www.gerbiili.info

Jari

Osaisiko joku ystävällinen ihminen neuvoa, miten voi kirjoittaa ilmoituksen www.gerbiili.info-sivuille?

Olen nimittäin rekisteröitynyt sinne nyt syksyllä. Olen määritellyt itse käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka kyllä toimivat hyvin. Kuitenkaan en voi kirjoittaa sinne ilmoituksia tai vastata ilmoituksiin. Aina tulee vastaan seuraavanlainen sanoma: "Tänne voi jättää ilmoituksia vain ylläpitäjät" tai "Tälle palstalle ei oteta enää uusia jäseniä." Mitä nuo em. tarkoittavat? Moni on nimittäin minulle neuvonut asioimaan "gerbiili-asioissa" noilla sivuilla. Olen voinut kuitenkin lukea siellä toisten kirjoittamia sanomia ja ilmoituksia.

Kysyisin myös, että tietääkö kukaan muita "gerbiili"-sivustoja, jonne voisi jättää ilmoituksia tai vastata ilmoituksiin. Tiedän ainakin "Gerbiilien kotikolon" ja "Rescue-Teamin."

Olisi mukava kirjoitella toisten gerbiilien hoitajien kanssa. Tämä palsta on vähän liian "yleinen."

Vastatkaa, olkaa hyvät!

7

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

      Kyllä mulla ainakin toimaa aina ongelmitta! Valitsen vasemmasta yläkulmasta uusi aihe ja sitten vaan kirjoitan viestin ja lähetän... En oikeen osaa muuta sanoa!

    • LauraM

      Olen gerbiili.infon yksi kolmesta ylläpitäjästä. Laita minulle sähköpostia ja kerro käyttäjätunnuksesi niin katson mikä mättää.

      Suosittelen ehdottomasti laittamaan ko. foorumiin ilmoituksen. Ainakin minä ohjaan aina kaikki gerbiileitä etsivät sinne.

      • Inka

        sanoit "Ainakin minä ohjaan aina kaikki gerbiileitä etsivät sinne."

        Se todellakin pitää paikkansa, lisäksi ohjaat kaikki muutkin niille sivuille. Etkö Laura hyvä ymmärrä, että näillä sivuilla mainostaminen on kiellettyä ja mitän muuta sinä nykyään teetkään kun mainostat noita sivuja.En tarkoita tätä viestiäsi vaan lukemattomia muita kirjoittamiasi viestejä.Pitääköhän sinusta ilmoittaa näiden sivujen ylläpitäjälle, kun et muuten tunnu uskovan/ymmärtävän.


      • jaahas
        Inka kirjoitti:

        sanoit "Ainakin minä ohjaan aina kaikki gerbiileitä etsivät sinne."

        Se todellakin pitää paikkansa, lisäksi ohjaat kaikki muutkin niille sivuille. Etkö Laura hyvä ymmärrä, että näillä sivuilla mainostaminen on kiellettyä ja mitän muuta sinä nykyään teetkään kun mainostat noita sivuja.En tarkoita tätä viestiäsi vaan lukemattomia muita kirjoittamiasi viestejä.Pitääköhän sinusta ilmoittaa näiden sivujen ylläpitäjälle, kun et muuten tunnu uskovan/ymmärtävän.

        no voi hertsileijaa !
        Eiköhän se ole jokaisen (tässä tapauksessa gerba-ihmisten) etu että ohjataan semmoiseen paikkaan, missä saa ASIANTUNTEVIA vastauksia kysymyksiinsä ...


      • LauraM
        Inka kirjoitti:

        sanoit "Ainakin minä ohjaan aina kaikki gerbiileitä etsivät sinne."

        Se todellakin pitää paikkansa, lisäksi ohjaat kaikki muutkin niille sivuille. Etkö Laura hyvä ymmärrä, että näillä sivuilla mainostaminen on kiellettyä ja mitän muuta sinä nykyään teetkään kun mainostat noita sivuja.En tarkoita tätä viestiäsi vaan lukemattomia muita kirjoittamiasi viestejä.Pitääköhän sinusta ilmoittaa näiden sivujen ylläpitäjälle, kun et muuten tunnu uskovan/ymmärtävän.

        Ohjeissa sanotaan että kiellettyä on "Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua". Kyseessä ei nyt kuitenkaan ole mikään kaupallinen juttu. Gerbiili.info on ilmainen eikä se tuota ylläpitäjilleen rahaa. Se vain vie rahaa.

        Julma totuus on, että gerbiili.infossa ovat kaikki todelliset asiantuntijat, aikuiset ihmiset, vuosia gerbiileitä harrastaneet ja kasvattaneet.


      • Tyytyväinen gerbiili-infon ...
        LauraM kirjoitti:

        Ohjeissa sanotaan että kiellettyä on "Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua". Kyseessä ei nyt kuitenkaan ole mikään kaupallinen juttu. Gerbiili.info on ilmainen eikä se tuota ylläpitäjilleen rahaa. Se vain vie rahaa.

        Julma totuus on, että gerbiili.infossa ovat kaikki todelliset asiantuntijat, aikuiset ihmiset, vuosia gerbiileitä harrastaneet ja kasvattaneet.

        gerbiili infoon kannattaa tosiaankin tulla, itsekkin olen siellä


    • gerbulit

      Olen etsinyt honey foxia. Voiko sinne laittaa osto ilmoituksia?
      Iphoneni&outlook. com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe