Sekoitus valkoisia ja punaisia vivahteita. Korkeus 100 cm. Yksivuotinen. Kylvetään huhti-toukokuussa. Idätys 10-14 vrk, 18 C-astetta. Viljely 15-18 C-astetta 8-12 viikkoa. Kukinta elo-syyskuussa. Annos 1g/150 siementä.
Kylvetään: laitetaan multaan. jätetään siihen pariksi viikoksi?
Idätys: viedään pihalle parin viikon päästä siihen kohtaan mihin halutaan näitä kukkia?
-kiitos-
suomennosta
2
357
Vastaukset
- auta arvaamaan !
Vai onko tämä "arvauskilpailu", mikä kasvi on kysymyksessä ?
- puutarhaaja
Tosiaankin voisi kysymyksen selkeämminkin asetella ;)
Mutta kaipailet ilmeisesti toimntaohjetta kyseisen kasvin kanssa. Olis tietty kiva tietää mikä kasvi on kyseessä, helpottaiskin.
Mutta tuon perusteella toimi näin:
Kylvä siemenet laatikkoon, jossa on kosteaa multaa, isot siemenet peitetään mullalla kevyesti, pienen pieniä ei yleensä tarvitse peittää. Laita kylvös lämpimään, tuohon 18 asteiseen paikkaan. Itämisen pitäsi tapahtua tuossa 10 -14 vuorokaudessa, aina on mahdollista että menee vähän kauemminkin. Sitten kun itäneet kouli taimet omiin purkkeihinsa, yksitellen tai ryhminä kasvin lajin ja koon mukaan. Sitten kasvattelet taimia tuossa 15-18 asteen lämmössä( aika viileä), kastelua ja lannoitusta tarpeen mukaan. Ja kun ulkoilma on tarpeeksi lämmin, ehkä kesäkuussa, istutat kasvit ulos haluamaasi paikkaan. Kukkia pitäisi sitten 2- 3 kuukauden päästä, jolloin onkin jo tuo mainittu elokuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908