Kysymys NIE-numeron hakemisesta

BlondeistaBlondein

Olen täyttänyt NIE-numero hakemuksen valmiiksi ja lähden pian Espanjaan.
Tiedän että hakemuksen kanssa pitää mennä poliisille, mutta kun Espanjassa on monia poliiseja.
Policia Nacional vai Local kumpi olisi oikea osoite?

6

3045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nacional

on se oikea osoite. Ja onnea matkaan kaiken kaikkiaan!! Perässä tullaan, tosin olen muuttamassa Kanarialle.

• muistathan

Oikea osoite on todellakin policia nacional, muistathan ottaa täytetystä hakemuksesta kopion, passi ja passin kopio myös mukaan. Kannattaa myös ottaa selvää otetaanko hakemuksia vastaan kaikkina kellonaikoina. Fuengirolassa NIE-hakemuksia otetaan vastaan vain klo 12-13. Tervetuloa Espanjaan, täällä on kevät kauneimmillaan!

• Jos hakee NIE numeron Suomessa sen saa vain kolmeksi kuukaudeksi. Espanjassa saatu numero on voimassa niin kauan kuin haluaa sen olevan.

• Kysyn vaan

Hö, eikös recidenciakortti myönnetä 5 vuodeksi.

• tarkkana
        Kysyn vaan kirjoitti:

Hö, eikös recidenciakortti myönnetä 5 vuodeksi.

Laki on muuttunut moneen kertaan. Recidenciaa ei enää niin vaan myönnetä. Ei edes oleskelulupaa 3 kk:n jälkeen jos ei täytä kaikkia ehtoja. Kaikki on mennyt uusiksi. Kannattaa tarvittaessa päivittää tiedot juristilta, ettei riko vahingossa lakia, kun ei tiedä velvollisuuksiaan.

• SUERTE

TORREVIEJAAN JOS MATKA KÄY LISÄTIETOA ON LINKISSÄ

http://espanjasta.blogspot.com.es/2011/01/nie-numeron-haku.html

SAMA PÄTEE KOKO ESPANJASSA.AINAKIN ITSE SELVISIN NOILLA TIEDOILLA.

OSOITE TOKI NÄYTTÄÄ MUUTTUNEEN

SUERTE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      79
      5385
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3867
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3616
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3294
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2828
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2349
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2121
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      202
      2045
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      437
      1695
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1598
    Aihe