♥###♥####♥####♥###♥
... JOS RAKKAUS ...
Jos elämän sain
Elämän -
Että jos
Lahjaksi elämän
Sitten kun
- Jos elämän -
Rakastan sinua
Jos -
En siksi, että
Rakastan -
Rakastanko vaikka
Olet
Vaikka en ymmärrä -
En käsitä
Rakastan koska
Rakastan
Sitä se on
- Rakkaus -
♥###♥####♥####♥###♥
http://www.youtube.com/watch?v=clbKNssAFPA
# Jos Rakkaus #
7
439
Vastaukset
- runon lukijatar
koristeita ja linkkiä myöten viimeistelty kokonaisuus. Persoonallisuus tekee vaikutuksen. Taiteellinen vaikutelma 10, tyyli 10 .
Kiitoksia runoilijalle hyvästä lukuhetkestä.
T Pad : )- Kopittelija
sinä olet ...
Mutta ei se mitään, sattuuhan niitä vahinkoja...
Kiitos ylevästä palautteestasi ja pisteytyskin oli kuin tangomarkkinoilla ! :)
Terveisin (*J*) - padme_amidala
Kopittelija kirjoitti:
sinä olet ...
Mutta ei se mitään, sattuuhan niitä vahinkoja...
Kiitos ylevästä palautteestasi ja pisteytyskin oli kuin tangomarkkinoilla ! :)
Terveisin (*J*)..kulkija. En vain meinannut viitsiä kirjautua siivousten välillä läppärin ohi kulkiessani. Tää on olkkarissa edustuspaikalla telkkarin vieressä.
Oikeasti kyllä pidän erilaisista runoistasi, ne tuovat lisäväriä palstalle : ) - Kopittelija
padme_amidala kirjoitti:
..kulkija. En vain meinannut viitsiä kirjautua siivousten välillä läppärin ohi kulkiessani. Tää on olkkarissa edustuspaikalla telkkarin vieressä.
Oikeasti kyllä pidän erilaisista runoistasi, ne tuovat lisäväriä palstalle : )Mut sä rikoit mun hyvän 0-sarjan *nauraa*
Hirvee hässäkkä yhtäkkiä täällä :D
poisti melkein kaikki vastaukset...
ja niin kävi mulle runoissa monet kerrat ja en ymmärrä miksi... :((- qwtb
wtwqt
- 76r8d
fuedu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906505Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4574591Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222530Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691020Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53990- 97916
- 66801