Jeesus oli vasta 33 vuotias kun se tapettiin

Vaikea uskoa todeksi!

Tapettiin ristillä. Siis meidän ajattelumme mukaan aivan vasta puberteetti-ikäinen sellainen josta nykyisin sanottaisiin että vielä korvantaukset olivat märkänä. Taisi poika olle melkoinen radikaali, vai kuinka te sen tuumaatte. Hänellä ei ollut vielä minkäänlaista elämänkokemusta ei myöskää elämän tietoa.
Iso kysymusmerkki? ??

9

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !Hallelujaa

Jeesus, koko maailman Luoja ja Lunastaja tuli luoksemme iankaikkisuudesta, hedelmöittyi neitsyt Marian kohtuun.

Pojitteluun ei siis ole mitään syytä sinulla savipaakulla.

• nuoren neidon

hyväksikäyttäjä. Ja voi Josef parka miten sinua viilattiin linssiin.

• Saara
        nuoren neidon kirjoitti:

hyväksikäyttäjä. Ja voi Josef parka miten sinua viilattiin linssiin.

Eikö voisi suoraan pistää pannaan?

• Saara kirjoitti:

Eikö voisi suoraan pistää pannaan?

Viestissä puhuttiin historiallisista henkilöistä jotka lähtökohtaisesti ovat kaikki samalla viivalla. Kaikista heistä saa melko vapaasti esittää mielipiteitä.

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Viestissä puhuttiin historiallisista henkilöistä jotka lähtökohtaisesti ovat kaikki samalla viivalla. Kaikista heistä saa melko vapaasti esittää mielipiteitä.

Hän oli Enkeli joka ilmoitti Marialle sanoman

Tämä rienaaja puhuu insastiasta ja vääryydestä , voisitko käsitellä asiaa vielä ....

• teuta

Ota huomioon että olet ollut yhtenä, häntä ristiinnaulitsemassa, jokainen ihminen on ollut, koska Hän on meidän kaikkien synnit lunastanut .
      Hänellä oli tapana käydä läheisellä vuorella keskustelemassa Isänsä kanssa .

Sen kuuluisan Jerusalemin juhlapyhän jälkeen kun olivat asettuneet kotia . Silloin Hän oli 12 v.
      ja vastaili jo jerusalemin papeille raamatun totuuksia, niin että papit olivat hämmästyksissä
      Sen ajan mukaan lapsuus oli 0-15, ja nuoruus 15-30 , Kun hän oli vähän yli 15 Jooseff kuoli työtapaturmassa ja Jeesus joutui kantamaan vastuun koko perheestä Marian kanssa, Joten Hän joutui olosuhteessa, ottamaan paljon selvää, ja tekemään ratkaisuja joissa sai ilman muuta apua Isältä . Minulle tämä ei ole mysteeri eikä iso ? Vaan aivan selvää Jumalan sanaa, kirjoitan tästä nyt että sinäkin tietäisit mikä on totuus.

• Savipaakku

Mitä ette voi todistaa muuten kuin joko sairaan mielikuvituksenne tai aivopedun ansiosta niin kyllä se on silloin täysi mahdottomuus. Mitään aitoa todistetta ei ole eilkä tule muuten kuin luulojen ja uskomisien kautta, mutta ei mitää selvää todistetta saada milloinkaan! Joten haukkukaa vaan minua, mutta näin se on ja pysyy AAAAMEEN! Damanlaisilla aivoilla minäkin tuumailen kuin mitä teidän kalloissa on, mutta niitä ei ole aivopesty eikä pestä!

• teuta
        Savipaakku kirjoitti:

Mitä ette voi todistaa muuten kuin joko sairaan mielikuvituksenne tai aivopedun ansiosta niin kyllä se on silloin täysi mahdottomuus. Mitään aitoa todistetta ei ole eilkä tule muuten kuin luulojen ja uskomisien kautta, mutta ei mitää selvää todistetta saada milloinkaan! Joten haukkukaa vaan minua, mutta näin se on ja pysyy AAAAMEEN! Damanlaisilla aivoilla minäkin tuumailen kuin mitä teidän kalloissa on, mutta niitä ei ole aivopesty eikä pestä!

Kyllä minä uskon . Kokosydämeltäni kokonaisen Raamatun sanaan Jeesukseen Että Hän on Jumalan Poika ja joka häet uskoo jumalan pojaksi hän pelastuu .

Voisit ottaa onkeesi , ensi viikko on piina viikko ja olisi hyvä sinunkin tietää mitä se pitää sisällään tule kuuntelemaan Jumalan sanaa johonkin paikkaan missä tiedät sitä jaettavan .
        Täällä saat vain pahaa aikaiseksi?

• ?????

voi "lunastaa syntejä"?

Miten se oikein tapahtuu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5888
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      498
      2641
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      16
      2364
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1643
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1169
    6. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      30
      1087
    7. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      26
      1059
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      16
      1028
    9. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1024
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      957
    Aihe