Kokeneenmat vois avittaa mitenkä sais pelit sujuvasti käyntiin??(omasta mielestä lähtenyt hyvin ,mut neuvoja otetaan vastaan)itselläni lähtenyt sillei että voitin freerollista 3 euroa ja saanut sen jälkeen kasvatettua 60 e kahdessa viikossa!!2/4 omahaa tulee pelattua /pikku sittareita(2-3 tuntia)!esim paljonko pitää kassan olla seuraavalle tasolle..etc??Eli :tänne saa laittaa lisäkysymyksiä ja hyviä vastauksia!!PS:minä en osaa vielä neuvoa muita kuin että nuo freerollit hyviä alkuun!!
Aloittelijan opas!
7
1054
Vastaukset
- liian isoissa
pöydissä olet. Riskillä kasvatat, ja voi mennä muutamassa jaossa koko kassa.
Itse noudatan sitä periaatetta, jossa 1/30 osa kassasta on pöydän maksimin suuruinen. Aina maksimilla pöytään. Siis suomeksi; jos maksimi pöytään on 40$, niin kassan on oltava 1200$. Sittareihin ja turnauksiin maksimissa 1/50 kassasta.- jokke
2/4 centin pelit pienimpiä ,pitäiskö pelata 1e sittareita vai jauhaa freerolleja???
- mun moka
jokke kirjoitti:
2/4 centin pelit pienimpiä ,pitäiskö pelata 1e sittareita vai jauhaa freerolleja???
Yleensä 2/4 pöydällä tarkoitetaan 2$/4$ pöytää. Puhutaan siis täysistä taaloista.
Tuolla 60e kassalla pöytään, missä maksimiosto on 2e. Vaihtoehtoisesti sittareita joissa sisäänosto 1 0,20 tai 2 0,20. - jokke
mun moka kirjoitti:
Yleensä 2/4 pöydällä tarkoitetaan 2$/4$ pöytää. Puhutaan siis täysistä taaloista.
Tuolla 60e kassalla pöytään, missä maksimiosto on 2e. Vaihtoehtoisesti sittareita joissa sisäänosto 1 0,20 tai 2 0,20.suositteleppa joku hyvä sivusto tuolla b2b :llä (pokerihuone)on kauheat riverit??oudot flopit.. eilen 20 jaosta viidessä kolmen väri flopilla!!pelaa siinä sitten ps:kerros ny vähä sun peleistä??ite junnannu paikallaaan 61 e !!
- Satunnainen pelaaja
jokke kirjoitti:
suositteleppa joku hyvä sivusto tuolla b2b :llä (pokerihuone)on kauheat riverit??oudot flopit.. eilen 20 jaosta viidessä kolmen väri flopilla!!pelaa siinä sitten ps:kerros ny vähä sun peleistä??ite junnannu paikallaaan 61 e !!
Ekaks: oon samaa mieltä et 2e:llä pöytiin tai niitä ykkösen tai kakkosen sittareita.
Toi mitä kuvasit on pokeriin oleellisesti kuuluvaa varianssia, ei pokeri tahdo olla tasaista nousua vaan tulee niitä ihme floppeja ja kummia rivereitä. Ihan joka saitilla ja live-peleissä. Joillakin pro pelaajilla oon nähny pitkii voitto- ja tappioputkia, mitä oon niitten pelejä käynyt seuraan (railaan).
Hyvä rollin hallinta sit aikanaan tasoittaa niitä down swingejä, joita pomminvarmasti tulee.
Itsellä kävi tuossa posketon säkä satelliitista turnaukseen ja voitto. Ostelin kaikkee kivaa.
Jos pitäs alkavalle pelaajalle yks neuvo antaa, se olis:
Älä pelaa tiltissä : )
- sillon menee rolli huonoon kuntoon
GL at the tables
- ->
ite hain ite 50e alku pääoman ja koittanu noudattaa saamiani oppeja ja ihan kohtuu hyvin on menny löytyy paljon aiheeseen liittyvää matskua ja tarjouksia isoimmille peli sivuille...ite pelaan everest,unibet ja partypoker omasta mielestä parhaita ja paljon eri tasoista porukkaa... joten suosittelen liittymään http://www.pokerstrategy.com/uR9DG3
- ehkä myös
googlettaa no deposit poker bonus löytyy paljon "ilmasta" peli rahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100