Filippiinien viisumi

tyttönen111

Olen menossa Filippiineille pariksi kuukaudeksi ja viisumi (21 päivää) menee umpeen ennen reissun päättymistä. Miten helposti käy viisumin pidennys eri kaupunkien immigration officeissa 59 päiväksi? Onko kova paperisota ja paljon mahtaa lysti maksaa? "Uuden viisumin" jälkeen olisi tarkoitus jokatapauksessa poistua maasta ja palata eli 59 päivää olisi tosi bueno viisumin pituudeksi.

3

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari-65

      onnistuu tulin just eilen sielta pois,uusin viisumin Palawanin Puertossa siihen taisi menna parikyt minuuttia ja makso 3500 pesetaa,ala sitte vaan anna sen 59 paivan menna tuntiakaan vanhaks joudut maksaan taas kuukauden lisaa,nain meinas mulle kayda

    • Mr. S

      Uusin itse vuosi takaperin Surigaossa ja kesti noin 15 min. puheineen. Hinta oli jotain 3000 peson luokkaa. Multa kyllä perittiin muistaakseni 500 pesoa express käsittelystä vaikka olin ainoa asiakas sillä hetkellä.
      Jos mahdollista uusi jossain pienemmässä kaupungissa (lista imigrationin toimipisteistä löytyy filpparien ulkoministeriön sivuilta) niin hoituu näpsästi, Manilan virasto on usein niin ruuhkainen että voi joutua odotteleen vuoroaan tuntikausia ja mahdollisesti tulemaan uudestaan seuraavana päivänä.

      • Nomoneynohoney

        Kyllä Filippiineillä pääsee ruuhkan ohi, kun pistää pesoja pöytään;) 1000 pesoa paikalliselle toimiston kiholle, ja max 30 minuuttia odottelua kahvikupin ja pehmeällä nahkatuolissa istuessa, lehteä lukiessa menee nopeasti..

        Toinen vaihtoehto on venata koko päivä muiden mustien ym. kanssa yhdessä vuoronumero kourassa työntekijöiden lounasajan päättymistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe