Kokemäen vuokra-asunnot

syvältä

Hei, miettikää nyt ihan oikeesti tätä Kokemäen vuokra-asunto tarjontaa. Aivan syvältä. Ei mitään kunnollisia kämppiä, ja minkälainen on paikallinen kiinteistövälitys. Mennään mihin vaan pikkukaupunkiin, tai kuntaan, niin niillä on parempi tarjonta. Kokemäki on peestä tässäkin asiassa. Mistään ei huolehdita, eikä välitetä, oli kylmä, tai lämmin, oli sitä tai tätä.

Maksa vuokras ja sillä selvä, mitään et saa. Oli sulla sitten lämpö vaikka kuinka alhainen, taikka mikä tahansa vialla. Me ollaan Kokemäki.

16

4463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junttipitäjä

      Totta. ja kun lukee tätä palstaa,mihin kerran viikossa joku kirjottaa,niin KAIKKI kirjoitukset on negatiivisia! Pakolaisista menee elämä sekaisin,vaikka tuskin ketään tuolla häiritsevät ja raiskaavat ja ovat VAIN väliaikaisesti täällä. Mutta juntteja koko pitäjä täynnä! MITÄÄN uutta EI saa tapahtua,menee maailman kirjat sekaisin LOL
      Ja juu,ainakin kaupungin asunto tarjonta on niin alaarvoista että huh huh...

      • Anonyymi

        Kai olet jo muuttanut pois junttilasta? Vai käviköhön niin että ihan yhtä juntiksi muutuit, katkeroituen ruuhkavuosien keskellä?


    • elämästä........

      Olen yksityinen asuntosijoittaja, asuntoja ympäri satakuntaa. Joitain vuosia sitten ostin rivitalokaksion Kokemäeltä ja olen sitä nyt vuokrannut erittäin huonoilla kokemuksilla. Asunto sijaitsee ihan kunnollisella paikalla, vuokra on keskitasoa. Myin asunnon pois nyt keväällä kun en viitsi tapella Kokemäkeläisten kanssa. Tappiota tuli tästä parista vuodesta n 15000eur.

      • vuokralainen on kovan edessä

        Tämähän on suunta. Miksi köyhä Kokemäen kaupunki pitäisi tai tukisi vuokra-asumista, koska samalla on tuettava vuokralaisten muukin eläminen. Menkööt muualle!
        Monet vanhat vuokratalot on täällä viime vuosina myyty edullisesti entisille vuokralaisille esim. Peipohjassa.

        Vähän isommissa kaupungeissa tässä lähialueellakin on kova pula pienehköistä asunnoista, yksiöistä ja kaksioista. Vuokralle niitä ei riitä, vuokranantajan / sijoittajan kannattaa tarkasti valita vuokralaisensa.


    • kalliita

      Kaiken lisäksi nämä vuokra-asunnot ovat kamalan kalliita. Rivitalokaksiostakin saa pulittaa 400e-500e kuukaudessa!

      • 400-500€

        muuta Helsinkiin,


      • ...
        400-500€ kirjoitti:

        muuta Helsinkiin,

        Helsingissä vuokrat alkavat ihan samoista n. 400-500:sta eurosta paikasta ja neliöistä riippuen, mutta toki paljon kalliimpiakin vuokra-asuntoja löytyy ... jopa tuhansia euroja saa pulittaa. Ne kuitenkin ovat jo luxus-asuntoja erittäin arvostetuilla paikoilla. Itse pidän 500-600 euroa Kokemäellä vuokra-asunnoista jo älyttömän kalliina hintana. Pitää muistaa myös se, että palkatkin ovat maaseudulla monesti pienemmät, kuin isommassa kaupungissa.

        Onko vuokranantajan tärkein päämäärä rikastua vuokralaisen kustannuksella?


      • Kokemäkeä täynnä

        Ja kaiken maailman pulsuille kyllä järkätään vuokrakämppä eikä nuo viinannielijät joudu edes lanttia laittamaan likoon asumuksestaan!
        Vaan koitappa työttömänä etsiä hinta/laatusuhteeltaan edullista vuokrakämppää! Pitkää penniä joutuu venyttämään, että vuokran lisäksi saisi maksettua muutkin laskut ja ruokaakin pitäisi saada! Ja hän joka tulee sanomaan, että "meneppä töihin", niin hyvä sieltä on moista huudella. Olen töitä etsinyt aktiivisesti tästä kyläpahasesta ja olen sen päätöksen tehnyt, että muuallehan täältä lähden. En jaksa ravata mitään työkkärin turhia kursseja perä jälkeen.
        Koko elämäni täällä asunut vaan eipä tätä paikkaa jaksa enää katsella.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Helsingissä vuokrat alkavat ihan samoista n. 400-500:sta eurosta paikasta ja neliöistä riippuen, mutta toki paljon kalliimpiakin vuokra-asuntoja löytyy ... jopa tuhansia euroja saa pulittaa. Ne kuitenkin ovat jo luxus-asuntoja erittäin arvostetuilla paikoilla. Itse pidän 500-600 euroa Kokemäellä vuokra-asunnoista jo älyttömän kalliina hintana. Pitää muistaa myös se, että palkatkin ovat maaseudulla monesti pienemmät, kuin isommassa kaupungissa.

        Onko vuokranantajan tärkein päämäärä rikastua vuokralaisen kustannuksella?

        Eiköhän se juuri ole vuokranantajan tärkein päämäärä.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Helsingissä vuokrat alkavat ihan samoista n. 400-500:sta eurosta paikasta ja neliöistä riippuen, mutta toki paljon kalliimpiakin vuokra-asuntoja löytyy ... jopa tuhansia euroja saa pulittaa. Ne kuitenkin ovat jo luxus-asuntoja erittäin arvostetuilla paikoilla. Itse pidän 500-600 euroa Kokemäellä vuokra-asunnoista jo älyttömän kalliina hintana. Pitää muistaa myös se, että palkatkin ovat maaseudulla monesti pienemmät, kuin isommassa kaupungissa.

        Onko vuokranantajan tärkein päämäärä rikastua vuokralaisen kustannuksella?

        No eihän se mitään hyväntekeväisyyttä ole , vaan bisnestä jossa tietenkin tarkoituksena tehdä voittoa. Voitoista maksetaan veroa .


    • Esmes

      Kyllä tuolla vuokrarahalla makselis jo omistusasunnon lainoja.
      Ainoo ongelma voi olla että kannattaako kokemäeltä ostaa asuntoa?
      Mieti 2 kertaa.

      • telenovelafani

        Et olisi enää paremmin voinut sanoa! :D Itse olen kohta 25 vuotias naisihminen ja syntynyt ja kasvanut Kokemäellä. Asuin Kokemäellä noin 22 vuotta kunnes kyllästyin :D Nykyään asustelen Harjavallassa kun töitäkin löytyi. Vuokra-asunnot Kokemäellä ovat aivan perseestä, vuokranvälitys perseestä, varsinkin tuo Heikki Hulkon toimisto ja mitään peruskorjauksia ei Heikki Hulkon vuokra-asuntoihin tehdä. Metsärauma on ihan paska! :D


      • ikävä ihminen
        telenovelafani kirjoitti:

        Et olisi enää paremmin voinut sanoa! :D Itse olen kohta 25 vuotias naisihminen ja syntynyt ja kasvanut Kokemäellä. Asuin Kokemäellä noin 22 vuotta kunnes kyllästyin :D Nykyään asustelen Harjavallassa kun töitäkin löytyi. Vuokra-asunnot Kokemäellä ovat aivan perseestä, vuokranvälitys perseestä, varsinkin tuo Heikki Hulkon toimisto ja mitään peruskorjauksia ei Heikki Hulkon vuokra-asuntoihin tehdä. Metsärauma on ihan paska! :D

        jos näin kauniisti voi sanoa. itse kävin sijoittajana katsomassa jotain taloa maalla joskus, ja se rupesi heittämään jotain hinttivitsiä. onneksi kaikeksi se löi päänsä johonkin ovenreiän päälliseen ja varmaan sattui aikalailla tarpeeksi..


      • "P:stä"
        telenovelafani kirjoitti:

        Et olisi enää paremmin voinut sanoa! :D Itse olen kohta 25 vuotias naisihminen ja syntynyt ja kasvanut Kokemäellä. Asuin Kokemäellä noin 22 vuotta kunnes kyllästyin :D Nykyään asustelen Harjavallassa kun töitäkin löytyi. Vuokra-asunnot Kokemäellä ovat aivan perseestä, vuokranvälitys perseestä, varsinkin tuo Heikki Hulkon toimisto ja mitään peruskorjauksia ei Heikki Hulkon vuokra-asuntoihin tehdä. Metsärauma on ihan paska! :D

        Vuokralaiset ovat täällä mielestäni "perseestä". Kun 25-vuotiaan naisen kielen käyttö on sitäluokkaa kuin sinun, voi vain kuvitella minkälainen hän on muulta käytökseltään. En vuokraisi sinulle mitään.


      • toopeli
        telenovelafani kirjoitti:

        Et olisi enää paremmin voinut sanoa! :D Itse olen kohta 25 vuotias naisihminen ja syntynyt ja kasvanut Kokemäellä. Asuin Kokemäellä noin 22 vuotta kunnes kyllästyin :D Nykyään asustelen Harjavallassa kun töitäkin löytyi. Vuokra-asunnot Kokemäellä ovat aivan perseestä, vuokranvälitys perseestä, varsinkin tuo Heikki Hulkon toimisto ja mitään peruskorjauksia ei Heikki Hulkon vuokra-asuntoihin tehdä. Metsärauma on ihan paska! :D

        ei paljon kannata korjata "vuokra-asuntoja" kun vuokralaiset ovat yleensä sitä "alan" porukkaa jolla ei ole mitään muuta (ellei rikosrekisteriä lasketa) kaikki hajoitetaan, juhlitaan yöt, häiriköidään ja hajoitetaan paikat.
        Ei vuokralle kannata mennä jos ITSE maksaa vuokransa (ei yhteiskunta) vuokran hinnalla saa lainanlyhennykset hienosti hoidettua


    • Jegal

      Kokemäelle ei mahu mihinkä tehä uusia kämppiä (rivi-/kerrostaloja). Ja kaikki hyvät on omistus käytössä tai saa vain suhteilla. Nämä "huonot" kämpät jää siis vaan mahdolliseksi saada. Kämppäkaupoilla kuitenki täytyy olla koko ajan valppaana ku hyvät tottakai menee heti pois alta. JA se vielä että kämpän kunto on sen asujasta kiinni. Just vähä aika sit muutin kokemäelle ja kämppä nyt oli mitä oli. Vuokra oli halpa ja kaupasta sai hakea isännöitsijän piikkin uudet tapetit ja maalit ja muut tarvittavat - ja kämpässä tuli juuri itseni näköinen. Ei ny voi aina löytää just sellasta ku ite haluaa. NIH! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe