edullisia kestositeitä

mistä??

Mistä saisi edullisia hyviä kestositeitä tilattua? Ei hirveästi huvita maksaa 7 euroa/kpl yhdestä pienestä pikkuhousunsuojasta... mielessä olisi siis lähinnä nuo pienemmät koot.

8

2386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

tilasin itse täältä kokeeksi http://www.tiituska.com oli hyviä ja halpoja. Kestovaippakaupasta olen myös tilannut, googleta niin löytyy...

• ....

Tuo tiituska-linkki ei aukea, menee jonnekin ihan ihme sivustolle :(

• .....
        .... kirjoitti:

Tuo tiituska-linkki ei aukea, menee jonnekin ihan ihme sivustolle :(

mulla ainaki toimii...

• tirppis75

Kannattaa käydä kurkkaamassa www.sampsukka.com siellä on ainakin ihan ok hintaisia pikkuhousunsuojia ja siteitä :)

• kannattamattomuus

Pikkuhousunsuoja maksaa 4-7 euroa ja jo parilla eurolla saa 50 kpl kertakäyttöpikkuhousunsuojia. Yksi pikkuhousunsuoja ei kestä 50 pesua, kokeilkaa vaikka... eli kalliiksi tulee. Lisäksi ne hinkkaa pillua ja se nappi painaa esim. pyöräillessä ja pikkuhousunsuoja valuu liian taakse. Hengittävyydestä en sanoisi mitään enkä ihoystävällisyydestä! Kyllä kertakäyttöisistäkin löytyy hyviä hengittäviä jotka pysyy paikoillaan eikä hankaa paikkoja vereslihalle.

• +++++++
        kannattamattomuus kirjoitti:

Pikkuhousunsuoja maksaa 4-7 euroa ja jo parilla eurolla saa 50 kpl kertakäyttöpikkuhousunsuojia. Yksi pikkuhousunsuoja ei kestä 50 pesua, kokeilkaa vaikka... eli kalliiksi tulee. Lisäksi ne hinkkaa pillua ja se nappi painaa esim. pyöräillessä ja pikkuhousunsuoja valuu liian taakse. Hengittävyydestä en sanoisi mitään enkä ihoystävällisyydestä! Kyllä kertakäyttöisistäkin löytyy hyviä hengittäviä jotka pysyy paikoillaan eikä hankaa paikkoja vereslihalle.

Edullisin vaihtoehto on kun tekee itse kierrätyskankaista tai muista ompeluksista yli jääneistä tilkuista. Neppari maksaa saman verran kuin yksi kertakäyttöpikkuhousunsuoja. Pelkälle valkovuodolle tarkoitettu pikkuhousunsuoja ei tartte välttämättä mitään kosteussulkua, joten se hengittää yhtä hyvin kuin pelkät pikkuhousut. Minä tein 4 vuotta sitten vanhan lakanan reunasta yms. kierrätyskankaista pikkuhousunsuojia, ja niitä on taatusti pesty enemmän kuin 50 kertaa, ja edelleen toimivat moitteettomasti. Tuo 50 kertaa tulee täyteen jo siitä että sen pesee kerran viikossa vuoden ajan. Kestositeet pysyvät hyvin paikoillaan, kun ovat sopivan malliset omiin pikkuhousuihin. Liian leveät luisuvat kyllä taaksepäin.

• täällä ainakin kestää
        kannattamattomuus kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä jos ei muka 50 pesua kestä? Minä kun en noita käytä kuin kuukupin varmistuksena, eikä menkkoja ole viime vuosina juuri ollut, niin ei niillä vielä noin paljoa pesuja ole takana, ihan uudenveroisia ovat vielä. Mutta samoista materiaaleista meillä on vaippoja, joita on pesty yli 150 kertaa, ja silti ovat vielä täysin käyttökelpoisia, kestävät varmaan toiset 150 vielä. Ihmettelen kyllä jos kestositeet eivät kestä samaa, eihän niissä ole edes kuminauhoja ja tarroja, jotka siis ensimmäisenä vaipoissa menevät huonoksi. Riippuu tietysti pikkuhousujen ja siteiden mallista pysyvätkö ne paikoillaan. Itsellä ei ole kyllä ollut minkäänlaisia ongelmia. Ja kestositeitä saa myös ihan litteillä neppareilla, jotka eivät paina pyöräillessäkään. Kertakayttöisissä pikkuhousunsuojissa on aina muovia. Kestositeissä kosteussuojana on yleensä PUL, joka hengittää aina paremmin kuin yksikään "hengittävä" kertakäyttöinen. Ja esim. tuohon kupin varmistuskäyttöön ei tarvita kosteussulkua ollenkaan. Bambuinen side on alapäälle kyllä 100 kertaa mukavampi kuin rapiseva, hankaava, hengittämätön muoviläpystä. Ei paluuta.

• * * *

Royalkestoilla on kohtuuhintaisin tuotteita sekä mun mielestä laadukkaita. Googleta, eri kuoseja löytyy vaikka millä mitalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe