Vaaka nainen

Äijäke__

Hmm? Minä koin vaaka naisen kanssa seurustellessani parhaan suhteeni.
Vaaka nainen, uskomattoman viehkeä, karismaattinen, seksikäs, naisellinen. Hyvä puhumaan ja selvittämään tilanteita.
Tarvittaessa taas yllätti olemalla älyttömän äijämäinen :D
Koin miehenä yllättävn hyväksi, koska tämä kyseinen nainen osasi arvostaa minun tarpeitani miehenä. Antoi kulkea ystävien kanssa kaljalla ja otti avosylin kotiin vastaan. Tuli myös toimeen kavereideni kanssa loistavasti. Hauskaa läppää ja huumoria irtosi, osasi nauraa myös itselleen.
voisin kuvitella äidiksi lapsilleni..

19

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herää kysymys?

      Mihin se sitten loppui?

      • Ei se

        edes alkanut!
        Toi alotus on ilmiselvä vaakanaisen kirjoittama mainospätkä. :)


      • joopa joo..
        Ei se kirjoitti:

        edes alkanut!
        Toi alotus on ilmiselvä vaakanaisen kirjoittama mainospätkä. :)

        Hyvää mainosta vaakkuleille! Oli vaan niin,
        menneessä muodossa kirjoitettu..:)


    • huonot

      piirteet tulevatkin vasta myöhemmin (lue: arkielämässä) esiin.

      • tyhmä!!!!

        Vain vaakanainen voi olla noin tyhmä että kuvittelee tuollaisen paskan uppoavan muihin. Siinä ei ollut vaakanaisesta nimeksikään.


      • voisi
        tyhmä!!!! kirjoitti:

        Vain vaakanainen voi olla noin tyhmä että kuvittelee tuollaisen paskan uppoavan muihin. Siinä ei ollut vaakanaisesta nimeksikään.

        veisata virren, kateuuden henkiii, johda sinää meitääää..:)


    • the end

      Ottiko ritolat. Kaikki ihanuus olikin feikkiä. Sihisi ja sähisi sisällä ja kun ilmat lopulta pääsi pihalle, se oli menoa.

      • Äijäke__

        huvita sitoutua.. tyttöystävä materiaalina toimii, mutta pitempi aikanen seurustelu ei ole ihan mun juttu.. oon liian hyvännäkönen vielä sitoutumaan :P


      • suomityttö...
        Äijäke__ kirjoitti:

        huvita sitoutua.. tyttöystävä materiaalina toimii, mutta pitempi aikanen seurustelu ei ole ihan mun juttu.. oon liian hyvännäkönen vielä sitoutumaan :P

        Saammeko heittää herjaa kun herra on niin hyvännäköinen? Kenen kimppuun käymme. Kuka uskaltaa kertoa olevansa jotain hyvää?


    • vaakatytttönen

      Minä en ainakaan ikinä halua lapsia,hyi. Mutta muuten olen oikein viehättävä nainen.

      Mikä saatanan ongelma teillä kaikilla ihmisillä muuten on vaakamerkkisiä kohtaan? Vittu menee niin järki kun ette osaa keskustella järkevästi (En itsekkään ole järkevä/rauhallinen tällä hetkellä) mutta silti. Katkerat ämmät ja miehet, painukaa jo helvettiin

      Terveisin 19-vuotias älykäs ihminen

      • vaakasta

        Voi, miten suloinen vaakatyttö siellä meuhkaa. Oikein herttaisen kuvan annat vaakanaisista.


      • tuttua mulle
        vaakasta kirjoitti:

        Voi, miten suloinen vaakatyttö siellä meuhkaa. Oikein herttaisen kuvan annat vaakanaisista.

        Vaaka on oikeasti melkoinen meuhkaja ja täällä se paljastuu parhaiten. Ei ne sano kasvotusten. Luikkeja ne on. Ja valehtelevat vielä olevansa muka niin tiplomaattisia. Kjeh kjeh. Ja tuokin vaakapentu, menis kasvamaan. Mutta yhden hienon vaakanaisen onneksi tunnen. VOI jee!


      • vaakatantta
        tuttua mulle kirjoitti:

        Vaaka on oikeasti melkoinen meuhkaja ja täällä se paljastuu parhaiten. Ei ne sano kasvotusten. Luikkeja ne on. Ja valehtelevat vielä olevansa muka niin tiplomaattisia. Kjeh kjeh. Ja tuokin vaakapentu, menis kasvamaan. Mutta yhden hienon vaakanaisen onneksi tunnen. VOI jee!

        Minusta toi vaakatytttönen on jollain tapaa niin tutun oloinen ja kyllä vaaka sanoo, mutta aina asiasta. Tulikiven katkuisia vuolatuksia tulee harvakseltaan, mutta tyyntyy yhtä nopeaa kuin hiiltyykin.


      • hetkisen
        vaakatantta kirjoitti:

        Minusta toi vaakatytttönen on jollain tapaa niin tutun oloinen ja kyllä vaaka sanoo, mutta aina asiasta. Tulikiven katkuisia vuolatuksia tulee harvakseltaan, mutta tyyntyy yhtä nopeaa kuin hiiltyykin.

        päästä ei edes muista, mistä rähinä tuli aloitettua.


      • vaakatantta
        hetkisen kirjoitti:

        päästä ei edes muista, mistä rähinä tuli aloitettua.

        Ja olo on kumman helppo taas :D. Oikeasti vaaka taitaa olla aikamoinen luonnonlapsi, jonka toimintoja ohjaa perusarvot. Pitää sen jaloillaan.


      • minä Mies
        hetkisen kirjoitti:

        päästä ei edes muista, mistä rähinä tuli aloitettua.

        Niin muistetaanpa että vaaka on oppositiomerkki, arvatkaapa mille? No oinaalle. Kjeh,kjeh.
        Tunnen yhden vaakanaisen, jolla kuu on oinaassa. Ihan pirteä tapaus noin positiivisessa mielessä ja toisaalta tunnen oinaan, jolla kuu on vaa'assa. Toinen näyttää tunteensa ja toinen ei ja toinen tulistuu ja toinen ei ja...


      • näkee
        minä Mies kirjoitti:

        Niin muistetaanpa että vaaka on oppositiomerkki, arvatkaapa mille? No oinaalle. Kjeh,kjeh.
        Tunnen yhden vaakanaisen, jolla kuu on oinaassa. Ihan pirteä tapaus noin positiivisessa mielessä ja toisaalta tunnen oinaan, jolla kuu on vaa'assa. Toinen näyttää tunteensa ja toinen ei ja toinen tulistuu ja toinen ei ja...

        asioista niin monta puolta. Toisinaan on tarve väitellä. Vaaka kerää itseensä paljon, sitten kun sanotaan, niin se voi olla monen mielestä, aika painavaa santtavaa.


      • vaa´at
        näkee kirjoitti:

        asioista niin monta puolta. Toisinaan on tarve väitellä. Vaaka kerää itseensä paljon, sitten kun sanotaan, niin se voi olla monen mielestä, aika painavaa santtavaa.

        hallitse väittelyä. Ne inttävät.


      • yks inttäjä
        vaa´at kirjoitti:

        hallitse väittelyä. Ne inttävät.

        He inttävät niin kauan ennenkuin rupeat väittelemään ;)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe