Itse en horoskooppeihin usko,mutta pitää tässä hieman lyödä löylyä pesään...
Vaimo on oinas,joka on
-vahva tahto hallita/määrätä suhteessa
-keski-ikäistyään ehdottoman seksikielteinen
-ei keskustele tai neuvottele päätöksistään-
-ei tarvitse ketään
No siinähän sitä näin alkuun...
Oinas - painajainen!
5
2254
Vastaukset
- yypeli
sinua raukkaa, mitä olet mennyt tekemään.
Ottaa nyt oinasnainen puolisoksi.
Kylläpä on huonosti käynyt:
Olen itse oinas ja:
rakastan seksiä, näin keski-ikäsenäkin
osaan neuvotella asioista ja olen aika rupattaja
tarvitsen rinnalleni rakkaan.
ettet nyt vaan itse vaadi liikaa..oikkua nimenomaan ei saa ahdistaa nurkaan, silloin tulee ja paukkuu. oinasta ei määräillä eikä komenneta, mutta pyytää voi, vaikka vähän juonitellen.
mikäs on oma horoskooppisi????- Oynas
Voiko oinas määräillä vaikka häntä ei? Mitä jos oinas määräilee? Kuulostaa aika pahalta.
- sensuellen
Oynas kirjoitti:
Voiko oinas määräillä vaikka häntä ei? Mitä jos oinas määräilee? Kuulostaa aika pahalta.
Riippuu täysin miehestä. Mulle kelpaisi seksi useammin kuin kerran päivässä. Keskustelen päätöksistäni, mutta teen ne ihan itse enkä t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n tarvitse ketään yhtään mihinkään. Minusta on ihanaa olla parisuhteessa omasta vapaasta tahdosta eikä siitä syystä, että tarvitsen jotain miestä johonkin hommaan. Pärjään kyllä hyvin yksinkin. Mieskin kun tämän tietää niin ei ole näiden vuosien aikana ruvennut alistelemaan eikä latistelemaan sillä minulla on myös omat varani. Antaa minun tulla ja mennä kuten haluan ja minäkin tulen ja menen juuri niin kuin liystää, toki molemmat ilmoitellaan että hengissä ollaan. Meillä muuten sekä minä, että mies oinaita:)
- sensuellen
sensuellen kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä. Mulle kelpaisi seksi useammin kuin kerran päivässä. Keskustelen päätöksistäni, mutta teen ne ihan itse enkä t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n tarvitse ketään yhtään mihinkään. Minusta on ihanaa olla parisuhteessa omasta vapaasta tahdosta eikä siitä syystä, että tarvitsen jotain miestä johonkin hommaan. Pärjään kyllä hyvin yksinkin. Mieskin kun tämän tietää niin ei ole näiden vuosien aikana ruvennut alistelemaan eikä latistelemaan sillä minulla on myös omat varani. Antaa minun tulla ja mennä kuten haluan ja minäkin tulen ja menen juuri niin kuin liystää, toki molemmat ilmoitellaan että hengissä ollaan. Meillä muuten sekä minä, että mies oinaita:)
"Antaa minun tulla ja mennä kuten haluan ja minäkin tulen ja menen juuri niin kuin liystää, toki molemmat ilmoitellaan että hengissä ollaan." Piti kirjoittaa, että hänkin tulee ja menee niin kuin lystää enkä ole pallona jalassa.
- melissa
...mutta voin varmuudella sanoa että tollanen musta tulee jos joskus päädyn naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984