Mistä tietää tai voi ajatella että harkämies ei kunnioita?
Paljon omia mielipiteitä...kiitos.
Härkämiehen
6
1208
Vastaukset
- maria53
Olen tullut siihen tulokseen,että jos oma ego on kunnossa kunnioittaa myöskin muiden mielipidettä eikä ota hernettä nenään, jos kaikki eivät toimi kuten itse härkämies on ajatellut. Kaikki ovat kunnioituksen arvoisia, mutta härälle muiden mielipiteet ja vahvat naiset ovat liikaa..kokemusta on!
- kummastelija
Harmi että härkämies ihastui jousimieheen. Muutama vuosi on nyt mennyt yhdessä, mutta jouskaritytön jousi on nyt kireällä...
Osaako härkämies yleensä arvostaa toista ja antaa tälle tilaa? - maria53
kummastelija kirjoitti:
Harmi että härkämies ihastui jousimieheen. Muutama vuosi on nyt mennyt yhdessä, mutta jouskaritytön jousi on nyt kireällä...
Osaako härkämies yleensä arvostaa toista ja antaa tälle tilaa?vaikuttavat härkämiehen toimintaan ja ajatteluun. Jos vielä hänellä on tiukka aikataulutettu elämä, en voi ottaa kuin osaa...
Siinä on todellakin sovitteleminen, että edes treffit kerran viikossa onnistuvat. Härkämies ei jousta omista periaatteistaan, vaan joustava osapuoli on yleensä toinen. - kummastelija
maria53 kirjoitti:
vaikuttavat härkämiehen toimintaan ja ajatteluun. Jos vielä hänellä on tiukka aikataulutettu elämä, en voi ottaa kuin osaa...
Siinä on todellakin sovitteleminen, että edes treffit kerran viikossa onnistuvat. Härkämies ei jousta omista periaatteistaan, vaan joustava osapuoli on yleensä toinen.Ja vaikka ei oikeasti olisi aikataulujakaan, tämä kuvio toistuu.
Yksinkertaisesti tyttökaverin pitäisi olla vain kotona, kainalossa, luottaa turvalliseen härkäänsä ja tyytyä tämän yksipuolisesti tekemiin ja hyviksi näkemiin päätöksiin. Eikä tosiaankaan saiai olla omia menoja edes ajatuksen tasolla. Kuvittelepa siihen jouskarityttö, jolla ei tule mieleenkään että kaikki pitäisi hyväksyttää härällä: omat ideatkin pitäisi esittää niin että härkä luulee keksineensä ne itse, mikäli nainan haluaa niille myötätuulta.
Niin että onko ihme, jos suhde on vähäväliä vaakalaudalla! - kokemusta............
on.Olkoon itsekseen,aikatauluinensa ja erinomaisuudessaan. H-m on pikävihainen ja turhasta suuttuja. Anteeksi sanaa ei hänen varastossa ole.
- kun h-miehen
tunnemaailma on jotenkin keskenkasvuinen. Minä ihastuin ja samantien ahdistuin,vihastuin, eihän sellainen suhde toimi. Mitäpä liikaa miettimään mitä jonkun päässä liikkuu jollei osoita,mitä miettii. Härkämies kyllä kertoi ettei hän ole mielestään itse riittävän hyvä...ihmettelin vaan,koska koko ajan kritisoi minua,pilkunpaikoista.Huvittavaa. Ahdistavaa. Ajattelen häntä kuitenkin usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379