Hei. Saitko?
Zyrtek tekee kesän
10
1856
Vastaukset
- *L*
Sain...
Voimme taas nauttia mansikoita shampanjan kera ; )
Ei allergiaa.- Arttu
Hei..
Tuotko sinä eväät? Minä otan peiton, sen shampanjan ja mansikat. ( sitten kesällä ).
Lähdetään sitten retkelle. Autanko eväissä? - *L*
Arttu kirjoitti:
Hei..
Tuotko sinä eväät? Minä otan peiton, sen shampanjan ja mansikat. ( sitten kesällä ).
Lähdetään sitten retkelle. Autanko eväissä?Minä hoidan piknik-korin sisällön ja tilaan meille täydellisen päivän yläilmoista. Tuo sinä ne mansikat yms tykötarpeet. Muista Zyrtek ;) !
- Art
Arttu kirjoitti:
Hei..
Lähdetään sitten retkelle. Autanko eväissä?Hei rakas kultaseni. Yritän päästä. Noin kymmenen aikoihin.
- *L*
Art kirjoitti:
Hei rakas kultaseni. Yritän päästä. Noin kymmenen aikoihin.
"Vieraat" pyrkii sisään ovista ja ikkunoista, joten jos en ehdi avaamaan ovea klo 22 niin tunnin sisällä siitä viimeistään.
Odottelethan? - *A*
*L* kirjoitti:
"Vieraat" pyrkii sisään ovista ja ikkunoista, joten jos en ehdi avaamaan ovea klo 22 niin tunnin sisällä siitä viimeistään.
Odottelethan?Kultaseni...
En pysty lupaamaan. Jos pystyt lukemaan näitä viestejä välillä niin kerro tilanteestasi. Olen vanhassa paikassa.
Jos viivyt hyvin kauan, niin ehkä poistun. Älä loukkaannu siitä - *A*
*L* kirjoitti:
Odottelethan?Ei voi mitään. Äläkä pyydä anteeksi. Jouduit poistumaan. Rakastan sinua.. ja toivon, että jaksat. Olet taas vieressäni 100%n rakastettavana. Yritä kulta jaksaa. Ja nuku hyvin töittesi jälkeen. Mutta...jos jotain on tapahtuakseen - se tapahtuu.
Syvällä sisälläni - *L*
*A* kirjoitti:
Ei voi mitään. Äläkä pyydä anteeksi. Jouduit poistumaan. Rakastan sinua.. ja toivon, että jaksat. Olet taas vieressäni 100%n rakastettavana. Yritä kulta jaksaa. Ja nuku hyvin töittesi jälkeen. Mutta...jos jotain on tapahtuakseen - se tapahtuu.
Syvällä sisälläniHyvää yötä rakkaani.
Lähtö oli todella vauhdikas. En ehtinyt sanoa sanaakaan...
Hiivin hiljaa viereesi, ettet herää. Aamulla kaikki on toisin.
Suudelma siihen asti.
Rakastan. - *L*
*L* kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaani.
Lähtö oli todella vauhdikas. En ehtinyt sanoa sanaakaan...
Hiivin hiljaa viereesi, ettet herää. Aamulla kaikki on toisin.
Suudelma siihen asti.
Rakastan.vielä että tulin takaisin, mutta vain kertomaan löytäneeni suuremman onnen toisaalla. Kiitos ajastasi, rakas.
Tee kuten parhaaksi näet.
- "L"
Kesä lähestyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1731709Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011- 67981
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917