http://www.talouselama.fi/uutiset/article161553.ece
-moitetta olisi tullut tuon artikkelin mukaan?
Oletko tyytyväinen
7
806
Vastaukset
- Alfailija
Perheemme Alfa Romeo huolletaan ja korjataan tutussa, luotettavassa pienkorjaamossa jossa saa kohtuukustannuksin takuutyön, erinomaisen palvelun ja siellä ilmoitetaan, mikäli auton kunnossa on jotakin muuta huomautettavaa.
Miksi viedä autoaan korjaamoihin, missä maksetaan ylihintaa hermoilusta ja huonosta palvelusta, kun halvemmalla saa erittäin hyvää palvelua ja ammattitaitoisen työn??????- fiatjeps
Deltan huollossapa en oo käynykkään.. enkä käy. Turhin putiikki maan päällä. Pajalla käyn kans ite..
- fiatjeps
muuten että kian omistajat ovat sitten noin tyytyväisiä.. kun kerran telttahan niitäkin huoltelee pääosin.. onko kiakuskit jo autovalinnallaan osoittaneet tyytyvänsä vähempään??
- ajellut
Sorentolla kohta neljä vuotta.
Huollot olen teettänyt paikallisella pienellä huoltamolla.
Takuukorjauksia ei ole ollut ainuttakaan.
Delta-Autossa olen käynyt viimeksi kaksi vuotta sitten, kun vaihdoin dieselin V6:een.
Näin se tyytyväisyys on mahdollista. - tehdä rahalla
ja Alfa kuski vaatii enemmän kuin lada tai kia...
- Olen tyytyväinen
Mutta mun Alfani on jatkuvasti pajalla.Buhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
- kaislakorpi
Kyllä se on niin pojat että italialaiset tekevät parhaat autot ja venäläiset osaavat huoltaa autot parhaiten (delta auto). Suosin siis merkkiliikettä. Kertaakaan ei ole tarvinnut pettyä. Suuren liikkeen suuria etuja kannattaa käyttää hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851