Mikäli ylipäätään kutsuntoihin menen, menen sinne häiriköimään parin sikspäkin kera. Selvin päin en pysty Puolustusvoimain propagandaa kuuntelemaan saamatta patologista, itselleni ja muille vaarallista raivokohtausta. Olen saanut elämäni aikana kuunnella moista paskaa jo hieman liikaakin.
Kutsuntoihin kännissä
Alkoholismus
4
2200
Vastaukset
- sinunlaisiasi
varten varattu nokialaista nuoriso ohjaajaa, että tervetuloa vaan riehumaan, niin kohtapa poika itkee ja anoo armoa perse punaisena.
- buma
Joo perse ja sieraimet punottaa ku siä möykkää..
- mennä häiriköimään
Ei maksa vaivaa. Pois joutuu vain lähtemään sakkojen verran köyhempänä.
- vapautuksen saavan
jos jotain repäisevää tekee. Harmi että olen liian vanha, eikä kutsuntoihin pyydetä, olisin varannut pussillisen koiranpaskaa ja hieronut jonkun tärkeännäköisen sotaherran kasvoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578