Mitä mieltä olette kohtelusta? Hoitajista? Lääkäreistä? Itse oon joutunut käymään useasti. Suurin osa hoitajista on...hirveitä. Yksikin nimeltä mainitsematon nuori nainen oli aina asenteella "jaaha, mitä sä tääl taas luuraat" Mun tuttujenkin mielestä kyseinen hoitaja pitää yllä asennetta, et ei tänne saa tulla. Ikävää. Väärä ala?? Tosin viime aikoina PIENEN alku vittuilun jälkeen tuo hoitsu ollu todella mukava
PORVOON SAIRAALAN PÄIVYSTYS
20
3374
Vastaukset
- koti-sairaala
Totta on, että muutamalla hoitajalla ja sekä lääkärillä on väärä asenne poliklinikka työskentelyyn tai jopa koko sairaalatyöskentelyyn. Enempi heillä on hauskaa keskenään, kun kansliassa istuvat. Tuntuu, että heitä vaivaa ns. tv-sarjojen teho hoitaja/lääkäri asenne. Se ei vain potilasta auta/pelasta/helpota.
Itse toivon aina, että nämä muutamat eivät olisi töissä tai mahdollisemman nopeasti selviäisin takaisin kotiin tai osastolle. Osastolle pääsy on useinmiten suuri helpotus, kun ensin makaa 6-12 tuntia ilman ruokaa ja lääkkeetkin annetaan miten sattuu. Oppinut olen, että vesipullo pitää olla aina mukana.
Toisaalta voi siellä polilla mennä kaikki hyvinkin, jos osuu oikeat hoitajat ja lääkärit. Homma toimii ripeästi ja kysytään jopa miten voit.
Kaikki on kyllä pitkälti asenteesta kiinni. Senkin ymmärtää, jos asiallisesti sanotaan, että kiirettä pitää juuri nyt ja on ruhkaa. Sääli, että seassa on näitä "tärkeitä" hoitajia jotka eivät myöskään ole kovin mukavia työkavereita...- expotilas
Itselläni on vain hyviä kokemuksia. Palvelu on ollut ystävällistä ja nopeaa. Kun varaa ajan ensin puhelimitse.
- Anonyymi
expotilas kirjoitti:
Itselläni on vain hyviä kokemuksia. Palvelu on ollut ystävällistä ja nopeaa. Kun varaa ajan ensin puhelimitse.
Sama kokemuksia
- Työantaja
Onhan niitä sairaitakin siellä, mutta on niitä sitten niitäkin jotka ravaavat harva se viikko valittamassa milloin mitäkin, milloin on perse ruvella, silmäripsi nyrjähtänyt, lapamato jne..
kun ei vaan huvita tehdä töitä......- niistä mahdat olla???
Ymmärrän kyllä sen, että "turhia" potilaita on, mutta jotkut niistä "turhistakin" on oikeast sairaita. Silti pitäisi jaksaa yrittää. Jos ei homma miellytä, vaihda osastolle.
- minä vain
Kysynpä ihan mielenkiinnosta, että onko kyse sairaalan päivystyksestä vai Itä-Uudenmaan yhteispäivystyksestä ?? Ovat nimittäin 2 eri asiaa, samojen seinien sisäpuolella...
- Nelli..........
Puhun siis Sairaalan päivystyksestä, jota monet kutsuu ns. "ensiavuksi". Ei yhteispäivystys, joka auki 16-22 arkisin.
- Yksityisellä käyvä
Ne ovat alipalkattuja, ja sen huomaa kyllä asenteestakin. Ainakin Rauhankadun terveysaseman työntekijät on yksiä saatanan nirppanokkia.
Semmoista se on kun samat tätöset ovat siellä 30 vuotta putkeen niin jää puuttumaan semmonen palvelu-alan kultainen sääntö, eli ASIAKASPALVELU - potilasse
Kyllä huomaa, että sinua ei ole parannettu.
Paljonko lienee Porvoon sairaalassa keikkalääkäreitä? Tiedän yhden kuopiolaisen, jonka vuositulot olivat v. 2007 runsaat 113 000 euroa. Se tulee aina myöhässä Porvooseen.- Nelli.......
kahdella viime kerralla oli hyvää hoitoa. Vointia kysyttiin, Kaikki oli ilosia ja myötä tuntoisia. Ymmärtäväisiä. Nyt jäi hyvä fiilis ja turvallisempi olo. Vaikuttaa kyllä paljon olo tilaan. Se on kamalaa kunhädän tullen ainoa paikka on päivystys ja jos siellä kohdellaan huonosti, niin on kyllä turvaton olo.
Näin sen pitää toimia! :) Kiitän kovasti hoitohenkilö kuntaa!
T. Kiitollinen
- hoitajat
ovat töykeitä ja hymyä ei heru!!!!
- pöyrystyttävää solvausta
Hakeuduin 6 kuukauden aiemmin terveen lapseni kanssa Porvoon sairaalaan koska lapsellani oli verenvuotoa peräsuolesta. Sairaalaan saapui yö päivystäjä joka sanoi, että peräsuolta on ilmeisesti käsitelty jollain terävällä esineellä tai lapselle on annettu lääkkeitä. Olin lapseni takia melkein sokissa pelosta, koska lapsi oli jo menossa veltoksi.Pyysin tilaamaan ambulanssin H:gin lastenklinikalle josta esiintyi sairaalan taholta viivytystä ja esteitä.Porvoossa ei tehty mitään tarkastuksia veren väristä, eikä suoritettu mitään muitakaan tilanteen vaatimia hoitotoimenpiteitä. Toivottiin ilmeisesti lapsen menehtyvän vastaanottoaulaan. Helsingin yliopistollisessa lastenklinikalla todettiin lapsella olevan kulkutaudista johtunut kouristuksen jälkitila suolistossa joka vaati läpivalaisun ja kotiutettiin toisena postoperatiivisena päivänä.Jälkeenpäin Porvoon sairaala lähetti 100,00 vanhaarahaa laskun.
- Jan9999
Pari kertaa kohdeltu huonosti nirppanokka hoitajat oli asialla.Lääkäri oli kyllä asiallinen.
- JepulizJeezzzz
Mieluummin kuolen nuorena, köyhänä ja sairaana, kuin astun Porvoon Sairaalan ovista. Vois lakkauttaa koko hoidon!
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- divertikkelit
Kiitos ystävällisestä,ammattitaitoisesta palvelusta kaikille hoitajille ja nuorelle ystävälliselle lääkärille. Olen elämäni aikana joutunut usein käymään polilla kahden astmaatikko lapsen ,flimmeri isän,keuhkosyöpä anopin, ja dementin äidin sekä omieni asioiden vuoksi.Aina palvelu ollut hyvää. Valittajien kannattaa joskus katsoa peiliin minkälainen ruikuttaja siellä näkyy.
- AnonyymiUUSI
Kiitos de bara så ,,
- Anonyymi
Onko Porvoon sairaalan päivystys hyvä paikka nykyään, saako asiallista hoitoa?
- AnonyymiUUSI
Kannattaa olla rattijuoppo niin ei tarvitse odottaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa olla rattijuoppo niin ei tarvitse odottaa
Sekin on totta ,tai käsi sirkelissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910