mitä vittua tarkoittaa kun siirsin solomaksulla 100€ moneybookersin tilille. nyt tulee lukemaan kun yritän siirtää varoja pokerisaitille niin että tilini on lukittuna ja vaatii pankkitalletuksen auetakseen. vituttaaa
moneybookers
3
981
Vastaukset
- pokeboy
oleks pelannu 1000 3kk aikana,on meinaa raja
- Näin meillä
Olisiko jotain sellaista että moneybookers varmentaa sun tilin jos sitä et ole varmentanut. Mulla on moneybookers ollut vuosia ja homma varmaankin muuttunut.
Mutta aikoinaan varmentivat tilin niin että kävin rekistöröimässä mun pankkitilin sinne sitten he laittavat sille pienen siirron jonka viitekentässä oli joku numero mikä piti käydä moneybookers tilille lyömässä. - pelaa
ihan hyvin, siellähän on alussa rajat joita sitten voi muttaa ja tilit varmentaa ! sen jälkeen summat on jotain muuta. Mullkin on ollut tili jo kauan ja aina pelannut tosi hyvin. Voihan olla et ne on muuttanut sääntöjään, mutta mielestäni ei ole muuttunut. Ja jos oikeen muistan, niin itse pystyy jonku verran noita rajoja laittelee olikohan se tyyliin 0--15.000 ekeen asti ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956