vinkki niille jotka hakuu tulla huomatuix!!!

*Blue*Fairy*

teille kaikille, jotka valitatte että teitä ei kukaan huomaa...
nii tässä teille yx repäsevä vihje... "NOLAA ITSESI" lievästi!!
naura kovaa koulun pihalla......juokse käytävillä....keksi jotain..!!!!se toimii!!!!!ja kun vielä osaat nauraa itsellesi...etkä ota tekemisiäsi vakavasti niin johan sinusta aletaan kiinnostua!!ainakin sut huomataan!!!
viestiä saa kommentoida!!;O)

13

964

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Blue*Fairy*

anteeksi kirjoitusvirhe otsikossa!!

• zero

toi on kyllä varmasti ihan totta että sen jälkeen huomataan ku tekee jotain tollasta, mut jos henkilön luonne on sellanen, ettei se oikeen sovi tollaseen "irrotteluun" ni ei se varmaan sitte kannata antaa itestään väärää kuvaa.. Jos on vähänkää spontaani ja luova henkilö ni varmaan tulee juostua käytävällä tai naurettua liian kovaa jolleki tai kaaduttua portaissa ihan ilman että sitä erikseen suunnittelee..

• entinen nörtti!

Mä oon huomannu et se toimii!! Että siitä vaan kaikki kokeilemaan tota juttua!! heh...Jätkät juoksi mun peräs ja musta tuli suosittu.=0)

• *Blue*Angel*

Kiipusta koulun katolle ja uhkaa hyppääväsi.

• niinpä niin

jos ihminen nauraa yksin ja juoksee samalla käytävällä hänet mielletään omituiseksi ja toiset alkavat ajatella "mä en ainakaan haluu olla ton kans!mä en kehtaa"....jos¨joku on niiiiiiiiiiiiiiiin epätoivoinen niin miksipsä ei?sellaiset ihmiset ne vasta tyhmiä ovatkin jotka tekevät MITÄ tahansa saadakseen huomiota---...yleensä vain pelkästään nolaavat itsensä.mut hei,oli toi sun vinkkis ihan hyvä..mut se millaista se huomio on (negatiivista vai positiivista) on sitten ihan eri juttu....

• jätkä -86

järjestä kotibileet ja käske sinne helvetisti porukkaa...vedät viinaa sikana ja sit alat pistään paikkoja paskaks ja haet isukin pistoolin ja alat uhkaileen kaveritas sillä yms. ja lopuks sammut johonkin kuin saunalampu ja sit paskannat housuus niinkuin mä tein, sit riisuin housuni pois jalasta kaikkien muijien/jätkien edessä.

mä tein tollain uutenavuotena ja sain kans melkosesti kuuluisuutta, nyt kun huhu on kiirinyt niin opettajatkin jo vittuilee että mä olen vandaali.

• heisku

Mä todellakin osaan nauraa ittelleni! Mokaan melkeen joka päivä!kamut nauraa mun tyhmille jutuille!! mä en osaa olla sillai et mä en sanois jotain tyhmää! Kaikki sanoo et mull aon hyvä huumorin taju etc. Olen saanu paljon kamuja vaan sen takia ku mä olen erilainen mä en ole koskaan matkinu ketään niin sen takia mut huomataan! =o) mulla on jopa matkiota joita mä inhoon.. ne yrittää sanoo aina jotain saman laista läppää.. mut mä vaan sanon et vitun huono jutu ja sit ne on ihan punaisii!! ja on kiukkusii mulle!

• Nuoriin kyllästyneet

Aika typerää, yleensä sellaiset ihmiset ovat suosittuja, jotka ovat tyhmiä, kauniita ja tiedostavat sen (lue: ylimielisiä mannekiineja), koviksia.
      Tuollainen sähläys saisi kaikki vain entistä epäluuloisemmiksi ja usko minua, on parempi olla huomaamaton ja turvassa toisten katseilta kuin huomiota saava ja kaikkien inhoama erilainen.
      Nythän on niin että suomalainen jöröjukkakansa ei kestä minkään sortin vaihtoehtoista olemista, joten erilaisilla, elämästä nauttivilla ja iloisilla ihmisillä on pulmaa.
      Eriasia on tietenkin jos on kännissä, koska silloin tämä vastenmielinen hyypiöporukka vasta avautuu hulluttelemaan, joskin yleensä tämä hulluttelu on pahantahtoista ja riidanhakuista uhoamista, kun ei muuten uskalleta pitää melua itsestään.
      Myös laumassa tupakoiminen on suomalaisnuorten suosima huomiotaherättämistapa.
      Jos haluat tehdä muutakin homionherättämiseksi kuin vetää pään täyteen tai tuhota keuhkosi on ainoa nuorten keskuudessa yleisesti hyväksytty tapa perustaa/liittyä pahisjengiin, jossa varastellaan, kiusataan toisia, potkitaan viattomia tielle sattuvia mummoja ja eläimiä ynnä muuta haavoittuvaa, rähjätään ja tehdään kaikkea muutakin aivoja jähmettävää ja lopullisesti ajattelukyvyn seisauttamista tukevaa toimintaa.
      Myös liimanhaistelijoilla ja huumeporukoilla on omat piirinsä, joissa ollaan iloisia, kun niihin liittyy uusia jäseniä. Voivathan he näin todistella, etteivät ole ainoita tarpeeksi kusipäisiä tuhoamaan elämänsä rippeet.
      Siinä siis vaihtoehdot, jos haluat olla suomalaisten nuorten mielestä positiivista huomionherättäjäluokkaa.
      Mikään hulluttelu ja hauskojen tempausten keksiminen ei heitä innosta, mutta mitäs nyt odottaisit mokomilta kanoilta.
      Itse olen onnekkaasti löytänyt kaveriporukan, jota kiinnostaa myös sivistys ja sekoilu ilman itsetuhoisia suunnitelmia, mutta yleisesti moinen ei ole hyväksyttävissä. Ikävää mutta totta.

• huh huh huh

"on parempi olla huomaamaton ja turvassa toisten katseilta kuin huomiota saava ja kaikkien inhoama erilainen"

on sulla outo asenne elämään,
        vaikka annat toisin ymmärtää..

kaikkien inhoama erilainen,
        onko sulla traumoja tai jotai?

• Nuoriin kyllästynyt
        huh huh huh kirjoitti:

"on parempi olla huomaamaton ja turvassa toisten katseilta kuin huomiota saava ja kaikkien inhoama erilainen"

Lieviä traumoja... arvaapa mistä johtuu? Ja miksihän mahdat esittää asiasi ihan kuin se olisi MINUN vikani, että minulla on traumoja!!

• Nuoriin kyllästynyt
        huh huh huh kirjoitti:

...onhan se yleisesti havaittavissa, että itseään iloisesti julkituovia älykköjä ei suvaita...

• Summer sun....
        Nuoriin kyllästynyt kirjoitti:

...onhan se yleisesti havaittavissa, että itseään iloisesti julkituovia älykköjä ei suvaita...

Ai jaa. no jaa.... itseäään iloisesti blaa blaa... sellanen on minusta ihan Jipii jos joku spontaanisti hyppelee koulun käytävillä iloa täynnä kuten minä.... ei kai siinä mitään pahaa ole jos ihminen haluaa nýhvääjän kuoren pois... ja näkeee maailmaa uusin silmin... mikä ihmeen nuorten vihaaja oot? hääh?? mikä pointti missä mennän....

• Nuoriin kyllästynyt
        Summer sun.... kirjoitti:

Ai jaa. no jaa.... itseäään iloisesti blaa blaa... sellanen on minusta ihan Jipii jos joku spontaanisti hyppelee koulun käytävillä iloa täynnä kuten minä.... ei kai siinä mitään pahaa ole jos ihminen haluaa nýhvääjän kuoren pois... ja näkeee maailmaa uusin silmin... mikä ihmeen nuorten vihaaja oot? hääh?? mikä pointti missä mennän....

..en nyt kaikkia vihaa, suurinta osaa vain. Sellaista muiden mukana menevää toisia paheksuvaa laumaa... (noh, ehkä olen itsekin toisten paheksuja, mutta en ainakaan avoimesti sitä yleensä ilmaise. Ei ole sydäntä siihen)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4367
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      231
      3002
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe