Onko uuslestaadiolaisten palstalla eri seriffi kuin täällä? Jos on, niin poiketkaapa serifit tuonne naapuripalstalle, ja katselkaapa sieltä mitä törkyä tarjotaan lukijoille. Nämä tän palstan varoitusten alaiset lauseet ja sanat ovat pyhäkoululaisten lauluja naapuripalstan näytöksiin. Kysyn vain serifit, mistä kukin vastaavat, oletteko ajan tasalla?
Kysyisin seriffeistä
11
556
Vastaukset
- Nimetön
mut suht puolueetonta..
- perusteella..
Niitä viestejä poistetaan Ilmoita asiattomaksi viestiksi -ilmoitusten perusteella. Jos palstan ylälaidassa ei lue kuka on palstan sheriffi, niin sitten niitä ilmoituksia ottaa vastaan joku ylläpidossa, kuka milloinkin. Kukaan ei käy lukemassa palstoilla näitä viestejä läpi. Ylläpito reagoi vain ilmoitettuihin viesteihin. Jos sinun mielestäni joku viesti on törkyä, niin eikun tee ilmoitus. Linkki löytyy sivun oikeasta alanurkasta.
En ole sheriffinä muulla lestadiolsis- tai muutenkaan uskovaispalstalla. Tiedän olevani aika tiukka linjanvedoissani mutta puolustan linjaani siihen saakka kunnes ylläpito toteaa minun toimivan väärin. Sinne voi valittaa toiminnastani.
- linjaasi
en sano että siinä vikaa olisi, mutta jupinaa seriffistä liikaa, mikä hallitsee hieman jopa keskustelua.
pieni sanallinen paini sallittakoon, sillä muualla palstoilla on jopa alatyyliä, mitä täällä on tosi vähän. - huolestunut'
linjaasi kirjoitti:
en sano että siinä vikaa olisi, mutta jupinaa seriffistä liikaa, mikä hallitsee hieman jopa keskustelua.
pieni sanallinen paini sallittakoon, sillä muualla palstoilla on jopa alatyyliä, mitä täällä on tosi vähän.Mistä kertoo tuo, että ihmiset voivat niin pahoin?
Kyllä sitä pahoinvointia on tälläkin palstalla, että ei sinänsä eroa muista.
Sheriffi hoitaa työtään mielestäni täällä ihan hyvin. Minulla ei ole valittamista vähääkään.
Kirjoittelupalstat tuntuvat olevan jonkinlainen henkireikä monelle ihmiselle ja siellä purkautuu pettymykset- katkeruudet.
Jonkin verran myös tietysti hyvinvointikin ja tasapainoisuus.
Lukijan tulisikin miettiä itse, että mitä kokee lukiessaan. Tuottaako se mielihyvää vai pahaa oloa.
Tämän mukaan kannattaa myös toimia, eli ei kannata uhrata elämästään sekunttiakaan väärille arvoille tai pahaanoloon-pahuuteen.
Se ei ole sen arvoista.
Ihminen yleensä on hiljaa kun hänellä on hyväolo ja tyytyväisyys.
Jos sitä ei ole, niin sitten on mölyttävä jokaiseen suuntaan, ihan kun se jotakin auttaisi.
Pahaolo on kuitenkin huolestuttavaa. - Jalmari
huolestunut' kirjoitti:
Mistä kertoo tuo, että ihmiset voivat niin pahoin?
Kyllä sitä pahoinvointia on tälläkin palstalla, että ei sinänsä eroa muista.
Sheriffi hoitaa työtään mielestäni täällä ihan hyvin. Minulla ei ole valittamista vähääkään.
Kirjoittelupalstat tuntuvat olevan jonkinlainen henkireikä monelle ihmiselle ja siellä purkautuu pettymykset- katkeruudet.
Jonkin verran myös tietysti hyvinvointikin ja tasapainoisuus.
Lukijan tulisikin miettiä itse, että mitä kokee lukiessaan. Tuottaako se mielihyvää vai pahaa oloa.
Tämän mukaan kannattaa myös toimia, eli ei kannata uhrata elämästään sekunttiakaan väärille arvoille tai pahaanoloon-pahuuteen.
Se ei ole sen arvoista.
Ihminen yleensä on hiljaa kun hänellä on hyväolo ja tyytyväisyys.
Jos sitä ei ole, niin sitten on mölyttävä jokaiseen suuntaan, ihan kun se jotakin auttaisi.
Pahaolo on kuitenkin huolestuttavaa.Tyytyväiset kansalaiset ovat hiljaa, lukevat vain tämänkin palstan tunteen purkauksia.
Pahaa oloa kokevat viestittävät tänne voimakkaitakin mielipiteitään. Tätäkö tarkoitat?
Siis kaikki.
Olen samaa mieltä, että ei kannata hukata sekunttiakaan selaisille arvoille jolla voi vahingoittaa itseään. Vaan elää täysillä sellaista elämäänsä, mikä tuo itselleen ja lähimäisille hyvän mielen.
Tämä mölyäminen joka suuntaan on varmaa sellaisten ongela, he jotka ovat pettyneet heille, johon suuntaan mölyävät.
On myös sellaisia mölyäviä, ketkä mölyävät vai oman statuksensa kirkastamiseksi. - olkoon nimeni Sohvi!
Jalmari kirjoitti:
Tyytyväiset kansalaiset ovat hiljaa, lukevat vain tämänkin palstan tunteen purkauksia.
Pahaa oloa kokevat viestittävät tänne voimakkaitakin mielipiteitään. Tätäkö tarkoitat?
Siis kaikki.
Olen samaa mieltä, että ei kannata hukata sekunttiakaan selaisille arvoille jolla voi vahingoittaa itseään. Vaan elää täysillä sellaista elämäänsä, mikä tuo itselleen ja lähimäisille hyvän mielen.
Tämä mölyäminen joka suuntaan on varmaa sellaisten ongela, he jotka ovat pettyneet heille, johon suuntaan mölyävät.
On myös sellaisia mölyäviä, ketkä mölyävät vai oman statuksensa kirkastamiseksi.Eikö täällä voisi olla kirjoittelijana aivan vain siksi ja ainoastaan siksi, että esimerkiksi asumis- tai jonkin muun rajoitteen takia ei ole paljon keskustelukavereita muuten?
Onko välttämättä kysymys pahasta olosta?
Missään seurapiirissä ei löydy näin laajaa keskustelukaveripohjaa kuin täällä!
Sitäpaitsi ei ole ollenkaan huono asia, että saman seurakunnan eri laidat ovat edes jonkunlaisessa yhteydessä keskenään. Ei ole pakko lietsoa ja ylläpitää vihaa vaan voi jopa ymmärtää toinen toistaan! - teutatess
olkoon nimeni Sohvi! kirjoitti:
Eikö täällä voisi olla kirjoittelijana aivan vain siksi ja ainoastaan siksi, että esimerkiksi asumis- tai jonkin muun rajoitteen takia ei ole paljon keskustelukavereita muuten?
Sitäpaitsi ei ole ollenkaan huono asia, että saman seurakunnan eri laidat ovat edes jonkunlaisessa yhteydessä keskenään. Ei ole pakko lietsoa ja ylläpitää vihaa vaan voi jopa ymmärtää toinen toistaan!Vaikka Minusta täällä on ollut vähän riitaa.
Vaikka niin on sanottu ja toista tehty .
Vihasta en puhuisi juuri mitään .
Vihan voi ymmärtää siten, että sitä on tai ei sekä niin että , viha voi olla murha, joten sitä pitää välttää, ettei tule tehtyä tukussa sitä syntiä . - tämä on ajankulua
olkoon nimeni Sohvi! kirjoitti:
Eikö täällä voisi olla kirjoittelijana aivan vain siksi ja ainoastaan siksi, että esimerkiksi asumis- tai jonkin muun rajoitteen takia ei ole paljon keskustelukavereita muuten?
Sitäpaitsi ei ole ollenkaan huono asia, että saman seurakunnan eri laidat ovat edes jonkunlaisessa yhteydessä keskenään. Ei ole pakko lietsoa ja ylläpitää vihaa vaan voi jopa ymmärtää toinen toistaan!ja vapaata höpinää ja jopa nimettömänä!!, ja siksi ei aivan A-luokkaa. Mistään ei saisi loukkaantua kun kirjoittajilla ei ole kasvoja.
Mut hienotunteisuus on vi**uilussakin fiksun merkki. Eli ei sais kajota persoonaan. - aitäh
teutatess kirjoitti:
Vaikka Minusta täällä on ollut vähän riitaa.
Vaikka niin on sanottu ja toista tehty .
Vihasta en puhuisi juuri mitään .
Vihan voi ymmärtää siten, että sitä on tai ei sekä niin että , viha voi olla murha, joten sitä pitää välttää, ettei tule tehtyä tukussa sitä syntiä .sanos suomeks
- teutatess
aitäh kirjoitti:
sanos suomeks
Kerro tarpeesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345888Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982641JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162364Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291643En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul301087Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261059- 161028
Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71024Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957