onko kukaan syntynyt 10.11

skorpiooni nainen -75

olen todellinen horoskooppi pöhkö! Uskon luonne kuvauksiin melko vahvasti, koska niin paljon on ollut yhtäläisyyksiä. Olisi kiva jutella jonkun kanssa,joka on syntynyt samana päivänä kuin itse,tai edes kuulla onko joku yhtään samanlainen kuin itse olen. Pliiiiis,vastaa joku samana päivänä syntynyt. =) . Olen kiinalaisessa horoskoopissa pikku jänis,puu sellainen. Nouseva horoskooppi merkkini on neitsyt, ja kyllä, todella järjestelmällinen olen. Työkaveritkin huomauttelee leikillään siitä. Eikä siinä mitään, kivaa olla joskus turhan tarkka. Olen myös aika perfektionisti. Kaiken pitäisi olla tiptop. En kyllä ole mikään nipottaja tai nipo. Annan kyllä joskus kaiken vaan olla enkä välitä. Vaatekaappi kylläkin on tuon tuostakin ihan mylläkässä. Mutta se tästä, nyt niitä vastauksia odottelemaan.=))

15

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provo

      Et ole skorpioni. Kukaan skorppari ei ole noin nuija.

      • tekoskorppari

        no sitten kai ollaan erilaisia.nuija vai tosinuija,kumpi osuis oikeempaan.taidat ite olla ihan perseestä.


      • Ronja
        tekoskorppari kirjoitti:

        no sitten kai ollaan erilaisia.nuija vai tosinuija,kumpi osuis oikeempaan.taidat ite olla ihan perseestä.

        Ukkoni on syntynyt samana päivänä kuin sinä ja on kiinalaisessa Tiikeri, joten aika "pakkaus" on kyllä.
        Eiköhän 10.11 syntynyt edusta aika "vahvaa" skorppari luonnetta, ainakin mieheni on juuri sitä mitä skorppareista aina sanotaan ja kirjoitetaan. "Seksuaalinen, terävä, muttei pistä, täsmällinen, tarkka, yllätyksellinen, lujatahtoinen, kova tekemään töitä, mutta myös hurjan omapäinen ja MUSTASUKKAINEN, mutta mielestäni myös itse täysin yhden naisen mies"
        Tsemppiä sinulle :)


    • skorpioni mies

      syntynyt 10.11 ja todennäköisesti nouseva neitsyt myöskin. Syntymäaikaani en tiedä, muuta kuin että joskus yöllä, ja mitä olen tutkiskellut niin kyllä luonne viittaisi vahvasti neitsyen puoleen kuin vaan tai leijonan (seuraavat lähimmät) Tarkka, siisti, ujo, vaatimaton, perfektionistinen ja semmoista. Kiinalainen on tulihevonen.

      • alkuperäinen

        Wau,kuulostipa samalle. Vaikkakin en mä itseäni ujona pidä. Mäkin olen syntynyt yöllä,yhdeltä yöllä siis. Vai tulihevonen, mä en paljoa tunne noita muita kiinalaisia merkkejä,omani vaan. Vielä kun kertoisit vuoden,mutta vaikuttaa siltä että olet minua vanhempi..=)


      • ellu
        alkuperäinen kirjoitti:

        Wau,kuulostipa samalle. Vaikkakin en mä itseäni ujona pidä. Mäkin olen syntynyt yöllä,yhdeltä yöllä siis. Vai tulihevonen, mä en paljoa tunne noita muita kiinalaisia merkkejä,omani vaan. Vielä kun kertoisit vuoden,mutta vaikuttaa siltä että olet minua vanhempi..=)

        iskä on syntynyt tuona päivänä ja on vahva persoona, ahkera ja hurjan tempperamenttinen. Mieheksi erittäin siisti ja pedantti.


    • SOKERIPALA

      uskon kanssa hömpötyksiin.olen äkkipikainen ja suutun helposti,mutta en ole pitkävihainen. rakastun liian helposti ja en halu rakkauden loppuvan vaikka tiedän että pitäisi.olen hyvin vahva luonne ja rakastan eläimiä ja musiikkia.haluan aina olla huomionkeskipisteenä ja epäilen muita ihmisiä. olen luotettava ja liian sinisilmäine en voi ajatella muista ihmisistä pahaa vaikka he inhoisivatkin mua.!=( olen usein jotunut hyväksikäytön kohteeksi vaikka olen hyvin tulinen ja vahva luonne....löytyykö samoja piirteitä 10.11 syntyneistä?

      • samanlainen

        vaikka olenkin syntynyt yhtä päivää aikaisemmin.


    • 1011

      Mä oon syntyny 10.11 ja vuosi on 1987, klo: 22:53.
      En tiedä mikä on nouseva horoskooppimerkkini sun muut, mutta kiva olisi tietää.

      Luonteeltani mä oon erittäin vahva ja en tippaakaan mustasukkainen. Yritän aina ajatella muitakin ihmisiä. Luotettavana itseäni pidän ja pidän siitä että ihmiset luottavat muhun. Tykkään ihmisistä joiden kanssa tuun toimeen ja voin keskustella. Vaikka haluan että ihmiset luottavat muhun niin itse en ihmisiin luota, sellasia on harvassa.

      Nauran paljon ja oon huumorintajuinen ihminen, en tykkää tosikoista. En myöskään tuu toimeen itsekkäiden ja epäkohteliaiden ihmisten kanssa. Vaikka tosi harvoin näytän sen jos en jostain ihmisestä pidä.

      Pidän siisteydestä, mutta itse olen erittäin laiska ihminen, huoneeni on aina sotkunen. En stressaa paljoa ja yritän elää mahdollisimman mukavaa elämää. Musiikki on mulle tärkeä juttu ja kuuntelen aina sitä jos mulla on jotain mietittävää. Mulla on myös todella paljon kavereita ja viihdyn ihmisten kanssa. Toisaalta mun pitää olla myös paljo yksin ja rakastan koti-iltoja ja tarvin niitä.

      Tästä ny ei varmaa saanu mitenkää hyvää kuvaa musta, mutta tohon ny kirjottelin jotaki mitä tuli mieleen. :)

      • alkuperäinen

        hih,kylläpä pisti hymyn huulille. Siis just toi siivous juttu, mäkin olen siisti ihminen,tykkään että on siistiä, ja kaikki järjestyksessä,vaan kauanko...heh.. ei pitkään. =)

        Kuulostat todella samanlaiselta. =)) Paitsi toi musiikki juttu, sillon kun mulla on mietittäviä asioita, niin mä haluan täyden hiljaisuuden ja olla möröttelen yksin sängyllä.

        Niin toi yksin olo, mäkin tarviin paljon aikaa itelleni. Ja varsinkin jos seurustelen, niin sellainen koko aikainen kimpussa olo saa kyllä mulla ainakin karvat pystyyn. Täytyy saada aikaa itelle. Niin se vain on... mutta hyvää vuoden alkua sinulle..=))


      • 1011
        alkuperäinen kirjoitti:

        hih,kylläpä pisti hymyn huulille. Siis just toi siivous juttu, mäkin olen siisti ihminen,tykkään että on siistiä, ja kaikki järjestyksessä,vaan kauanko...heh.. ei pitkään. =)

        Kuulostat todella samanlaiselta. =)) Paitsi toi musiikki juttu, sillon kun mulla on mietittäviä asioita, niin mä haluan täyden hiljaisuuden ja olla möröttelen yksin sängyllä.

        Niin toi yksin olo, mäkin tarviin paljon aikaa itelleni. Ja varsinkin jos seurustelen, niin sellainen koko aikainen kimpussa olo saa kyllä mulla ainakin karvat pystyyn. Täytyy saada aikaa itelle. Niin se vain on... mutta hyvää vuoden alkua sinulle..=))

        En sitte tiedä vaikuttaako noi horoskoopit yhtää mitenkää ihmisen luonteeseen, mut kovin usein huomaa samoja piirteitä muissa skorppareissa.

        Ja mulla on sama toi seurustelujuttu. Ahdistaa jos toinen haluaa nähdä vaikka joka päivä. Ja mun kaverilla on poikaystävä, joka haluaa olla tyyliin joka sekunti toisen kanssa, niin pelkästää jo se ahdistaa mua. :D

        No mutta hyvät uutta vuotta myös sulle!


      • sehän oon mä

        Joo! Sun kuvaamat asiat pitävät lähes tarkalleen paikkansa myös mun kanssa...vaikka olenkin -86 syntynyt. Musa soi lähes koko ajan...aamusta iltaan..välillä naureskelen kun muut ovat jo lopettaneet, muut katsovat vähän omituisesti kun hymähtelen vieressä...Tosin olen melko mustasukkainen.


    • minä vaan

      oli pakko vastata, kun olen syntyny samana päivänä ja samana vuonna. olen aika samanlainen kuin sä kun katsoo tota luonne kuvausta. laittele viestii tulee niin jutellan lisää.T: skorppari tytteli 101175

      • alkuperäinen

        Hitsi, kiva. On se jännää,miten paljon on samansuuntaisia luonteepiirteitä yleensäkin skorpionien kesken. Yks kaveri vaan sanoo aina,että hölmö, jokaiseen osuu aina jostain horokooppi kuvauksesta jokin kohta. Mutta ei mua haittaa, mä olen ehkä höpsö, mutta ei tunnu missään..hih...

        Ois kiva jutella ihan reaaliajassa joskus..=)

        Laittelepa lisää infoa, että pyöritkö missään chatti huoneissa, ois kiva tosiaan jutella lisää..


    • Anonyymi

      Minä niko tapio alanen Kaarinasta asumisyksikkö pirrasta olen syntynyt ja myös oma syntymäpäivää on silloin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe