Navi / kaijutin ääni

Onkos markkinoilla navia jossa olisi ulosotto erilliselle kaijuttimelle.

Tarkoitus olisi laittaa pienet kovaääniset moottoripyörä kypärään.
Käytän ajaessa korvatulppia joten mitkään nappikuuloke ehdotukset EI käy.

Navi saisi olla jokin halpa perusmalli koska pelkkä ääni riittää tässä tapauksessa.

6

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snaut

      Jos sinulla on kypärässäsi sellainen Bluetooth headset tai vastaava, niin ainakin Garmin moottoripyöränivat osaavat Bluetoothin avulla lähettää opastuksen siihen headsettiin. Tällaisia ovat mm. Garmin Zumo sarjan laitteet.

    • Käänny taakse...

      Mun mielestä ääntä ei tartte, kun
      liikutaan moottoripyörällä.

      Itse pidän navini mykkänä kun olen
      ajossa tien päällä.

      Täytyy pysyä skarppina koko ajan, kun autoilijat
      eivät aina huomaa moottoripyöräilijää. Siihen ei
      tarvita ylimääräisiä ääniä häiritsemään
      liikenteen seuraamista.

      • Aattelin tätä viritystä matka ajoon ei kaupunkiin, pyöräni on custom jolla mielummin ajelen maaseudun mutkateitä kuin pääväyliä.
        Näitten pienempien teitten viitoitus on aikas puutteelista joten jonkinlainen ääniohjaus olisi hyvä kun ei viitsisi joka risteykseen hiljentää ja katsoa jos sielä olei edes tien numero, yleisestihän on tiedossa ettei näyttö näy pyörässä hyvin ja sen ruudun katseluhan saa ajokeskittymisen pahemmin sekaisin kuin pelkkä kuuntelu.


      • Hannuensio
        RK-asentaja kirjoitti:

        Aattelin tätä viritystä matka ajoon ei kaupunkiin, pyöräni on custom jolla mielummin ajelen maaseudun mutkateitä kuin pääväyliä.
        Näitten pienempien teitten viitoitus on aikas puutteelista joten jonkinlainen ääniohjaus olisi hyvä kun ei viitsisi joka risteykseen hiljentää ja katsoa jos sielä olei edes tien numero, yleisestihän on tiedossa ettei näyttö näy pyörässä hyvin ja sen ruudun katseluhan saa ajokeskittymisen pahemmin sekaisin kuin pelkkä kuuntelu.

        Moro

        Laitoin omaan kypärääni KOSSin PortaPRO:t. Niistä saa pelkän kuulokeosan johtoineen napsauttamalla irti (ja takaisin, eli ei tarvitse edes rikkoa). Kuulokkeet on litteät ja menee mukavasti umpikyprään korvakoloon. Ja soundi on aivan mahtava iPodilla, iPhonella tai millä tahansa muulla mp3-soittimella. TOimii myös Navin kanssa, ja vaikka yhtäaikaa, jos hankit jakopalikan piuhaan.

        Kts. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11062


      • Teknologiaa on
        Hannuensio kirjoitti:

        Moro

        Laitoin omaan kypärääni KOSSin PortaPRO:t. Niistä saa pelkän kuulokeosan johtoineen napsauttamalla irti (ja takaisin, eli ei tarvitse edes rikkoa). Kuulokkeet on litteät ja menee mukavasti umpikyprään korvakoloon. Ja soundi on aivan mahtava iPodilla, iPhonella tai millä tahansa muulla mp3-soittimella. TOimii myös Navin kanssa, ja vaikka yhtäaikaa, jos hankit jakopalikan piuhaan.

        Kts. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11062

        Tilaa ylijäämävarastosta rynnäökköhävittäjäpommittajan visiirikypärä ja katsele navigointiohjetta kiemuraista tiemaisemaa vasten. Ei ole pelkoa, ettei noissa moottoripyöränopeuksissa toimi tai kerkiä edes vilaukselta ohjetta näkemään: semmoinen rynnäkkölentäjä liikkuu monta kertaa (monasti) ääntäkin nopeammin ja silti kerkiää sen verta visiiristä vilkuilemaan, että melkein aina osuu oikeaan kohteeseen!


      • huh...
        Teknologiaa on kirjoitti:

        Tilaa ylijäämävarastosta rynnäökköhävittäjäpommittajan visiirikypärä ja katsele navigointiohjetta kiemuraista tiemaisemaa vasten. Ei ole pelkoa, ettei noissa moottoripyöränopeuksissa toimi tai kerkiä edes vilaukselta ohjetta näkemään: semmoinen rynnäkkölentäjä liikkuu monta kertaa (monasti) ääntäkin nopeammin ja silti kerkiää sen verta visiiristä vilkuilemaan, että melkein aina osuu oikeaan kohteeseen!

        huh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe