Aion hakea Kotihoidontukea ja hoitolisää:
Sen tiedän jo, että lähteän KELAAN Isän palkkakertymät vuodelta 2008 5 kuukautta tältä vuodelta.. Lähetän myös omani edelliseltä vuodelta (2008) ja mitä muuta??
-vanhempainpväraha?? Kummallista, jos täytyy nekin lähettää .. niillähän on jo kelassa tiedot ylhäällä.... ??
PS: olen käynyt kelan sivuilla !! :)
Kotihoidontuen hakeminen
varmennusta asiaan :)
2
391
Vastaukset
- xggxfgfxg
Kelaa kiinnosta kotihoidontuenAIKAISET tulot. Jos hoidat kakaraa, niin sulla ei ole muita tuloja kuin se kotihoidontuki. Äijätn tuloselvitykset siis riittää....
- kuuden äiti
No kyllä sitä kelaa kiinnostaa myös jossain määrin äidin tulot. Minulta pyydettiin palkkatodistus loma-ajanpalkasta lomarahoista. Ensimmäisen kotihoidontukikuukauden olen myös vuosilomalla.
Mutta joo, ei kuitenkaan selvityksiä edellisvuoden tuloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319