kauan sitten silmissäni valitettavasti.
On vain kourallinen ihmisiä ja hiekkaa jäljellä kenestä välitän ja kehen luotan.
Ihmisyys
3
527
Vastaukset
- ole pahoja.
Eräs paha ihminen murskasi unelmani (ei rakkausasia), silti uskon siihen että maailmassa on paljon hyviä ihmisiä.
Ei saa antaa yhden ihmisen pilata koko elämää, vaikka tiedän että vihaaminen voi hetkeksi tehdä elämästä kurjaa.
Uskalla luottaa ihmisiin ja huomaat että moni on luottamuksesi arvoinen. Aloita pienissä asioissa niin huomaat miten kiva tunne on kun voi luottaa ystävään. Ei kannata epäillä kaikkia.- Ei sydänsuruja 19v
En ole kokenut edes oikeita sydänsuruja, en ole tullut jätetyksi oikeasta rakkaussuhteesta, mutta mielestäni keneenkään ei kannata luottaa. Tuntuu naiivilta olettaa että joku toivoisi oikeasti minulle vilpittömästi hyvää, korkeintaan ihan lähimmät kuten poikaystävä ja kaksi parasta ystävääni. Omaan perheeseenikään en luota, he tuntuvat olevan kateellisia ja sen takia myös ilkeitä. Mikä motiivi kellään olisi toivoa minulle hyvää? Jokainen keskittyy vain omaan etuunsa, niin minäkin. Maailmassa ei myöskään ole minulle paikkaa johon oikeasti sopisin. Kaikki hyvä maailmassa ja ihmisissä on illuusiota. Ainoastaan Jumala on hyvä.
- Sinnem
Näin se on. Ihminen on raadollisin, petollisin, haaskamaisin, kaksinaamaisin, tekopyhin, alhaisin ja selkärangattomin nisäkäs.
Mutta kaiken paskan joukosta löytyi kyllä sellainenkin jalokivi, jota kunnioitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768