kuten otsikkossa, niin ovatko kaikki samaa konetta ? onko käyttö kokemusta noista. ovatko hyviä koneita.
suzuki/evinrude/johnson 70 efi
ovat samaa konetta ?
5
1331
Vastaukset
- Ovatkin
Jos ne on kaikki nelitahtisia, ne ovat suzukin tekemiä, ja siten ovat teknisesti aivan samoja keskenään.
Ensiasennus potkureista ei tiedä, ovatko samoja. - Anonyymi
Muuten ihan hyvä mutta öljypumppua pyörittävä ratas muovia .
- Anonyymi
Trollin satuja koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollin satuja koko juttu.
Montako olet itse avannut ? Nokka akselista muovirattaalla lähtee voima öljypumpulle . Kylmä ja ylikuumentuminen tuhoaa tuon rattaan . Normaali käytössä voi kestää koneen iän
- Anonyymi
Ihan toimiva kone. Kokemusta juurikin 70hp johnsonista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856