Onko kenelläkään ideoita sketsi esityksistä?
Please pikkujoulut ja pitäs olla ohjelmaa.
sketsejä
5
3102
Vastaukset
- Joo
No nii elikkä laittakaa lattialle jotain sulanutta suklaata nii et se näyttää kakalta :D
Sit siihen tarvitaan kaks ukkoo jotka kävelee ja huomaa sen ne sanoo "Mikä tuo on ?" Sit se toinen sanoo et "Maistetaanko?" se toinen sanoo et "maistetaa" sit ne maistaa sitä ja sanoo et "Koiran kakkaa" Sit se toinen sanoo et "hyvä ettei astuttu päälle =D ´
sIINÄ SULLE SKETSI =D - nauraa...
Oisko sulla tai kellään muulla lisää. Minäkin tartteisin sketsejä... Saa pistää ihan runsaastikin.
- toivoton...
hei kuulkaas mulla alkaa huomenna leiri ja pitäis keksii kaiken laista.... sketsejä mm.... netistäkään ei löydy niinkuin mitääääääääään!
- -.-
ööö
- HC_Gandalf
Tässä ois yks. Joku tyttö istuu rappusilla ja sen isä tulee paikalle. Tyttö katselee matoa jaloissaan ja sanoo isällensä: "Iti nouki mato." Isä vastaa: "miksi minä madon noukkisin." tyttö sanoo "Mutta Liisinkin isi noukki." . "Vai että liisinkin isi noukki": isä vastaa ja noukkii madon. Seuraavaksi tyttö sanoo: "Iti pussaa matoa." "Pussaa matoa!! Miksi minä niin tekisin?": Vastaa isä. "Mutta Liisinkin isi pussasi": tyttö vastaa. "Vai sillä tavalla" Isä vastaa ja pussaa matoa. Sitten tyttö katsoo matoa ja sanoo: "Iti, syö mato". "MIKSI MINÄ MADON SÖISIN?!?" isä vastaa. Tyttö sanoo pettyneenä: "Mutta Liisinkin isi söi". Isi miettii hetken ja syö lopulta madon. Kohta isä alkaa kouristelemaan ja kaatuu kouristellen maahan. "Noin Liisinkin isille kävi", tyttö sanoo ihmetellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046425Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3585836Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703557Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123495Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062799Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam42363Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211830Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t191791Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181624Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1901264