Hei!
Kaipaan melomaan jonnekin viikonloppureissulle kesällä. Kertokaapa kivoja reittejä, minne mennä, jos tarvitsen vuokravehkeet ja matkalla välillä kalastelisin ja nautiskelisin elämästä....
Lähden reissuun Etelä- Suomesta....
Viikonlopun melontaretki, minne?
5
1607
Vastaukset
- suomen retkimelojien nettis...
www.suomenretkimelojat.fi
- on ihan kiva melontapaikka
jos asuu pääkaupunkiseudulla ja vähän muuallakin. Melomaan pääsee ryhmässä tai melontapoolin palveluja hyväksi kättäen.
http://www.saunalahti.fi/aquapro/ - nisein_
No Repovesi on ihan jees paikka myös meloen etti suosittelen sinne.
- Melomiäs
Kaverin kanssa tehtiin omatoimiretki Hämeenlinnasta vähän matkaa itään, Kuohijärvelle! Kaverilla oma kajakki ja itse vuokrasin sen Natura Vivan kautta. Tuo kuohijärvi on mukava siitä, että se on tarpeeksi pitkä ja ei nyt mahdottoman leveä. Tuurilla löydettiin myös nuotiopaikka jonne sai teltankin pystyyn! Varmaan google tietää tarkemmin sijainnit yms.. Jätimme auton etelärantaan josta oli mukava matalikko vesille pääsyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834