Olen kiinnostunut ko. pyörästä ja käytettyjä selaillessani olen pannut merkille, että suurimmassa osassa käytetyistä on tehoputki. Onko se vakiona sitten niin tehoton, että pitää putkia viritellä?
Suzuki GSX 750:stä
6
1119
Vastaukset
- taitaann
se olla aika tehoton
- >>TurbotOn<<
..paljon siitä minkä ikäinen pyöräsi on. Jos iäkkäämpi on se voitu kaataa ja vakioputken tilalle on halvempana ostettu nk.tehoputki. Jotkut ostavat putken ihan pelkästään parempien äänien takia ja joku taas painonsäästön vuoksi.
Ei pelkällä vaimentajan vaihdolla saada kuin marginaalinen tehonlisäys. Jos sitäkään. Pari kolme heppaa voi tulla. Ei sillä ko.pyörää tehokkaaksi saa vaikka haluaisi. Toisaalta mikä on tehokas on ihan makuasia.- tehoputki
Joo eihän sillä pelkän äänenvaimentajan vaihdolla ole suurta merkitystä. Mikäli jossain käytetyssä on tehoputki, niin hetihän siinä tulee käsitys että on voitu konetta räplätä muutenkin. Siinä tapauksessa kaupat jää minun osaltani tekemättä.
- >TurbotOn<
tehoputki kirjoitti:
Joo eihän sillä pelkän äänenvaimentajan vaihdolla ole suurta merkitystä. Mikäli jossain käytetyssä on tehoputki, niin hetihän siinä tulee käsitys että on voitu konetta räplätä muutenkin. Siinä tapauksessa kaupat jää minun osaltani tekemättä.
Ei tehoputken takia pyörää kannata jättää ostamatta jos se muuten on kunnossa ja miellyttää. Enemmän kiinnittäisin huomiota yleiseen kuntoon ja ajettuihin kilometriin. Niistä se kauppa ja hinta kannattaa alkaa neuvottelemaan.
- tehoputki
>TurbotOn< kirjoitti:
Ei tehoputken takia pyörää kannata jättää ostamatta jos se muuten on kunnossa ja miellyttää. Enemmän kiinnittäisin huomiota yleiseen kuntoon ja ajettuihin kilometriin. Niistä se kauppa ja hinta kannattaa alkaa neuvottelemaan.
Entäs jos pyörä on vaikkapa -03 ja siinä on alle 20tkm mittarissa ja se on kerennyt olla jo kolmella omistajalla?
- >TurbotOn<
tehoputki kirjoitti:
Entäs jos pyörä on vaikkapa -03 ja siinä on alle 20tkm mittarissa ja se on kerennyt olla jo kolmella omistajalla?
Kolme omistajaa noilla vuosilla on ihan normaalia. Esim.rahoitusyhtiö kaupan kuvioissa tekee jo heti yhden "omistajan" lisää. Suurempi merkitys on sillä että pyörä on nk.yksikilpinen eli sitä ei ole ajettu lunastukseen ja rekisteröity korjauksen jälkeen uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185