Mulla ois sellainen kysymys, että kun nykyisessä passissani ei ole yhtään leimaa, vaikka olen matkustanut sillä USA:ssa, HOllannissa ja Kyproksella, tarkoittaako se, ettei niitä tietoja siis todellakaan ole? Vai onko nykyisissä passeissa jokin systeemi, että ne luetaan koneellisesti ja 'leima' on siellä, mutta sitä ei silmällä näe? Eli pystyykö siis lentokentällä joku katsomaan, missä paikoissa olen matkustanut? Itse en ole huomannut, että niitä olisi koneellisesti lukenut kukaan.
Vastaisiko joku joka oikeesti tietää, eikä vain luule? Mun passini on myönnetty lokakuussa 2006.
Passista kysymys
USAan
2
358
Vastaukset
- varmaa...
No varmaa on ainakin että maassa jossa olet aikaisemmin käynyt tiedetään sinun käyneen siellä ennenkin. Ja USAan kun menet siellä tietävät missä kaikissa muissa maissa olet ikuna käynyt, koska ne ovat kiristäneet ja varastaneet muilta ne tiedot. Muiden maiden systeemeistä en ole varma, mutta tuskin kaikki tietävät missä muualla olet liikkunut.
He eivät ole varastaneet tietoja vaan saavat ne.
Toisekseen kyllä jenkeissä lyödään tulo leima aina,mikäli passisi on jonkun muun maan kuin usa:n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586101
- 615532
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154169- 543832
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940