Kysymyksiä Miamista

Ekakertalainen menossa

1. Tarvitaanko viisumia?
2. Parhaat ostarit Miamissa?
3. Must-nähtävyydet? Mitään ilmaista?
4. Kannattaako valuutta vaihtaa jo Suomessa?

21

2810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MT01

      1. Tarvitaanko viisumia? Kyllä
      2. Parhaat ostarit Miamissa? http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1262 2.1 miljoonaa neliötä... siellä paikallinen "veljekset Keskinen" Marshall vielä 40-60% outlet myymälöitä halvempia hajakokoja, http://www.marshallsonline.com/city_list.aspx?state=FL
      3. Must-nähtävyydet? Mitään ilmaista? RAHAA PALAA..
      4. Kannattaako valuutta vaihtaa jo Suomessa? Siellä
      Täällä parit kuvat omasta matkasta http://kuvaboxi.fi/julkinen/2bx6q perhekontto-miami-beach-fl.html

      Huomatkaa että tuonne ostarille kulkee hotelleja kiertäen bussi aamusta iltaan ja maksaa 30 talaa menopaluu, esim. Miamista matkaa 45 mailia ja taksi noin 100 taalaa, ilman vuokra-autoa et paljon näe.

      • viisumia

        jos on maassa turistina alle 90pv.


      • samaa mieltä
        viisumia kirjoitti:

        jos on maassa turistina alle 90pv.

        eikä ole edes mielipide, vaan ainakin itse päässyt ihan ilman mitään viisumeita. Moni vaan täällä sanoo että tarvitaan.


      • olisi halvempaa Suomesta

        Minusta jenkeissä on rahanvaihto erittäin kallista ja siksi vaihdan rahat jo Forexilla Suomessa ja loput nostan automaatilla. Vaikka rahannosto maksaakin, niin kurssi on hyvä. Ehdottomasti vuokraa auto n. 20-30 euroa/pv, jolla näet paljon.


    • Mikä mahtaisi olla?

      Mikä olisi edullisin autonvuokrauspaikka? Hinnoissa näyttää olevan suurta eroa, isot firmat taitavat ottaa isoimmat hinnat?

      • bongannut

        Ebookersin kautta Avis ja budget sekä suoraan national car rental omilta sivuilta. Näin ainakin luxus,premium ja full size luokissa.


      • Miami mielessä
        bongannut kirjoitti:

        Ebookersin kautta Avis ja budget sekä suoraan national car rental omilta sivuilta. Näin ainakin luxus,premium ja full size luokissa.

        Nuo yllämainitut ovat juuri niitä kalleimpia! Alamo ja KK-Car halvimpia!


      • menossa
        Miami mielessä kirjoitti:

        Nuo yllämainitut ovat juuri niitä kalleimpia! Alamo ja KK-Car halvimpia!

        Tuo edellinen vastaajahan sanoi että oli varannut autot ebookersin kautta, autot sitten toimitti nuo avis, budget ym.

        Itselläkin on erittäin hyvä kokemus ebookersin kautta varatusta autosta (Tampassa). Ebookersin joutuu maksamaan varauksen yhteydessä, ja jouston varaa ei ole, mikäli suunnitelmat muuttuu, mutta jos tämä ei haittaa, saa vakuutukset ym samaan pakettiin selvästi halvemmalla kuin suoraan autovuokraamoista.


      • Alamo halvempi

        Aviksesta miami beachilta 120€/päivä bensat.
        Alamosta etukäteen n. 150€/viikko tankillinen bensaa.


      • menossa kirjoitti:

        Tuo edellinen vastaajahan sanoi että oli varannut autot ebookersin kautta, autot sitten toimitti nuo avis, budget ym.

        Itselläkin on erittäin hyvä kokemus ebookersin kautta varatusta autosta (Tampassa). Ebookersin joutuu maksamaan varauksen yhteydessä, ja jouston varaa ei ole, mikäli suunnitelmat muuttuu, mutta jos tämä ei haittaa, saa vakuutukset ym samaan pakettiin selvästi halvemmalla kuin suoraan autovuokraamoista.

        kautta halvimmat autot tulee alamolta.ja toisekseen niihin saa peruutusturva.


      • flo-mia

        Minä vuokrasin Alamon suomessa olevalta edustajalta auton. hinta oli kohtuullinen, ottaen huomioon, että siihen kuului jo melko mukavasti vakuutusturvaa. Sai varaukset tehtyä ihan suomen kielellä asioiden. Miamissa kaikki sujui kuten pitikin autovuokrauksen suhteen.


      • Alamo ja Dollar
        arvo-poika kirjoitti:

        kautta halvimmat autot tulee alamolta.ja toisekseen niihin saa peruutusturva.

        ovat halvimmat. Välillä hyviä diilejä. Tsekkaa vuokrausta myös eautovuokraamon kautta. Olen varannut viimeiset kolme kertaa sen kautta, koska ollut selvästi halvin.


      • KARI.T
        Miami mielessä kirjoitti:

        Nuo yllämainitut ovat juuri niitä kalleimpia! Alamo ja KK-Car halvimpia!

        NO JOS paskaa HALUAA NIIN KANNATTAA VUOKRATA K.K.CAR.ISTA


      • maatkailla jossakin

        Minulla 0li chewy taverse maasturi olin varannut pinemmän lisämaku oli alle 200 usd .
        Sis kaikki vakuutukset ,verot tankilisen bensaa kokonaisinta n 630 eur 22 päivältä.


    • ostettavaa

      Viisumia ei tarvi, matkustuslupa tarvitaan

      Yksi todella hyvä ostospaikka on Ft.Lauderdalen Sawgrss-ostoskeskus. Taitaa olla maan suurin outlet-mall, ja juuri nyt huhtikuussa siellä käyneenä voin asian allekirjoittaa. Esim, GAP:n farkut n. 18euroa, calvin kleinin kevättakki 35euroa.

      Rahat vaihdoin Suomessa, koskapa ei mene välityspalkkiota, ja jo kentällä on hyvä olla vähän pieniä rahoja. Eikähän sit tarvi ettiä vaihtopaikkoja, koskapa kaikki pankit esim eivät rahaa vaihda.

      Välimatkat on pitkiä. me oltiin 2vkoa välillä key west-orlando ja vuokrattiin auto, josta sai katon alas (aika herkkua helteellä) ja sen hinta oli noin 700 euroa/2viikkoa 2 ajajalla ja kaikilla vakuutuksilla. Ja bensa ei maksa juuri mitään suomalaisella mittapuulla. Tietulleihin kannattaa varata pientä seteliä ja kolikoita.

      Koko loman ajan oli 25-35c joten nauti!!!


      Ja mitä ajokorttiin tulee, niin itse käännätytin autoliitolla ajokorttini (ns. USA-liite), maksoi n.14euroa. Autofirma ei sitä kysynyt, mutta poliisiit saattaa haluta. Itse ajattelin, että varmempi tehdä niin kuin kirota sitten kun poliisit pysäyttää ja kohdalle sattuu joku ##6&

      Itse varasin majoituksen vasta paikanpäällä joko kävelemällä motelliin/hotelliin sisälle tai netin kautta. auto varattiin etukäteen netistä.

      • voin sanoa että noilla lämpötiloilla umpiauto on parempi,kun seisoo jonoissa joita kuitenkin aina on nin avoautossa joutuu laittamaan katon kiinni ettei aurinkopolta liikaa.(onhan niissä kyllä ilmastointi myös)mutta umpiautot ovat tilavampia.ehkä minäkin ekalla matkalla kun tulin new yorkista floridaan autolla vaihdoin heti avoautoon mutta en tee sitä enään.


    • joogosgi

      ESTA pitää olla täytettynä viim 72 tuntia ennen matkaa, tulosta mukaan varo huijaussivustoja.
      Secure fligtmyöskin tehtävä.
      Oma pankki antaa parhaan kurssin .
      Aurinko ilmaista sekä Baysiode marketplace usein ilmaiskonsertteja.
      Suuri ostoskeskus reilut 40 min miamista, jostakin lähtee ilm kuljetus sinne

    • Maenpaeae
    • Peki.Fla

      K.K.CAR halvin ja huonoin. Autot huonoja ja palvelu surkeata.

      • -------------------

        Itse suosisin isoja firmoja, joilla on toimipiste lentokentällä. Jos seikkailumieltä on niin aina voi kokeilla näitä villejä firmoja, mutta itse pitäydyn tutuissa isoissa.


    • liz3

      Hei,

      Mistä voi ostaa lippuja tuohon bussiin, joka kiertää hotelleja ja vie Sawgrass Millsiin (siis paikan päältä tai netistä)? Mikä firma möisi niitä? Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe