Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ÄLKÄÄ TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ!!!!

Uusin mese on ihan *****

Moikka! Ajattelin varoittaa kaikkia jotka meinaavaat ladata uusimman "mesen". ÄLÄ TODELLAKAAN LATAA SITÄ! SUOSITTELEN OIKEASTI! On nimittäin niin v**** p**** versio että ei s******!!!!!!!!!!! Itse latasin sen ja nyt tappelen tämän ***** koneen kanssa, että saisin vanhan kunnon mesen takaisin! Toivon että Te muut ette tee samaa virhettä!

27

3148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      Siis mulla toimii loistavasti. Mitä vikaa siinä on??

    • piraatin ???

      epävirallisen version

    • kusetus

      sumutus

    • paitsi että s-postit

      eivät avaudu kuten aiemmin:

      "Tuli siis tuo uusi messenger versio ja sen mukana ongelma (yylätys, yllätys): Kun klikkaan sähköposti-kuvaketta, sähköposti aukeaa Firefox-selaimeen ja joka kerta pyytää sähköpostitunnuksen ja salasanan. Ei auta, vaikka rustitan kohdan "tallenna tunnus ja salasana". Ei oikein kätevää, kun joutuu joka kerta nuo naputtelemaan. Aiemmin käytössä oli Internet Explorer, joka avasi itsestään saapuneiden sähköpostien sivun, oli kätevämpää. Mutta en todellakaan halua siirtyä takaisin exploderiin, mitä siis teen? "

      • No se

        Internet explorerissa on kirjautumisavustaja lisäosissa mutta firefoxissa sitä ei ole.


    • travelller

      täällä uusi mese toimii erinomaisesti, ei mitään valittamista... Päinvastoin kivempi kuin vanha... esim. näyttökuvat takas tulleet... jep jep

      • International

        ..otat uusimman Windows Live Messengerin.

        http://download.live.com/?mkt=fi-fi

        Ei ainakaan mulla mitään ongelmia asennuksessa eikä käytössä ja on hyviä uusia ominaisuuksia! ;)


      • oletko retard?
        International kirjoitti:

        ..otat uusimman Windows Live Messengerin.

        http://download.live.com/?mkt=fi-fi

        Ei ainakaan mulla mitään ongelmia asennuksessa eikä käytössä ja on hyviä uusia ominaisuuksia! ;)

        Tässä varmasti kysellään neuvoa UUSIIN ongelmatiloihin, joita uusin paska messe tuottaa. "Uusia ominaisuuksia" my ass, oletko pentu?


      • International
        oletko retard? kirjoitti:

        Tässä varmasti kysellään neuvoa UUSIIN ongelmatiloihin, joita uusin paska messe tuottaa. "Uusia ominaisuuksia" my ass, oletko pentu?

        Ei ole minun ongelma jos joku "oletko pentu" ei osaa käyttää WLM:ssää...

        Missä tässä kysellään neuvoa "UUSIIN ongelmatiloihin" ja jos käytät jotain "messeä" niin ei se ole minun ongelmani... ;D

        Kielenkäyttösi sen jo paljasti... (siis sen "oletko pentu")


    • ........

      Uusim mese on hyvä, taitaa olla käyttäjässä vika jos koneen saa noin solmuun.

      • Uusin versio paska

        Jo sen aikuinen tajuaa.


      • Mul toimii
        Uusin versio paska kirjoitti:

        Jo sen aikuinen tajuaa.

        Kun hyvin toimii. Vika on jossain muualla kuin mesessä.


    • International

      ..tekijältä haluaisin mieluusti tietää mikä on oikein ongelma? (siis ohjelmassa ei sinun ongelmat)

      Kerro ongelmasi niin ehkä voin auttaa... ;D

      • toisessa vista

        jossa uusin messenger toimii,toisessa xp..johon asentuu,mutta jostain syystä kadottaa yhteystiedot ja herjaa kun yrittää lisätä meseosoitteen ettei osoitteen omistajalla edes ole osoitetta eikä suostu lisäämään..kuitenkin spacessa yhteystieto kuitenkin on eli lisättynä verkostoon?ohjeissa oli jotain kansioiden asetuksista muttei korjannut.Vistassa meni heittämällä eli kaikki osoitteet tallentui uuteen versioon...


      • kans
        toisessa vista kirjoitti:

        jossa uusin messenger toimii,toisessa xp..johon asentuu,mutta jostain syystä kadottaa yhteystiedot ja herjaa kun yrittää lisätä meseosoitteen ettei osoitteen omistajalla edes ole osoitetta eikä suostu lisäämään..kuitenkin spacessa yhteystieto kuitenkin on eli lisättynä verkostoon?ohjeissa oli jotain kansioiden asetuksista muttei korjannut.Vistassa meni heittämällä eli kaikki osoitteet tallentui uuteen versioon...

        Teki pitkään tuota versin 8.5 windowslive messengerin kanssa vistalla. Ei oo enää version 14 myötä moista esiintynyt.
        Liekö tuo johtuu siitä että mese versio 8.5 on poistuva ohjelmisto eikä siihen mene päivitykset enää vaan tulee ilmoitus että uusi versio on saatavilla.
        Mulla tuli ongelmia edellisen version kanssa että se herjasi ettei joku ole muka yhteystietoluettelossa, mutta ei oo enää ollut sitä ongelmaa.
        En ole tavannut samanlaista ongelmaa kylläkään viimeisimmän version ladattuani.
        Myös vanhemman mesen käytössä alkoi ilmetä sitäkin ongelmaa että aina herjasi virhettä komentosarjassa.
        Uuteen sopeutuminen on aina kenkkumaista, kun muuttavat tiuhaan ominaisuuksiakin. :-/ Se on vain niin aina.


    • MinäIte.

      Jos sulla ei toimi, niin ei se tarkoita ettei se muillakaan toimi.

      Latasin sen jo muutamia viikkoja sitten ja olen ollut tyytyväinen.

      Versio 2009 (Koontikäännös 14.0.8064.206)Vista yhteensopiva.

      Vai oliko toi vaan provo ?

      • provo.

        Minäkin latasin tuon viimeisen version Live Messegeristä kun se sitä tyrkytti.
        Ei aukea kun joskus ja jouluna ja kielen vaihtoi lontooksi vaikka valitsin suomen.
        Hermot tämän kanssa menee kun ei toimi. Mulla XP:n käyttis ja entinen toimi hyvin.


    • anonyymit parskat

      joo minullakin oli ongelmaa sen uusimman version kanssa kirjautui tunti tolkulla sisään ja sitten jo jumahtikin kone onneksi säästin vanhan mesen lataus kuvakkeen jotta sain takaisin edes tän muutamaa versiota vanhemman ja hyvin toimii.

      • International

        ..myös Windows Vista, eikä ole tämän kanssa ollut ongelmia, vähän aikaa sitten oli vielä XP mutta ei ollut siinäkään koskaan ongelmia.

        Windows XP:llä sisäänkirjautuminen kesti aika pitkään, ehkä noin. 30 sekuntia.

        Windows Vistalla sisäänkirjautuminen kestää noin 6 sekuntia, riippuu tietysti siitä mitä kaikkea on päällä, jos ei mitään muita sovelluksia päällä kirjautuu luultavasti ainakin 4 sekunnissa... että hyvin menee ;D

        Haluaisin mielellään "kuulla" että mikä siinä uudessa versiossa nyt on niin huonoa ja mikä siinä nyt ei toimi...kertokaa...olen utelias... (^_^)


    • se on..

      Se on rasittavaa! Mulla ei aina toimi tää mese ja mun oli viel PAKKO ladata se koska mä sain uuden koneen ja kun latasin mesen nii tuli se. V****!!!

    • vikaa?

      Sehän on paljon parempi. Mulla rupes herjaamaan virhettä komentosarjassa vanhemmassa versiossa joten pitikin ladata uusi versio.
      Oon ihan tyytyväinen tohon nyt. On paljon kivempi enkä vikaa löydä tossa.

      • löydän.

        vikaa,vikaa kun ei aukea kun joskus ja jouluna:(
        Aikansa pyörii ja koittaa aukaista mut ei aukea ja tulee lätkä missä väittää ettei pysty aukaisemaan ja syyttää nettiyhteyttäni tms. Sanatarkasti en osaa kääntää kun on englantia. Nettiyhteydessäni ei ole mitään vikaa.
        Kaikki muut sivut toimivat ja aukeavat kyllä.


    • tyytymätön käyttäjä

      Aivan vitun ruma, wannabe-futuristinen, köyhä paska tämä uusi mese. Mesekuvakkeet on aivan väärällä puolella ja ulkoasu on KAMALA. Luojan kiitos löysin netistä vielä edes enkunkielisen vanhan version, mutta eiköhän nämä jossain vaiheessa tee niin, että 8.5 ei edes toimi ja on pakko siirtyä käyttämään uutta homoa. Sitten tulee 2010 versio, joka on 2009 versiotakin rumempi. SAATANA! Mitään ei osaa Windows tehdä oikein.

      • -sallu

        voi saatana ei windos mitää oo osannu koskaa! perseestä ne on kaikki saatana!


      • -salluli

        No VoI nY ViTtU! ei mikää windos oo mitä koskaa osannu! Joudun lataan google chromen joka puolelle jotta pääsis nettii muuallaki kun mun puolel!!!! Ja seki on vittu ihan perseestä! en pääse yhteen blogiin. voin vaa lukeen sunsuomennoksii, mutta ihan kiva ku ei nää videoita!!! Voi saatana! alkaa nuy vähä sapettaa noitten vitun nörttien kaiken maailman aivotukset!


    • huoh...

      Koittakaapa tehdä itse parempi!

    • isintytto

      Pakon edessä päivitin siihen viimmeiseen versioon, jonka latasi ok, mutta asennus jäi puoliväliin, enkä saanut enää vanhaa 8,5 versioo toimimaan. Päivän tappelin ja sitten jotenkin sain vanhan kunnon mesen päälle, enkä luovu suosiolla. Olen käynyt micrsoftin kanssa kirjeenvaihtoa asian tiimoilta. Saas nähdä kuin äijän käy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1297
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1263
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe