,että jos Queen lähtisi uudelleen vielä viimeisiä
kertoja keikkailemaan niin kuka nykypäivänä vielä
elossa oleva laulaja olisi tarpeeksi lahjakas esittämään Freddie Mercuryn aikaisia biisejä?
Nykyinen Brian Mayn, Roger Taylorin ja Paul Rodgersin muodostama trio kun ei pahemmin Freddien
laulamia kappaleita esitä.
Queenin faneilta
4
442
Vastaukset
- Bad Co.
"Nykyinen Brian Mayn, Roger Taylorin ja Paul Rodgersin muodostama trio kun ei pahemmin Freddien
laulamia kappaleita esitä."
Eipä niitä Freddien kynäilemiä biisejä esimerkiksi Magic Tourilla oleellisesti enemmän ollut, mitä kahdella viimeisellä kiertueella. Juuri mainittuun MT:iin verrattuna ainoastaan In the Lap Of The Gods rev. ja Seven Seas Of Rhye eivät kuuluneet tämän kiertueen settilistaan.
Oletus siitä, että ainoastaan Freddien kirjoittamat biisit olisivat muodostaneet jotenkin suuren enemmistön Queenin settilistassa, ei pidä muutenkaan paikkaansa, sillä Freddin biisien osuus on pyörinyt, varsinkin 80-luvun kiertueilla, n. 35-40% paikkeilla. - biisejä ne veti
Ei QPR paljon muita esittänytkään kuin Freddien aikaisia & laulamia Queen kappaleita. multa meni nyt vähän sun pointtis ohi??
- Bad Co.
"multa meni nyt vähän sun pointtis ohi??"
Alkuperäinen pointtisihan oli "Nykyinen Brian Mayn, Roger Taylorin ja Paul Rodgersin muodostama trio kun ei pahemmin Freddien laulamia kappaleita esitä.". Nopeesti laskettuna, ainakin Riian keikalla, jonka itse kävin todistamassa, esitettiin 17 Freddien aikaista biisiä, joten kyllähän niitä ihan kivasti ohjelmistossa oli QPR-materiaalin ja Freen/Bad Co.:n tuotannon lisäksi. - aloittajalle
Bad Co. kirjoitti:
"multa meni nyt vähän sun pointtis ohi??"
Alkuperäinen pointtisihan oli "Nykyinen Brian Mayn, Roger Taylorin ja Paul Rodgersin muodostama trio kun ei pahemmin Freddien laulamia kappaleita esitä.". Nopeesti laskettuna, ainakin Riian keikalla, jonka itse kävin todistamassa, esitettiin 17 Freddien aikaista biisiä, joten kyllähän niitä ihan kivasti ohjelmistossa oli QPR-materiaalin ja Freen/Bad Co.:n tuotannon lisäksi.alottajan pointtia tässä kyselin enkä sun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569