Kummallinen vihasivusto

täällä!

Hieman ihmetyttää, miksi täällä haukutaan koko ajan Paula Koivuniemeä? Eikö täällä pitäisi keskustella hänen musiikistaan ja keikoistaan? Nyt keskustelu pyörii hänen ulkonäössään ja vaatteissaan. Eikö aikuinen ihminen saa itse päättää, mitä laittaa päälleen? Eivätkö nämä kirjoittelijat itse vanhene? Ovatko itse sitten täydellisisä? Olisi kiva nähdä kuvia näistä täydellisistä ihmisistä täällä. Laittakaapas vaikka linkit omille sivuillenne, että päästäään ihailemaan teitä joukolla.

Miksi moderaattorit eivät puutu tähän alatyyliseen keskusteluun täällä? Mikä kumma ihmsiä oikein vaivaa, kun purkavat pahaa oloaan täällä? En tajua.

35

2420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Hän on itse antanut aihetta keskustelulle. Onneksi on suomalaisilla vielä sananvapaus ja sitä voi käyttää. Olkoot sitten kyseesä Paula tai jokin muu henkilö.

      • , mutta

        onko sitä sitten ihan pakko käyttää pelkästään kaikkein alatyylisimpään ja alkeellisimpaan ilmaisuun. Eikö ihmisillä todella ole muuta sanottavaa kuin mollata artistin ulkonäköä ja muita ulkomusiikillisia asioita?


      • äänesi mä kuulen

        Paula on tosi herkkä ja tunteellinen.Kiltti ja ystävällinen,herkkyys "paistaa"läpi.Fanijoukko kasvaa kasvamistaan ja ylittää pian Sillanpään fanien määrän.Itse tykkään nuoremmista naislaulajista esim Jonna Tervomaa ja sitten siitä kuka oli idols-tuomarina sekä Anna Puusta,niitten keikoilla tuppaan käymään.Miehistä mun suosikki on tällä hetkellä Kari Hirvonen orkesterineen.


      • pk on ok
        äänesi mä kuulen kirjoitti:

        Paula on tosi herkkä ja tunteellinen.Kiltti ja ystävällinen,herkkyys "paistaa"läpi.Fanijoukko kasvaa kasvamistaan ja ylittää pian Sillanpään fanien määrän.Itse tykkään nuoremmista naislaulajista esim Jonna Tervomaa ja sitten siitä kuka oli idols-tuomarina sekä Anna Puusta,niitten keikoilla tuppaan käymään.Miehistä mun suosikki on tällä hetkellä Kari Hirvonen orkesterineen.

        Tykkään hänen tyylistään.Ei kaikkien 65:n naisten ole pakko pukeutua mummo-tyyliin.Itse ostan vaatteeni HM:stä,vaikka olen lähes 40:n tytönhupakko.Käytän joskus jopa tyttäreni vaateita,kapakoissa vanhemmat miehet kehuvat kovasti.Kysyn usein miehiltä"minkä ikäinen olen",vastaavat usein:korkeintaan 35.Yh-äidin itsetunto nousee kovasti.Käyn kapakoissa tanssimassa kerran viikossa ja nautin miesten huomioista.KIITOS HM.


      • kuin
        pk on ok kirjoitti:

        Tykkään hänen tyylistään.Ei kaikkien 65:n naisten ole pakko pukeutua mummo-tyyliin.Itse ostan vaatteeni HM:stä,vaikka olen lähes 40:n tytönhupakko.Käytän joskus jopa tyttäreni vaateita,kapakoissa vanhemmat miehet kehuvat kovasti.Kysyn usein miehiltä"minkä ikäinen olen",vastaavat usein:korkeintaan 35.Yh-äidin itsetunto nousee kovasti.Käyn kapakoissa tanssimassa kerran viikossa ja nautin miesten huomioista.KIITOS HM.

        haluat. Se ei kuulu muille. Ja antaa Paulankin pukeutua mieltymystensä mukaan. Nämä ilkeilijät täällä voivat myös pukeutua miten haluavat, eli ilmeisesti nutturaan, huiviin, esiliinaan ja ruutuhameeseen heti kun ovat täyttäneet 40 vuotta. Suotakoon se heille.


      • ärsyttää
        kuin kirjoitti:

        haluat. Se ei kuulu muille. Ja antaa Paulankin pukeutua mieltymystensä mukaan. Nämä ilkeilijät täällä voivat myös pukeutua miten haluavat, eli ilmeisesti nutturaan, huiviin, esiliinaan ja ruutuhameeseen heti kun ovat täyttäneet 40 vuotta. Suotakoon se heille.

        Hei haloo...en minä ainakaan tykkäis että minun mummo pukeutuis kuin joku ylä-astelainen...tympii kattoakkin kun nuo VANHAT kuuskymppiset mummot kuvittelee olevansa jotain teinejä kun ne kattoo mallia tuosta Koivuniemestä...onko sillä joku kumma identtiteetti-kriisi menossa..huomaa kyllä ettei sillä ole lapsia jotka vähän kattois sen perään tuossa pukeutumis-asiassa...ei voi muuta sanoa kuin että todella säälittävää!! Sitäpaitsi, eikös artistin pitäis kestää myös sitä negatiivista palautetta??Kyllä varmaan myös muut artistit saavat palautetta laidasta laitaan..ei kait tuo Koivuniemi mikään jumala sentään oo jolle kaikki on sallittua..........


      • hyvä muusikko onkin
        ärsyttää kirjoitti:

        Hei haloo...en minä ainakaan tykkäis että minun mummo pukeutuis kuin joku ylä-astelainen...tympii kattoakkin kun nuo VANHAT kuuskymppiset mummot kuvittelee olevansa jotain teinejä kun ne kattoo mallia tuosta Koivuniemestä...onko sillä joku kumma identtiteetti-kriisi menossa..huomaa kyllä ettei sillä ole lapsia jotka vähän kattois sen perään tuossa pukeutumis-asiassa...ei voi muuta sanoa kuin että todella säälittävää!! Sitäpaitsi, eikös artistin pitäis kestää myös sitä negatiivista palautetta??Kyllä varmaan myös muut artistit saavat palautetta laidasta laitaan..ei kait tuo Koivuniemi mikään jumala sentään oo jolle kaikki on sallittua..........

        Onhan Paulalla lapsi.Äläs nyt tommosii.


      • millä
        ärsyttää kirjoitti:

        Hei haloo...en minä ainakaan tykkäis että minun mummo pukeutuis kuin joku ylä-astelainen...tympii kattoakkin kun nuo VANHAT kuuskymppiset mummot kuvittelee olevansa jotain teinejä kun ne kattoo mallia tuosta Koivuniemestä...onko sillä joku kumma identtiteetti-kriisi menossa..huomaa kyllä ettei sillä ole lapsia jotka vähän kattois sen perään tuossa pukeutumis-asiassa...ei voi muuta sanoa kuin että todella säälittävää!! Sitäpaitsi, eikös artistin pitäis kestää myös sitä negatiivista palautetta??Kyllä varmaan myös muut artistit saavat palautetta laidasta laitaan..ei kait tuo Koivuniemi mikään jumala sentään oo jolle kaikki on sallittua..........

        tavalla Paula Koivuniemen sitten pitäisi mielestäsi pukeutua? Onko tapanasi yleensäkin huolehtia muiden pukeutumisesta? Eikö Suomessa ole vapaus pukeutua miten itse haluaa? Nykyään muoti vaan on sellaista, että aikuisten ja nuorten vaatteet muistuttavat toisiaan. Tervetuloa 2000-luvulle! Sitäpaitsi, Koivuniemi kyllä pukeutuu esimerkiksi konsertteihin pitkiin iltapukuihin, ei mihinkään "teinivaatteisiin".

        Mahtaa olla rankkaa moinen huolehtiminen...


      • ja sitä pitää kestää
        millä kirjoitti:

        tavalla Paula Koivuniemen sitten pitäisi mielestäsi pukeutua? Onko tapanasi yleensäkin huolehtia muiden pukeutumisesta? Eikö Suomessa ole vapaus pukeutua miten itse haluaa? Nykyään muoti vaan on sellaista, että aikuisten ja nuorten vaatteet muistuttavat toisiaan. Tervetuloa 2000-luvulle! Sitäpaitsi, Koivuniemi kyllä pukeutuu esimerkiksi konsertteihin pitkiin iltapukuihin, ei mihinkään "teinivaatteisiin".

        Mahtaa olla rankkaa moinen huolehtiminen...

        Taitaa olla saman ikäluokan mummot nyt liikkeellä kun noin kovasti älähdetään tässä pukeutumis-asiassa...Ajattelin että jos se Koivuniemi nyt pukeutuis niinkuin aikuinen nainen, josta hän jaksaa jauhaa kohta jokaisessa uudessa laulussaankin. Kyllä Katri-Helena ja Lea Lavena ovat sentään tyylikkäitä leidejä kun vertaa tuohon identtiteetti-kriisiä potevaan "leidiin". Lean ja Katri-Helenan ei tarvi esittää mitään, suosiota riittää ilman rock-festareitakin...ei tarvi kalastella nuorten suosiota.......................


      • jos helmiä....
        ja sitä pitää kestää kirjoitti:

        Taitaa olla saman ikäluokan mummot nyt liikkeellä kun noin kovasti älähdetään tässä pukeutumis-asiassa...Ajattelin että jos se Koivuniemi nyt pukeutuis niinkuin aikuinen nainen, josta hän jaksaa jauhaa kohta jokaisessa uudessa laulussaankin. Kyllä Katri-Helena ja Lea Lavena ovat sentään tyylikkäitä leidejä kun vertaa tuohon identtiteetti-kriisiä potevaan "leidiin". Lean ja Katri-Helenan ei tarvi esittää mitään, suosiota riittää ilman rock-festareitakin...ei tarvi kalastella nuorten suosiota.......................

        Paulalla on huomattavasti lempeämpi luonne kuin Lealla Ja Katri-Helenalla.Olen nähnyt Paulan silmissä paljon herkän,lempeän naisen kyyneleitä.Hillitty,herkä,tunteellinen,toiset huomioonottava,rakastettava nainen.


      • kuin
        ja sitä pitää kestää kirjoitti:

        Taitaa olla saman ikäluokan mummot nyt liikkeellä kun noin kovasti älähdetään tässä pukeutumis-asiassa...Ajattelin että jos se Koivuniemi nyt pukeutuis niinkuin aikuinen nainen, josta hän jaksaa jauhaa kohta jokaisessa uudessa laulussaankin. Kyllä Katri-Helena ja Lea Lavena ovat sentään tyylikkäitä leidejä kun vertaa tuohon identtiteetti-kriisiä potevaan "leidiin". Lean ja Katri-Helenan ei tarvi esittää mitään, suosiota riittää ilman rock-festareitakin...ei tarvi kalastella nuorten suosiota.......................

        pe**ereikä. Jokaisella on omansa. Eli jos et tykkää Paulan tyylistä, se on sinun ongelmasi.


      • so what
        kuin kirjoitti:

        pe**ereikä. Jokaisella on omansa. Eli jos et tykkää Paulan tyylistä, se on sinun ongelmasi.

        mutta ei kait sun tarvi jostain koivuniemen negatiivisesta kritiikistä sentään ittees noin ottaa...oot kyllä ihme tyyppi, varmaan tyypillinen koivuniemi-fani!!!!!!!!!!!! huh huh mitä porukkaa täällä sivuilla!


      • vk
        ja sitä pitää kestää kirjoitti:

        Taitaa olla saman ikäluokan mummot nyt liikkeellä kun noin kovasti älähdetään tässä pukeutumis-asiassa...Ajattelin että jos se Koivuniemi nyt pukeutuis niinkuin aikuinen nainen, josta hän jaksaa jauhaa kohta jokaisessa uudessa laulussaankin. Kyllä Katri-Helena ja Lea Lavena ovat sentään tyylikkäitä leidejä kun vertaa tuohon identtiteetti-kriisiä potevaan "leidiin". Lean ja Katri-Helenan ei tarvi esittää mitään, suosiota riittää ilman rock-festareitakin...ei tarvi kalastella nuorten suosiota.......................

        mutta mielestäni sen voisi antaa asiallisempaan sävyyn :) Itse olen sitä mieltä, että Paulalle jopa sopii nämä vaatteet mitä hän käyttää. Olisiko sopiva esiintyä mielestäsi esim. Provinssirockissa iltapuku päällä? Ei mun mielestä.
        Ja sitten tämä, että "Lean ja Katri-Helenan ei tarvitse esittää mitään, suosiota riittää ilman rock-festareitakin..."


      • mitä sananvapaus on

        Ei kai sananvapaus nyt sitä tarkoita, että voi kirjoitella mitä tahansa törkeyksiä ja loukkauksia ilman minkäänlaista rajaa, häveliäisyyttä, hyvää makua tai kohteliaisuutta. Se, että kirjoittaa tuntemattomana jossain netissä ei oikeuta henkilökohtaisuuksiin menevää hävyttömyyttä. Tuskin näistäkä törkykirjoitelijoista monikaan menisi sanomaan samoja asioita päin naamaa toiselle ihmiselle. Tai voi joku tietysti mennäkin, mutta silloin voi tulla vastapuolelta nk. turpaan.


      • onpahan tullut kaikkia
        jos helmiä.... kirjoitti:

        Paulalla on huomattavasti lempeämpi luonne kuin Lealla Ja Katri-Helenalla.Olen nähnyt Paulan silmissä paljon herkän,lempeän naisen kyyneleitä.Hillitty,herkä,tunteellinen,toiset huomioonottava,rakastettava nainen.

        noita artisteja säestettyä ja nuo määritykset ko.naisten luonteista menevät kyllä ihan päinvastaisessa järjestyksessä. Paula on piinkova ammattilainen musiikin suhteen, mutta en minä hänen kanssaan picnikille lähtisi, kyllä vaikka Lea olisi hauskempaa seuraa ja osaisi jutella muustakin kuin aina itsestään!


      • yäk

        on kyllä niin syvältä kuin olla voi....


      • tieto on taikaa
        äänesi mä kuulen kirjoitti:

        Paula on tosi herkkä ja tunteellinen.Kiltti ja ystävällinen,herkkyys "paistaa"läpi.Fanijoukko kasvaa kasvamistaan ja ylittää pian Sillanpään fanien määrän.Itse tykkään nuoremmista naislaulajista esim Jonna Tervomaa ja sitten siitä kuka oli idols-tuomarina sekä Anna Puusta,niitten keikoilla tuppaan käymään.Miehistä mun suosikki on tällä hetkellä Kari Hirvonen orkesterineen.

        ........A-VAA-HAN SIL-MÄ-SI RA-KAS YS-TÄ-VÄ, kun tuollaista menet väittämään...?!!?? En ole kuullut yhtä naurettavaa väitettä VIELÄ KOSKAAN??!!


    • menkää pois,pois...

      Miksi herkkää ihmistä vihataan? En ymmärrä mitä tuossa vaatetuksessa on vikana.Olen itse 45:n ja ostan vaateet nuortenvaateliikeestä.

      • Jim&Jill

        No et oo kyllä nuorukainen sinäkään enää mutta kuiteski 20 v nuorempi kuin tää kyseinen hlö..että silleen.


      • HObbyHalall
        Jim&Jill kirjoitti:

        No et oo kyllä nuorukainen sinäkään enää mutta kuiteski 20 v nuorempi kuin tää kyseinen hlö..että silleen.

        En ole nuori mutta karaokebaarissa nuoret miehet kehuvat kovasti nuorekkaasi.


      • totuuksia sivusta kuullut
        HObbyHalall kirjoitti:

        En ole nuori mutta karaokebaarissa nuoret miehet kehuvat kovasti nuorekkaasi.

        Joo, ei siinä mitään jos on ikäistään nuoremman näköinen,se on aina plussaa. Kuulin kerran ravintolassa kuinka miehet ilkkuivat vanhempia naisia sanoen että säälittävän näköistä kun vanhat mummot pukeuvuvat kuin nuoret tytöt...miesten suusta se totuus kuuluu viimeistään..ainakin joidenkin miesten:(


    • Paulalla vai

      Anteeksi nyt vain, mutta en tunne yhtäkään teini-ikäistä, jolla olisi rahaa sellaisiin vaatteisiin ja asusteisiin, joita Paula käyttää esiintyessään. Kyllä ne on sen sortin hautecouturetta, että niihin on varaa vain harvoilla. Paula on esiintyessään aina tiptop päästä varpaisiin. Tyyli on hänelle sopiva ja tarkkaan harkittu. Paula pitää huolta kunnostaan ja linjoistaan ja elää terveellistä ja kurinalaista elämää. Se näkyy olemuksesta. Varmaan käyttää myös kauneuskirurgiaa sun muuta, mutta niin käyttävät kaikki julkisessa ammatissa olevat, kun ikää tulee. Yhdelle sun toiselle tv-esiintyjälle on tekaistu faceliftingit - myös miehille, joten se siitä. Sellainen kuuluu ammattiin. Minun mielestäni Paula ammattitaitoisella esiintymisellään kunnioitta lipun maksaneita faneja. Menestys perustuu pitkälle juuri tähän.

      • Siitä voi

        olla niin kovin montaa mieltä, että mitä se on . Se, että vaate on kallis ei tarkoita sitä, että se on tyylikas. Tyyliä näin Toppilan Möljällä , kun Katri esiintyi. Aivan uskomattoman upeita asuja , todella kaunis nainen ja ihania uusia lauluja. Siinä oli nähty vaivaa asiakkaan takia . Tuntui , kuin aurinko olisi ilmestynyt lavalle, kun Katri saapui (ja kyllä se aurinko paistoikin). Kyseinen artisti ei varmaan koskaan suostuisi esiintymään maksavalle yleisölle farkuissa ,ei edes tonnin farkuissa ja tuskinpa hän myöskään haluaisi yrittää näyttää nuoremmalta kuin on . Hän on kaunis aikuinen nainen , hänessä on tyyliä.


      • minäkin
        Siitä voi kirjoitti:

        olla niin kovin montaa mieltä, että mitä se on . Se, että vaate on kallis ei tarkoita sitä, että se on tyylikas. Tyyliä näin Toppilan Möljällä , kun Katri esiintyi. Aivan uskomattoman upeita asuja , todella kaunis nainen ja ihania uusia lauluja. Siinä oli nähty vaivaa asiakkaan takia . Tuntui , kuin aurinko olisi ilmestynyt lavalle, kun Katri saapui (ja kyllä se aurinko paistoikin). Kyseinen artisti ei varmaan koskaan suostuisi esiintymään maksavalle yleisölle farkuissa ,ei edes tonnin farkuissa ja tuskinpa hän myöskään haluaisi yrittää näyttää nuoremmalta kuin on . Hän on kaunis aikuinen nainen , hänessä on tyyliä.

        En tiedä, millaisia vaatteita Katri käytti näkemälläsi keikalla, mutta mielestäni hän pukeutuu välillä aivan järkyttäviin haarniskamaisiin ja jopa metallimaisiin kolttuihin. Joten olis ihan piristävää nähdä hänet joskus hieman rennommin pukeutuneena,farkuissa esim. Joissakin kuvissa hieman tyylikkäämmät vaatteet, mutta useimmiten "upeus" kyllä kaukana hänen tyylistään. Mutta saa tietenkin pukeutua miten itse tykkää...Upea laulaja sinänsä, vaatemaustaan huolimatta.

        Aika naurettavaa tällainen ulkonäkövertailu näiden artistien välillä. Eikö tämä muistuta jo hieman teinien välituntihippasia???


      • menee
        minäkin kirjoitti:

        En tiedä, millaisia vaatteita Katri käytti näkemälläsi keikalla, mutta mielestäni hän pukeutuu välillä aivan järkyttäviin haarniskamaisiin ja jopa metallimaisiin kolttuihin. Joten olis ihan piristävää nähdä hänet joskus hieman rennommin pukeutuneena,farkuissa esim. Joissakin kuvissa hieman tyylikkäämmät vaatteet, mutta useimmiten "upeus" kyllä kaukana hänen tyylistään. Mutta saa tietenkin pukeutua miten itse tykkää...Upea laulaja sinänsä, vaatemaustaan huolimatta.

        Aika naurettavaa tällainen ulkonäkövertailu näiden artistien välillä. Eikö tämä muistuta jo hieman teinien välituntihippasia???

        toisilta artisteilta hyväksytään vaate kuin vaate . Koivuniemeltä hyväksytään farkut, mut onpa ollut kirjoituksia , joissa artisteja on moitittu , kun esiintyvät farkuissa (lavoilla, festareilla yms ) eivätkä näin kuulema yhtään kunnioita asiakkaitaan.
        Niinpä , ehkä olisi hyvä antaa kaikkien kukkien kukkia .


      • pukeutumista
        minäkin kirjoitti:

        En tiedä, millaisia vaatteita Katri käytti näkemälläsi keikalla, mutta mielestäni hän pukeutuu välillä aivan järkyttäviin haarniskamaisiin ja jopa metallimaisiin kolttuihin. Joten olis ihan piristävää nähdä hänet joskus hieman rennommin pukeutuneena,farkuissa esim. Joissakin kuvissa hieman tyylikkäämmät vaatteet, mutta useimmiten "upeus" kyllä kaukana hänen tyylistään. Mutta saa tietenkin pukeutua miten itse tykkää...Upea laulaja sinänsä, vaatemaustaan huolimatta.

        Aika naurettavaa tällainen ulkonäkövertailu näiden artistien välillä. Eikö tämä muistuta jo hieman teinien välituntihippasia???

        Koivuniemen pukeutuminen on lyhyesti sanottuna mautonta...eikä ne farkut sitä kadonnutta nuoruutta takaisin tuo..äly hoi älä jätä!


      • esiintymisasut
        pukeutumista kirjoitti:

        Koivuniemen pukeutuminen on lyhyesti sanottuna mautonta...eikä ne farkut sitä kadonnutta nuoruutta takaisin tuo..äly hoi älä jätä!

        Koivuniemen oma maku ja laulajan esiintymisasut taitaa olla kaksi eri asiaa. Paula Koivuniemellä on palkattu stylisti julkisuuden pukeutumista varten, joka tarkkoin miettii minkä näköisenä artisti esiintyy, näyttäytyy virallisissa lehtikuvissa, levyjen kansissa, konserttien mainoskuvissa jne. Pukeutuminen on osa esiintyjä-Paulan julkisuuskuvaa ja sen takana ovat levy-yhtiöiden ja muiden artistia markkinoivien firmojen ammattilaiset.

        Mistä me tiedämme minkälaisissa kuteissa ja meikeissä Koivuniemi siviilissä kulkee? Hänen oma makunsahan saattaa olla vaikka vekkihame, vaaleanvihreät crocsit, venähtänyt mainos t-paita ja tuulipuku/verkkarit.


      • linjoilla minäkin
        minäkin kirjoitti:

        En tiedä, millaisia vaatteita Katri käytti näkemälläsi keikalla, mutta mielestäni hän pukeutuu välillä aivan järkyttäviin haarniskamaisiin ja jopa metallimaisiin kolttuihin. Joten olis ihan piristävää nähdä hänet joskus hieman rennommin pukeutuneena,farkuissa esim. Joissakin kuvissa hieman tyylikkäämmät vaatteet, mutta useimmiten "upeus" kyllä kaukana hänen tyylistään. Mutta saa tietenkin pukeutua miten itse tykkää...Upea laulaja sinänsä, vaatemaustaan huolimatta.

        Aika naurettavaa tällainen ulkonäkövertailu näiden artistien välillä. Eikö tämä muistuta jo hieman teinien välituntihippasia???

        Ehkä Katrin ulkonäköviehätys perustuu juuri tavallisuuteen ja helppoon samaistumiseen. Hänelle on rakennettu sellainen sievä ja harmiton naapurin tyttö -imago, jonka julkisuuskuvan hän on hyvin pystynyt säilyttämään.

        Olen samaa mieltä noista peltikoltuista, jotka eivät välttämättä niin pientä naista parhaalla tavalla pue. Miksi hän muuten aina käyttää pitkiä hameita ja kolttuja ellei sitten housupukuja? Normaalimittaiset hameet ja leningit sopisivat kokoon nähden paremmin. Talvella näin hänet Saariselällä esiintymässä. Oli vaalea lyhyt hame ja korkeakorkoiset mokkasaapikkaat ja näytti todella tyylikkäältä.

        Paulalla taas on räväkämpi ulkoasu, jota ei ihan joka nainen pysty päälleen kuvittelemaan. Tumma nainen on aina vähän vaarallisempi kuin kiltti pieni vaalea sisarensa.


      • häh?
        linjoilla minäkin kirjoitti:

        Ehkä Katrin ulkonäköviehätys perustuu juuri tavallisuuteen ja helppoon samaistumiseen. Hänelle on rakennettu sellainen sievä ja harmiton naapurin tyttö -imago, jonka julkisuuskuvan hän on hyvin pystynyt säilyttämään.

        Olen samaa mieltä noista peltikoltuista, jotka eivät välttämättä niin pientä naista parhaalla tavalla pue. Miksi hän muuten aina käyttää pitkiä hameita ja kolttuja ellei sitten housupukuja? Normaalimittaiset hameet ja leningit sopisivat kokoon nähden paremmin. Talvella näin hänet Saariselällä esiintymässä. Oli vaalea lyhyt hame ja korkeakorkoiset mokkasaapikkaat ja näytti todella tyylikkäältä.

        Paulalla taas on räväkämpi ulkoasu, jota ei ihan joka nainen pysty päälleen kuvittelemaan. Tumma nainen on aina vähän vaarallisempi kuin kiltti pieni vaalea sisarensa.

        Mitä sä höpiset,hyvänen aika.


    • Nordic-man

      Katsoin tuossa hiljattain Paulasta tehdyn filmin 60-luvulta. Täytyy myöntää, että en olisi pystynyt äänestä tunnistamaan nykyiseen Paulaan.

      • ihminen muuttuu

        Harvalla ihmisellä ääni säilyy 40 vuotta samanlaisena ja eiköhän tuo äänentoistotekniikkakin ole hiukan kehittynyt näiden vuosikymmenien aikana.

        Koskaan et muuttua saa - ei taida toteutua meidän kenenkään kohdalla, vai mitä.


    • Paula Koivuniemi ei kuulu mun suosikkeihini. Liikaa kähinää, keimailua ja pakkelia naamassa. Biisit on kaikki semmosta samanlaista jumputusmusaa. Jos haastatteluja katsoo niin sen päässä ei liiku kuin kaksi asiaa : seurustelu ja miehet. Aina se nimittäin muistaa haastatteluissa raportoida siitä ,että missä tilanteessa sen rakkauselämä kulloinkin on, eli onko jotain sutinaa jonkun kanssa vai ei.
      Äklö ja teennäinen muija !

      • Lea fani

        "kapakoissa vanhemmat miehet kehuvat kovasti.Kysyn usein miehiltä"minkä ikäinen olen",vastaavat usein:korkeintaan 35."

        Voi jestas mitä puheita sinulla! No et ole ainakaan turhan vaatimaton! Noloa.


      • Lea fani
        Lea fani kirjoitti:

        "kapakoissa vanhemmat miehet kehuvat kovasti.Kysyn usein miehiltä"minkä ikäinen olen",vastaavat usein:korkeintaan 35."

        Voi jestas mitä puheita sinulla! No et ole ainakaan turhan vaatimaton! Noloa.

        muuten Paulan "Kun kuuntelen Tomppaa" on aivan järkyttävä tekele. Tosi nolo. Olisi voinut jättää levyttämättä. Myötähäpeää aiheuttaa sori vaan.


      • Paula nor 1

        Kuunteleppa koko tuotanto vuodesta -66 tähän päivään, ei todellakaa oo samanlaasta jumputusta!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe