Tapettiin ristillä. Siis meidän ajattelumme mukaan aivan vasta puberteetti-ikäinen sellainen josta nykyisin sanottaisiin että vielä korvantaukset olivat märkänä. Taisi poika olle melkoinen radikaali, vai kuinka te sen tuumaatte. Hänellä ei ollut vielä minkäänlaista elämänkokemusta ei myöskää elämän tietoa.
Iso kysymusmerkki? ??
Jeesus oli vasta 33 vuotias kun se tapettiin
9
360
Vastaukset
- !Hallelujaa
Jeesus, koko maailman Luoja ja Lunastaja tuli luoksemme iankaikkisuudesta, hedelmöittyi neitsyt Marian kohtuun.
Pojitteluun ei siis ole mitään syytä sinulla savipaakulla.- nuoren neidon
hyväksikäyttäjä. Ja voi Josef parka miten sinua viilattiin linssiin.
- Saara
nuoren neidon kirjoitti:
hyväksikäyttäjä. Ja voi Josef parka miten sinua viilattiin linssiin.
Eikö voisi suoraan pistää pannaan?
Saara kirjoitti:
Eikö voisi suoraan pistää pannaan?
Viestissä puhuttiin historiallisista henkilöistä jotka lähtökohtaisesti ovat kaikki samalla viivalla. Kaikista heistä saa melko vapaasti esittää mielipiteitä.
- teuta
Eslest kirjoitti:
Viestissä puhuttiin historiallisista henkilöistä jotka lähtökohtaisesti ovat kaikki samalla viivalla. Kaikista heistä saa melko vapaasti esittää mielipiteitä.
Hän oli Enkeli joka ilmoitti Marialle sanoman
Tämä rienaaja puhuu insastiasta ja vääryydestä , voisitko käsitellä asiaa vielä ....
- teuta
Ota huomioon että olet ollut yhtenä, häntä ristiinnaulitsemassa, jokainen ihminen on ollut, koska Hän on meidän kaikkien synnit lunastanut .
Hänellä oli tapana käydä läheisellä vuorella keskustelemassa Isänsä kanssa .
Sen kuuluisan Jerusalemin juhlapyhän jälkeen kun olivat asettuneet kotia . Silloin Hän oli 12 v.
ja vastaili jo jerusalemin papeille raamatun totuuksia, niin että papit olivat hämmästyksissä
Sen ajan mukaan lapsuus oli 0-15, ja nuoruus 15-30 , Kun hän oli vähän yli 15 Jooseff kuoli työtapaturmassa ja Jeesus joutui kantamaan vastuun koko perheestä Marian kanssa, Joten Hän joutui olosuhteessa, ottamaan paljon selvää, ja tekemään ratkaisuja joissa sai ilman muuta apua Isältä . Minulle tämä ei ole mysteeri eikä iso ? Vaan aivan selvää Jumalan sanaa, kirjoitan tästä nyt että sinäkin tietäisit mikä on totuus.- Savipaakku
Mitä ette voi todistaa muuten kuin joko sairaan mielikuvituksenne tai aivopedun ansiosta niin kyllä se on silloin täysi mahdottomuus. Mitään aitoa todistetta ei ole eilkä tule muuten kuin luulojen ja uskomisien kautta, mutta ei mitää selvää todistetta saada milloinkaan! Joten haukkukaa vaan minua, mutta näin se on ja pysyy AAAAMEEN! Damanlaisilla aivoilla minäkin tuumailen kuin mitä teidän kalloissa on, mutta niitä ei ole aivopesty eikä pestä!
- teuta
Savipaakku kirjoitti:
Mitä ette voi todistaa muuten kuin joko sairaan mielikuvituksenne tai aivopedun ansiosta niin kyllä se on silloin täysi mahdottomuus. Mitään aitoa todistetta ei ole eilkä tule muuten kuin luulojen ja uskomisien kautta, mutta ei mitää selvää todistetta saada milloinkaan! Joten haukkukaa vaan minua, mutta näin se on ja pysyy AAAAMEEN! Damanlaisilla aivoilla minäkin tuumailen kuin mitä teidän kalloissa on, mutta niitä ei ole aivopesty eikä pestä!
Kyllä minä uskon . Kokosydämeltäni kokonaisen Raamatun sanaan Jeesukseen Että Hän on Jumalan Poika ja joka häet uskoo jumalan pojaksi hän pelastuu .
Voisit ottaa onkeesi , ensi viikko on piina viikko ja olisi hyvä sinunkin tietää mitä se pitää sisällään tule kuuntelemaan Jumalan sanaa johonkin paikkaan missä tiedät sitä jaettavan .
Täällä saat vain pahaa aikaiseksi? - ?????
voi "lunastaa syntejä"?
Miten se oikein tapahtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427