mitä vittua tarkoittaa kun siirsin solomaksulla 100€ moneybookersin tilille. nyt tulee lukemaan kun yritän siirtää varoja pokerisaitille niin että tilini on lukittuna ja vaatii pankkitalletuksen auetakseen. vituttaaa
moneybookers
3
997
Vastaukset
- pokeboy
oleks pelannu 1000 3kk aikana,on meinaa raja
- Näin meillä
Olisiko jotain sellaista että moneybookers varmentaa sun tilin jos sitä et ole varmentanut. Mulla on moneybookers ollut vuosia ja homma varmaankin muuttunut.
Mutta aikoinaan varmentivat tilin niin että kävin rekistöröimässä mun pankkitilin sinne sitten he laittavat sille pienen siirron jonka viitekentässä oli joku numero mikä piti käydä moneybookers tilille lyömässä. - pelaa
ihan hyvin, siellähän on alussa rajat joita sitten voi muttaa ja tilit varmentaa ! sen jälkeen summat on jotain muuta. Mullkin on ollut tili jo kauan ja aina pelannut tosi hyvin. Voihan olla et ne on muuttanut sääntöjään, mutta mielestäni ei ole muuttunut. Ja jos oikeen muistan, niin itse pystyy jonku verran noita rajoja laittelee olikohan se tyyliin 0--15.000 ekeen asti ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704953"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372826Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1302652Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762479Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241844- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980