mitä vittua tarkoittaa kun siirsin solomaksulla 100€ moneybookersin tilille. nyt tulee lukemaan kun yritän siirtää varoja pokerisaitille niin että tilini on lukittuna ja vaatii pankkitalletuksen auetakseen. vituttaaa
moneybookers
3
1055
Vastaukset
- pokeboy
oleks pelannu 1000 3kk aikana,on meinaa raja
- Näin meillä
Olisiko jotain sellaista että moneybookers varmentaa sun tilin jos sitä et ole varmentanut. Mulla on moneybookers ollut vuosia ja homma varmaankin muuttunut.
Mutta aikoinaan varmentivat tilin niin että kävin rekistöröimässä mun pankkitilin sinne sitten he laittavat sille pienen siirron jonka viitekentässä oli joku numero mikä piti käydä moneybookers tilille lyömässä. - pelaa
ihan hyvin, siellähän on alussa rajat joita sitten voi muttaa ja tilit varmentaa ! sen jälkeen summat on jotain muuta. Mullkin on ollut tili jo kauan ja aina pelannut tosi hyvin. Voihan olla et ne on muuttanut sääntöjään, mutta mielestäni ei ole muuttunut. Ja jos oikeen muistan, niin itse pystyy jonku verran noita rajoja laittelee olikohan se tyyliin 0--15.000 ekeen asti ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk635454Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6083540SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842929Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872759"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241381Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141341Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183938