Sain yleilääketieteen erikoislääkäriltä ruusufinniin antibioottivoidetta, joka "poltti" kasvojen pintaverisuonet, naama punoitti entistäkin enemmän. Pyysin lähetteen kirjoittamista Iho- ja Allergiasairaalaan, mutta tohtori sanoi, ettei hänellä ole siihen valtuuksia, vaan minun pitäisi hakeutua yksityiselle ihotautien lääkärille. Kuulostaa rahastukselta, vai onko asia todella näin.
asiallisia vastauksia kiitos:)
4
339
Vastaukset
- jaball
Tuohon kannattaa käyttää oma-apua ekaksi, jotakin voidetta.
Oletko kokeillut hopeaa sisältää voidetta. - lähetteen kirjoitusoikeus
on jokaisella, tällä yl.erikoislääkärilläkin. Eri asia on sitten se, että mikä katsotaan sellaiseksi sairaudeksi että kirjoitetaan lähete. Tilanteesi ei ole akuutti, joten kiireellissyysluokkasi tulisi olemaan sitä luokkaa että vaiva olisi jo poissa siinä vaiheessa (esim. kuukauden kuluttua)
Yksityiselle tosiaankin. - acutikka
kunnes älysin maksaa yksityiselle 37€ ja lähete että hoito löytyivät 3 viikossa leikkaussalissa.
Lähetteet on budjetoitu jossain saunaillassa!!!
Ihmeellistä politiikkaa roikuttaa ihmisiä työkyvyttöminä vuosikaudet pienen leikkauksen
vuoksi (sisäkorvasta johtuva tasapainohäiriö ja
kuulon alenema)!
PS. Niin, eihän työtöntä mihinkään tarvita! - Helmi -80
Terveyskeskuslääkäri saa kirjoittaa lähetteitä eri erikoisaloille. Verikokeista voi määritellä, sairastaako ruusufinniä. Siihen määrätään suun kautta otettava antibiootti. Ruusufinni ei hoidu kotikonstein, koska on bakteerin aiheuttama. Ne voivat toki helpottaa oireita. Jaksamista sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324511Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152488Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252385Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512208- 321707
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321551Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124