Eli elämän tilanne on nyt tämä, että olen täysi-ikäinen ja työtön(en myöskään opiskele), töitä olen hakenut paljon, ja saan tietää pääsiäisen jälkeen vastauksen parista paikasta....Mutta suurin ongelma on, että minulla ei ole tällä hetkellä asuntoa vaan asun kaverilla, kirjat ovat postissa. Mistä minulla olisi mahdollisuus saada kämppä, kun varaa takuuvuokraan ei ole(sossuhan maksaisi tässä tapauksessa vuokran), luottareita ei myöskään ole....kiitos asiallisista vastauksista(=
Tietämätön kysyy....
3
900
Vastaukset
- auttaa jos
menee naimisiin..... työsuhdeasuntojakin on jos on
- olet niin
Jos tyttö olet niin aika helppo homma, mieti sitä.
- minäpä kerron...
En tiedä, missä paikkakunnalla asut eikä tarvi sitä kertoakaan, mutta meidän kaupungissa saa kaupungin asunnon vuokrata myös sellainen, jolla on menneet luottotiedot ja jonka vuokran maksaa sossu tai kela. Olen ollut avustustyöntekijänä, joten tiedän, että sinun kannattaisi nyt mennä käymään oman kuntasi sossussa juttelemassa asiasta ja sanot, että kaverisi on heittämässä sinut pihalle, että sait olla siellä vain tilapäisesti. Voit myös käydä kysymässä apua lähimmästä kirkon diakoniatoimistosta. Sieltäkin saattaa saada vaikka ruoka-apua tai muuttamiseen apua, laskunmaksuun apua tms, mutta he edellyttävät ensin, että käyt sossusta pyytämässä apua. Silleen ne asiat lähtee rullaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983