Suzuki GSX 750:stä

tehoputki

Olen kiinnostunut ko. pyörästä ja käytettyjä selaillessani olen pannut merkille, että suurimmassa osassa käytetyistä on tehoputki. Onko se vakiona sitten niin tehoton, että pitää putkia viritellä?

6

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaann

se olla aika tehoton

• >>TurbotOn<<

..paljon siitä minkä ikäinen pyöräsi on. Jos iäkkäämpi on se voitu kaataa ja vakioputken tilalle on halvempana ostettu nk.tehoputki. Jotkut ostavat putken ihan pelkästään parempien äänien takia ja joku taas painonsäästön vuoksi.

Ei pelkällä vaimentajan vaihdolla saada kuin marginaalinen tehonlisäys. Jos sitäkään. Pari kolme heppaa voi tulla. Ei sillä ko.pyörää tehokkaaksi saa vaikka haluaisi. Toisaalta mikä on tehokas on ihan makuasia.

• tehoputki

Joo eihän sillä pelkän äänenvaimentajan vaihdolla ole suurta merkitystä. Mikäli jossain käytetyssä on tehoputki, niin hetihän siinä tulee käsitys että on voitu konetta räplätä muutenkin. Siinä tapauksessa kaupat jää minun osaltani tekemättä.

• >TurbotOn<
        tehoputki kirjoitti:

Joo eihän sillä pelkän äänenvaimentajan vaihdolla ole suurta merkitystä. Mikäli jossain käytetyssä on tehoputki, niin hetihän siinä tulee käsitys että on voitu konetta räplätä muutenkin. Siinä tapauksessa kaupat jää minun osaltani tekemättä.

Ei tehoputken takia pyörää kannata jättää ostamatta jos se muuten on kunnossa ja miellyttää. Enemmän kiinnittäisin huomiota yleiseen kuntoon ja ajettuihin kilometriin. Niistä se kauppa ja hinta kannattaa alkaa neuvottelemaan.

• tehoputki
        >TurbotOn< kirjoitti:

Ei tehoputken takia pyörää kannata jättää ostamatta jos se muuten on kunnossa ja miellyttää. Enemmän kiinnittäisin huomiota yleiseen kuntoon ja ajettuihin kilometriin. Niistä se kauppa ja hinta kannattaa alkaa neuvottelemaan.

Entäs jos pyörä on vaikkapa -03 ja siinä on alle 20tkm mittarissa ja se on kerennyt olla jo kolmella omistajalla?

• >TurbotOn<
        tehoputki kirjoitti:

Entäs jos pyörä on vaikkapa -03 ja siinä on alle 20tkm mittarissa ja se on kerennyt olla jo kolmella omistajalla?

Kolme omistajaa noilla vuosilla on ihan normaalia. Esim.rahoitusyhtiö kaupan kuvioissa tekee jo heti yhden "omistajan" lisää. Suurempi merkitys on sillä että pyörä on nk.yksikilpinen eli sitä ei ole ajettu lunastukseen ja rekisteröity korjauksen jälkeen uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      121
      2642
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      69
      1094
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      210
      1054
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      931
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      876
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      853
    9. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      4
      829
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    Aihe