mitä vittua tarkoittaa kun siirsin solomaksulla 100€ moneybookersin tilille. nyt tulee lukemaan kun yritän siirtää varoja pokerisaitille niin että tilini on lukittuna ja vaatii pankkitalletuksen auetakseen. vituttaaa
moneybookers
3
1032
Vastaukset
- pokeboy
oleks pelannu 1000 3kk aikana,on meinaa raja
- Näin meillä
Olisiko jotain sellaista että moneybookers varmentaa sun tilin jos sitä et ole varmentanut. Mulla on moneybookers ollut vuosia ja homma varmaankin muuttunut.
Mutta aikoinaan varmentivat tilin niin että kävin rekistöröimässä mun pankkitilin sinne sitten he laittavat sille pienen siirron jonka viitekentässä oli joku numero mikä piti käydä moneybookers tilille lyömässä. - pelaa
ihan hyvin, siellähän on alussa rajat joita sitten voi muttaa ja tilit varmentaa ! sen jälkeen summat on jotain muuta. Mullkin on ollut tili jo kauan ja aina pelannut tosi hyvin. Voihan olla et ne on muuttanut sääntöjään, mutta mielestäni ei ole muuttunut. Ja jos oikeen muistan, niin itse pystyy jonku verran noita rajoja laittelee olikohan se tyyliin 0--15.000 ekeen asti ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105526- 872946
- 462832
- 492223
- 252221
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132170- 442122
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71913- 121873
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden181843