Eli mulla todettiin gynellä emätintulehdus ja sain Flagyl-emätinpuikkokuurin 10pv. Nyt olisi juuri reissu edessä, niin ajattelin aloittaa kuurin vasta viikon päästä? Onko sopivaa?
Tulehdusta en ole itse edes huomannut, mutta lääkäri sanoi pahanhajuisen valkovuodon viittaavan siihen.
Toinen asia: Voiko emätintulehduksen aikana harrastaa seksiä ?
Kiitos vastauksista :)
Emätintulehdus ja seksi
6
17564
Vastaukset
- hyeenatar
voi harrastaa ja vaikka aina jos vaan pystyy.
Mut eiks mies sano hajusta??meinaan sekun saattaa olla varsin karsee.Kalanhaju voimakas yäk.En vaan harrastas seksiä enneko, ihan kunnossa.Sillä se voi tarttuu myös toiseen.Haisette sit molemmat.Eiks se kutiakkin??ymsyms..kokkelia tuu pöksyyn.Ei niin kiire harrastaan seksiä ettei kuntoo itseään ja toistakin saa. - mieleenikään
Kyllä tuon kuurin voi ottaa vaikka heti, eikä reissu ole esteenä. Jos epäilet "mömmöjen" valumista, käytä pikkuhousunsuojaa (joudut varmaankin käyttämään jo tulehduksenkin takia).
Ainakin minulla ehti tulla jo emättimen arkuuttakin ennen kuin lääkkeet alkoivat tehota. Ei olisi tullut mieleenkään harrastaa silloin seksiä, edes kumin kanssa (voi tarttua partneriinkin).- golla
Siis kun itselläni ei mitään suurempia oireita ole, vähän ehkä kutiaa vain, ei muuta. Ymmärrän kyllä, että voi tarttua, mutta käytämme kuitenkin kumia, eikai se silloin tartu?? Ajattelinkin, että onko seksistä haittaa tulehdukselle esim voiko se paheta?
Ja tuota kuurin siirtoa ajattelin lähinnä siksi, että sen aikanahan ei saa käyttää alkoholia ja olen menossa anoppilaan ja muuallekkin kyläilemään, joissa ruoan kanssa viiniä tarjoillaan.. en viitsisi kaikille kertoilla kuinka en nyt voi kun mulla on emätintulehdus.... voi kuulostaa kyllä pahalta jonkun korvaan, anteeksi :)mutta kuitenkin ajattelin ettei se haittaisi, jos aloittaisin kuurin vasta myöhemmin, kun nyt ei ole tulehduksesta haittaa..? - pois..
golla kirjoitti:
Siis kun itselläni ei mitään suurempia oireita ole, vähän ehkä kutiaa vain, ei muuta. Ymmärrän kyllä, että voi tarttua, mutta käytämme kuitenkin kumia, eikai se silloin tartu?? Ajattelinkin, että onko seksistä haittaa tulehdukselle esim voiko se paheta?
Ja tuota kuurin siirtoa ajattelin lähinnä siksi, että sen aikanahan ei saa käyttää alkoholia ja olen menossa anoppilaan ja muuallekkin kyläilemään, joissa ruoan kanssa viiniä tarjoillaan.. en viitsisi kaikille kertoilla kuinka en nyt voi kun mulla on emätintulehdus.... voi kuulostaa kyllä pahalta jonkun korvaan, anteeksi :)mutta kuitenkin ajattelin ettei se haittaisi, jos aloittaisin kuurin vasta myöhemmin, kun nyt ei ole tulehduksesta haittaa..?No kai sen maalaisjärkikin sanoo, että jos emätintulehduksen aikana harrastaa seksiä, eikä hoida sitä tulehdusta heti pois, niin toki se voi pahentua.
Miksi et voi kieltäytyä siitä viinistä, ja sanoa vain, että sulla on yksi lääkekuuri menossa, jonka aikana ei saa käyttää alkoholia.
Vaikka tulehduksesta et koe itsellesi olevan mitään haittaa, niin se voi joka tapauksessa pahentua hoitamattomana, kuten mikä tahansa muukin tulehdus.
Itse söisin sen kuurin, jättäisin viinit ja seksit pois. Ne on toissijaisia kun on kyse omasta terveydestä.
Ja jos se römpsä haisee kuitenkin normaalista poikkeavalle, niin ompa tosi kiva. - ymmärrettävän
golla kirjoitti:
Ja tuota kuurin siirtoa ajattelin lähinnä siksi, että sen aikanahan ei saa käyttää alkoholia ja olen menossa anoppilaan ja muuallekkin kyläilemään, joissa ruoan kanssa viiniä tarjoillaan.. en viitsisi kaikille kertoilla kuinka en nyt voi kun mulla on emätintulehdus.... voi kuulostaa kyllä pahalta jonkun korvaan, anteeksi :)mutta kuitenkin ajattelin ettei se haittaisi, jos aloittaisin kuurin vasta myöhemmin, kun nyt ei ole tulehduksesta haittaa..?Eihän sitä tarvitse selittää mitä lääkettä ottaa ja mihin vaivaan. Kyllä se pitäisi riittää isäntäväelle että sanoo ettei voi ottaa lääkityksen takia alkoholia. Minullakin osui kerran Flagyl-kuuri juuri virallisen tilaisuuden aikaan ja harmitti kun olisi voinut kerrankin juoda viiniä valtion laskuun. Tarjoilijat vielä pyörivät ympärillä tarjottimiensa kanssa tarjoamassa valmiiksi laseihin kaadettua viiniä. Mutta laskin että terveys on etusijalla, vaikka minulla ei ollutkaan riskiä tulehduksen leviämisestä kohtutulehdukseksi.
Vaikka nyt ei oireita kovin tuntuisikaan, tulehduksen leviäminen kohtuun on olemassa ja sitten onkin jo vakavampaa.
- kokemusta..
mä en nää ainakaan estettä sille miks ei vois kuuria siirtää viikolla eteenpäin jos ei oireita juurikaan ole.. mulla on meinaan sama tilanne. sain samat lääkkeet samaan vaivaan viikko sitten ja en ole vielä kuuria alottanut koska lääkärini sanoi näin että jos on kuukautiset alkamassa niin ei ole järkeä alottaa kuuria ja jättää kesken kuukautisten ajaksi. eli huoletta odottelen pari viikkoa ennenkuin kuuri aloitan, varsinkin kun ei oireita ole.. minullakaan ei siis mitään oireita ole,oli kontrolli papa kokeesta ja sitä kautta tulehdus löytyi.. vaikkakin lääkri näytteen otettuaan tuumasi ensin että oiskohan mulla klamydiaa ja jouduin testinkin tekemään ennenkuin kuurin sain. joten minä ainakin olen jo joutunut kuuria odottelemaan ties miten kauan ja vielä on odotettava kuukautisten yli. joten uskon kyllä että pystyt huoletta odottelemaan vielä viikon verran:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841