Tapettiin ristillä. Siis meidän ajattelumme mukaan aivan vasta puberteetti-ikäinen sellainen josta nykyisin sanottaisiin että vielä korvantaukset olivat märkänä. Taisi poika olle melkoinen radikaali, vai kuinka te sen tuumaatte. Hänellä ei ollut vielä minkäänlaista elämänkokemusta ei myöskää elämän tietoa.
Iso kysymusmerkki? ??
Jeesus oli vasta 33 vuotias kun se tapettiin
9
330
Vastaukset
- !Hallelujaa
Jeesus, koko maailman Luoja ja Lunastaja tuli luoksemme iankaikkisuudesta, hedelmöittyi neitsyt Marian kohtuun.
Pojitteluun ei siis ole mitään syytä sinulla savipaakulla.- nuoren neidon
hyväksikäyttäjä. Ja voi Josef parka miten sinua viilattiin linssiin.
- Saara
nuoren neidon kirjoitti:
hyväksikäyttäjä. Ja voi Josef parka miten sinua viilattiin linssiin.
Eikö voisi suoraan pistää pannaan?
Saara kirjoitti:
Eikö voisi suoraan pistää pannaan?
Viestissä puhuttiin historiallisista henkilöistä jotka lähtökohtaisesti ovat kaikki samalla viivalla. Kaikista heistä saa melko vapaasti esittää mielipiteitä.
- teuta
Eslest kirjoitti:
Viestissä puhuttiin historiallisista henkilöistä jotka lähtökohtaisesti ovat kaikki samalla viivalla. Kaikista heistä saa melko vapaasti esittää mielipiteitä.
Hän oli Enkeli joka ilmoitti Marialle sanoman
Tämä rienaaja puhuu insastiasta ja vääryydestä , voisitko käsitellä asiaa vielä ....
- teuta
Ota huomioon että olet ollut yhtenä, häntä ristiinnaulitsemassa, jokainen ihminen on ollut, koska Hän on meidän kaikkien synnit lunastanut .
Hänellä oli tapana käydä läheisellä vuorella keskustelemassa Isänsä kanssa .
Sen kuuluisan Jerusalemin juhlapyhän jälkeen kun olivat asettuneet kotia . Silloin Hän oli 12 v.
ja vastaili jo jerusalemin papeille raamatun totuuksia, niin että papit olivat hämmästyksissä
Sen ajan mukaan lapsuus oli 0-15, ja nuoruus 15-30 , Kun hän oli vähän yli 15 Jooseff kuoli työtapaturmassa ja Jeesus joutui kantamaan vastuun koko perheestä Marian kanssa, Joten Hän joutui olosuhteessa, ottamaan paljon selvää, ja tekemään ratkaisuja joissa sai ilman muuta apua Isältä . Minulle tämä ei ole mysteeri eikä iso ? Vaan aivan selvää Jumalan sanaa, kirjoitan tästä nyt että sinäkin tietäisit mikä on totuus.- Savipaakku
Mitä ette voi todistaa muuten kuin joko sairaan mielikuvituksenne tai aivopedun ansiosta niin kyllä se on silloin täysi mahdottomuus. Mitään aitoa todistetta ei ole eilkä tule muuten kuin luulojen ja uskomisien kautta, mutta ei mitää selvää todistetta saada milloinkaan! Joten haukkukaa vaan minua, mutta näin se on ja pysyy AAAAMEEN! Damanlaisilla aivoilla minäkin tuumailen kuin mitä teidän kalloissa on, mutta niitä ei ole aivopesty eikä pestä!
- teuta
Savipaakku kirjoitti:
Mitä ette voi todistaa muuten kuin joko sairaan mielikuvituksenne tai aivopedun ansiosta niin kyllä se on silloin täysi mahdottomuus. Mitään aitoa todistetta ei ole eilkä tule muuten kuin luulojen ja uskomisien kautta, mutta ei mitää selvää todistetta saada milloinkaan! Joten haukkukaa vaan minua, mutta näin se on ja pysyy AAAAMEEN! Damanlaisilla aivoilla minäkin tuumailen kuin mitä teidän kalloissa on, mutta niitä ei ole aivopesty eikä pestä!
Kyllä minä uskon . Kokosydämeltäni kokonaisen Raamatun sanaan Jeesukseen Että Hän on Jumalan Poika ja joka häet uskoo jumalan pojaksi hän pelastuu .
Voisit ottaa onkeesi , ensi viikko on piina viikko ja olisi hyvä sinunkin tietää mitä se pitää sisällään tule kuuntelemaan Jumalan sanaa johonkin paikkaan missä tiedät sitä jaettavan .
Täällä saat vain pahaa aikaiseksi? - ?????
voi "lunastaa syntejä"?
Miten se oikein tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345888Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982641JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162364Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291643En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul301087Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261059- 161028
Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71024Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957