Sain sähköpostiini tällaisen englanninkielisen viestin:
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 5 days old
Voisko joku suomentaa sen mulle? Mitä tarkoittaa?
Kiitos etukäteen!
Mitä tämä on suomeksi?
3
558
Vastaukset
Viesti tarkoittaa, että sähköpostipalvelimesi ei ole saanut viestiäsi toimitettua perille neljän tunnin aikana. Palvelin yrittää vielä viiden päivän ajan.
Eli vastaanottajan osoite on oikein, mutta esimerkiksi vastaanottajan sähköpostipalvelin on nurin tai jokin muu tekninen häiriö estää viestin toimittamisen vastaanottajalle.
Tässä vaiheessa sinun ei tarvitse (etkä voikaan) tehdä mitään. Lähettävä palvelin yrittää automaattisesti lähettää viestiä uudelleen, kunnes sen lähetys onnistuu taikka tuo viiden päivän aikaraja tulee vastaan. Jos vielä viiden päivän kuluttuakaan viestiä ei saada perille, lähettävä palvelin lähettää sinulle ilmoituksen, että viestiä ei voi toimittaa perille.
Jos viestin toimitus jossain vaiheessa onnistuu, siitä ei tule mitään erillistä vahvistusta, vain epäonnistuminen vahvistetaan.- kdqwokd eok oqo
ihan peruskauraa....
Onkos jäänyt enkun tunnit väliin koulussa...?- vario
mene google verkko sivulle ja siitä kääntäjää. opi käyttämään siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272213
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282146- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181492- 241206
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853