Ollaan lähdössä 7.4.09 kyprokselle..eli samoihin aikoihin kun suomessa on pääsiäinen. Haluaisin tietää, että onko kyproksellakin samaan aikaan pääsiäinen vai milloin? Koska kaikkialla lukee vain, että ajankohta vaihtelee. Eli onko tietoa tämän vuoden pääsiäisestä?
Ja miten pääsiäinen vaikuttaa siellä aukioloaikoihin ym.?
MILLOIN PÄÄSIÄINEN?
12
1409
Vastaukset
- pääsiäinen
http://www.exclusively-cyprus.com/info.htm
Turistikohteiden aukioloon tuskin juurikaan vaikuttaa. Muusta en tiedä. Google varmaan tietää. - ?!?!
Silloin kuin Suomessa on pääsiäinen, on se myöys muuallakin, siis maissa missä pääsiäistä yleensä vietetään.
Kyproksella paikalliset/uskonnolliset juhlapäivät 17, 18, 19, 20, ja 21 huhtikuuta, eivät ole siis virallisia juhlapäiviä.- . . .
Jos siellä alkaa pääsiäinen 17 päivä niin silloinhan se on eri aikaan kuin suomessa..??
- alkaa
. . . kirjoitti:
Jos siellä alkaa pääsiäinen 17 päivä niin silloinhan se on eri aikaan kuin suomessa..??
Kuka on kertonut että Kyproksella alkaa Pääsiäinen 17.04. ??
- Toisinaan täällä
alkaa kirjoitti:
Kuka on kertonut että Kyproksella alkaa Pääsiäinen 17.04. ??
juuri edellä oli yleiset juhlapäivät Kyproksella ja ortodoksisen kalenterin mukaan se on nyt viikkoa myöhemmin kuin meillä.
- Toisinaan täällä
Toisinaan täällä kirjoitti:
juuri edellä oli yleiset juhlapäivät Kyproksella ja ortodoksisen kalenterin mukaan se on nyt viikkoa myöhemmin kuin meillä.
pääsiäinen oli lähes kuukautta myöhemmin ortodoksisen (juliaanisen) kalenterin mukaan. Ensi ja seuraavana vuonna meoidän kanssa samaan aikaan, mikä on aika harvinaista yleensä.
- viestin
pääsiäinen oli lähes kuukautta myöhemmin ortodoksisen (juliaanisen) kalenterin mukaan. Ensi ja seuraavana vuonna meoidän kanssa samaan aikaan, mikä on aika harvinaista yleensä.
sisältö ja syvin olemus ei kyllä aukea ei niin millään....
- Toisinaan täällä
viestin kirjoitti:
sisältö ja syvin olemus ei kyllä aukea ei niin millään....
kellonajalla tai mahdollisesti jollain muulla tekemistä asian kanssa?
- olisiko
kellonajalla tai mahdollisesti jollain muulla tekemistä asian kanssa?
kuitenkin viestin seksvalla sisällöllä. Ei täälläkään aukea. Kellonajasta riippumatta.
- Toisinaan täällä
olisiko kirjoitti:
kuitenkin viestin seksvalla sisällöllä. Ei täälläkään aukea. Kellonajasta riippumatta.
Viime vuonna ortodoksien pääsiäinen oli lähes kuukautta myöhemmin kuin meidän pääsiäinen. Ensi vuonna ja seuraavana se on samaan aikaan kuin meidän, mikä on harvinaista.
Tuo oli lisäystä edelliseen viestiini, jossa olin todennut, että ortodoksien pääsiäinen on tänä vuonna viikkoa myöhemmin kuin meidän pääsiäinen. (Siis edellytti, että olit lukenut edellisen viestin.)
Nimimerkki "seksvalla sisällöllä" - toki
Viime vuonna ortodoksien pääsiäinen oli lähes kuukautta myöhemmin kuin meidän pääsiäinen. Ensi vuonna ja seuraavana se on samaan aikaan kuin meidän, mikä on harvinaista.
Tuo oli lisäystä edelliseen viestiini, jossa olin todennut, että ortodoksien pääsiäinen on tänä vuonna viikkoa myöhemmin kuin meidän pääsiäinen. (Siis edellytti, että olit lukenut edellisen viestin.)
Nimimerkki "seksvalla sisällöllä"sinun viestiäsi tarkoittanut seksvalla enkä sekavalla, vaan nimimerkin ?!?!. Tiedän ja olen kanssasi samaa mieltä, että pääsiäistä ei todellakaan vietetä kaikkialla samaan aikaan. Joten hyvää pääsiäistä niin Kyprokselle kuin muuallekkin.
- Toisinaan täällä
toki kirjoitti:
sinun viestiäsi tarkoittanut seksvalla enkä sekavalla, vaan nimimerkin ?!?!. Tiedän ja olen kanssasi samaa mieltä, että pääsiäistä ei todellakaan vietetä kaikkialla samaan aikaan. Joten hyvää pääsiäistä niin Kyprokselle kuin muuallekkin.
Hyvää pääsiäistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809