Hei, miettikää nyt ihan oikeesti tätä Kokemäen vuokra-asunto tarjontaa. Aivan syvältä. Ei mitään kunnollisia kämppiä, ja minkälainen on paikallinen kiinteistövälitys. Mennään mihin vaan pikkukaupunkiin, tai kuntaan, niin niillä on parempi tarjonta. Kokemäki on peestä tässäkin asiassa. Mistään ei huolehdita, eikä välitetä, oli kylmä, tai lämmin, oli sitä tai tätä.
Maksa vuokras ja sillä selvä, mitään et saa. Oli sulla sitten lämpö vaikka kuinka alhainen, taikka mikä tahansa vialla. Me ollaan Kokemäki.
Kokemäen vuokra-asunnot
16
4593
Vastaukset
- Junttipitäjä
Totta. ja kun lukee tätä palstaa,mihin kerran viikossa joku kirjottaa,niin KAIKKI kirjoitukset on negatiivisia! Pakolaisista menee elämä sekaisin,vaikka tuskin ketään tuolla häiritsevät ja raiskaavat ja ovat VAIN väliaikaisesti täällä. Mutta juntteja koko pitäjä täynnä! MITÄÄN uutta EI saa tapahtua,menee maailman kirjat sekaisin LOL
Ja juu,ainakin kaupungin asunto tarjonta on niin alaarvoista että huh huh...- Anonyymi
Kai olet jo muuttanut pois junttilasta? Vai käviköhön niin että ihan yhtä juntiksi muutuit, katkeroituen ruuhkavuosien keskellä?
- elämästä........
Olen yksityinen asuntosijoittaja, asuntoja ympäri satakuntaa. Joitain vuosia sitten ostin rivitalokaksion Kokemäeltä ja olen sitä nyt vuokrannut erittäin huonoilla kokemuksilla. Asunto sijaitsee ihan kunnollisella paikalla, vuokra on keskitasoa. Myin asunnon pois nyt keväällä kun en viitsi tapella Kokemäkeläisten kanssa. Tappiota tuli tästä parista vuodesta n 15000eur.
- vuokralainen on kovan edessä
Tämähän on suunta. Miksi köyhä Kokemäen kaupunki pitäisi tai tukisi vuokra-asumista, koska samalla on tuettava vuokralaisten muukin eläminen. Menkööt muualle!
Monet vanhat vuokratalot on täällä viime vuosina myyty edullisesti entisille vuokralaisille esim. Peipohjassa.
Vähän isommissa kaupungeissa tässä lähialueellakin on kova pula pienehköistä asunnoista, yksiöistä ja kaksioista. Vuokralle niitä ei riitä, vuokranantajan / sijoittajan kannattaa tarkasti valita vuokralaisensa.
- kalliita
Kaiken lisäksi nämä vuokra-asunnot ovat kamalan kalliita. Rivitalokaksiostakin saa pulittaa 400e-500e kuukaudessa!
- 400-500€
muuta Helsinkiin,
- ...
400-500€ kirjoitti:
muuta Helsinkiin,
Helsingissä vuokrat alkavat ihan samoista n. 400-500:sta eurosta paikasta ja neliöistä riippuen, mutta toki paljon kalliimpiakin vuokra-asuntoja löytyy ... jopa tuhansia euroja saa pulittaa. Ne kuitenkin ovat jo luxus-asuntoja erittäin arvostetuilla paikoilla. Itse pidän 500-600 euroa Kokemäellä vuokra-asunnoista jo älyttömän kalliina hintana. Pitää muistaa myös se, että palkatkin ovat maaseudulla monesti pienemmät, kuin isommassa kaupungissa.
Onko vuokranantajan tärkein päämäärä rikastua vuokralaisen kustannuksella? - Kokemäkeä täynnä
Ja kaiken maailman pulsuille kyllä järkätään vuokrakämppä eikä nuo viinannielijät joudu edes lanttia laittamaan likoon asumuksestaan!
Vaan koitappa työttömänä etsiä hinta/laatusuhteeltaan edullista vuokrakämppää! Pitkää penniä joutuu venyttämään, että vuokran lisäksi saisi maksettua muutkin laskut ja ruokaakin pitäisi saada! Ja hän joka tulee sanomaan, että "meneppä töihin", niin hyvä sieltä on moista huudella. Olen töitä etsinyt aktiivisesti tästä kyläpahasesta ja olen sen päätöksen tehnyt, että muuallehan täältä lähden. En jaksa ravata mitään työkkärin turhia kursseja perä jälkeen.
Koko elämäni täällä asunut vaan eipä tätä paikkaa jaksa enää katsella. - Anonyymi
... kirjoitti:
Helsingissä vuokrat alkavat ihan samoista n. 400-500:sta eurosta paikasta ja neliöistä riippuen, mutta toki paljon kalliimpiakin vuokra-asuntoja löytyy ... jopa tuhansia euroja saa pulittaa. Ne kuitenkin ovat jo luxus-asuntoja erittäin arvostetuilla paikoilla. Itse pidän 500-600 euroa Kokemäellä vuokra-asunnoista jo älyttömän kalliina hintana. Pitää muistaa myös se, että palkatkin ovat maaseudulla monesti pienemmät, kuin isommassa kaupungissa.
Onko vuokranantajan tärkein päämäärä rikastua vuokralaisen kustannuksella?Eiköhän se juuri ole vuokranantajan tärkein päämäärä.
- Anonyymi
... kirjoitti:
Onko vuokranantajan tärkein päämäärä rikastua vuokralaisen kustannuksella?No eihän se mitään hyväntekeväisyyttä ole , vaan bisnestä jossa tietenkin tarkoituksena tehdä voittoa. Voitoista maksetaan veroa .
- Esmes
Kyllä tuolla vuokrarahalla makselis jo omistusasunnon lainoja.
Ainoo ongelma voi olla että kannattaako kokemäeltä ostaa asuntoa?
Mieti 2 kertaa.- telenovelafani
Et olisi enää paremmin voinut sanoa! :D Itse olen kohta 25 vuotias naisihminen ja syntynyt ja kasvanut Kokemäellä. Asuin Kokemäellä noin 22 vuotta kunnes kyllästyin :D Nykyään asustelen Harjavallassa kun töitäkin löytyi. Vuokra-asunnot Kokemäellä ovat aivan perseestä, vuokranvälitys perseestä, varsinkin tuo Heikki Hulkon toimisto ja mitään peruskorjauksia ei Heikki Hulkon vuokra-asuntoihin tehdä. Metsärauma on ihan paska! :D
- ikävä ihminen
telenovelafani kirjoitti:
Et olisi enää paremmin voinut sanoa! :D Itse olen kohta 25 vuotias naisihminen ja syntynyt ja kasvanut Kokemäellä. Asuin Kokemäellä noin 22 vuotta kunnes kyllästyin :D Nykyään asustelen Harjavallassa kun töitäkin löytyi. Vuokra-asunnot Kokemäellä ovat aivan perseestä, vuokranvälitys perseestä, varsinkin tuo Heikki Hulkon toimisto ja mitään peruskorjauksia ei Heikki Hulkon vuokra-asuntoihin tehdä. Metsärauma on ihan paska! :D
jos näin kauniisti voi sanoa. itse kävin sijoittajana katsomassa jotain taloa maalla joskus, ja se rupesi heittämään jotain hinttivitsiä. onneksi kaikeksi se löi päänsä johonkin ovenreiän päälliseen ja varmaan sattui aikalailla tarpeeksi..
- "P:stä"
Vuokralaiset ovat täällä mielestäni "perseestä". Kun 25-vuotiaan naisen kielen käyttö on sitäluokkaa kuin sinun, voi vain kuvitella minkälainen hän on muulta käytökseltään. En vuokraisi sinulle mitään.
- toopeli
ei paljon kannata korjata "vuokra-asuntoja" kun vuokralaiset ovat yleensä sitä "alan" porukkaa jolla ei ole mitään muuta (ellei rikosrekisteriä lasketa) kaikki hajoitetaan, juhlitaan yöt, häiriköidään ja hajoitetaan paikat.
Ei vuokralle kannata mennä jos ITSE maksaa vuokransa (ei yhteiskunta) vuokran hinnalla saa lainanlyhennykset hienosti hoidettua
- Jegal
Kokemäelle ei mahu mihinkä tehä uusia kämppiä (rivi-/kerrostaloja). Ja kaikki hyvät on omistus käytössä tai saa vain suhteilla. Nämä "huonot" kämpät jää siis vaan mahdolliseksi saada. Kämppäkaupoilla kuitenki täytyy olla koko ajan valppaana ku hyvät tottakai menee heti pois alta. JA se vielä että kämpän kunto on sen asujasta kiinni. Just vähä aika sit muutin kokemäelle ja kämppä nyt oli mitä oli. Vuokra oli halpa ja kaupasta sai hakea isännöitsijän piikkin uudet tapetit ja maalit ja muut tarvittavat - ja kämpässä tuli juuri itseni näköinen. Ei ny voi aina löytää just sellasta ku ite haluaa. NIH! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768