ei ilmastointia tarvittu ja nyt ollaan menossa elokuussa ja siellä on tosi kuuma silloin. Oltiin viime vuonna Marmariksessa ja myös heinä-elokuussa ja Cosmopolitan ei saanut meiltä kiitosta. Satuimme ottamaan huoneen vanhalta puolelta ja ilmastointi piti olla, olihan se mutta ei jäähdyttänyt lainkaan joten oli aikast tukala kaksiviikkoinen.

• Minna

Tultiin just kyseisestä hotellista. Tosi kiva, mukava hotelli. Huoneet aika pieniä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle. Vessa/kylpyhuone todella ahdas. Muuten oli kiva. Allasalue tosi mukava. Lapset viihtyivät hyvin. Henkilökunta todella avuliasta ja mukavaa parina iltana oli paikallisen nahkaliikkeen sponsoroima turkkilainen ilta. Uudestaan voisi mennä tähän hotelliin.

• sissi

jaa ei minusta kyllä mitenkää ollut pienet huoneet ja ahtaat vessat!?
      parveke kyllä oli melko pieni mutta muuten siisti ja kiva paikka ,mennään varmaan uudestaankin kyseiseen paikkaan,allasalue hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7624
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5969
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1987
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1678
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1559
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe