kuten otsikkossa, niin ovatko kaikki samaa konetta ? onko käyttö kokemusta noista. ovatko hyviä koneita.
suzuki/evinrude/johnson 70 efi
ovat samaa konetta ?
5
1421
Vastaukset
- Ovatkin
Jos ne on kaikki nelitahtisia, ne ovat suzukin tekemiä, ja siten ovat teknisesti aivan samoja keskenään.
Ensiasennus potkureista ei tiedä, ovatko samoja. - Anonyymi
Muuten ihan hyvä mutta öljypumppua pyörittävä ratas muovia .
- Anonyymi
Trollin satuja koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollin satuja koko juttu.
Montako olet itse avannut ? Nokka akselista muovirattaalla lähtee voima öljypumpulle . Kylmä ja ylikuumentuminen tuhoaa tuon rattaan . Normaali käytössä voi kestää koneen iän
- Anonyymi
Ihan toimiva kone. Kokemusta juurikin 70hp johnsonista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906