Jos passin tarkastaja rikkoo passini leimatessaan (Venäjän puolella), mitä siitä minulle seuraa? Pääsenkö mitenkään Suomeen, vaiko vain Pietarin kautta?
Onko kellään
4
638
Vastaukset
- että neuvottelet
Lienee parasta neuvotella asia siinä tilaisuudessa kun passi vioittuu, asianomaisen virkailijan kanssa. Jokin todistus häneltä lienee syytä saada.
Toinen osapuolihan on ihminen jolla korvat, eikä mikään mykkä automaatti.ihminen olisi pitänyt laittaa heittomerkkeihin.
Satoja kertoja siellä tullissa ja passintarkastuksessa olen huomannut että ainoa mikä tehoaa on raha,olit sitten venäläinen,venäjänkielen taitoinen ulkomaalainen tai kielitaidoton ulkomalainen.- juupaju
arvo-poika kirjoitti:
ihminen olisi pitänyt laittaa heittomerkkeihin.
Satoja kertoja siellä tullissa ja passintarkastuksessa olen huomannut että ainoa mikä tehoaa on raha,olit sitten venäläinen,venäjänkielen taitoinen ulkomaalainen tai kielitaidoton ulkomalainen....heittomerkkeihin. Siitäpä olisi tullut mielenkiintoisen näköistä.
Oletpa aika pessimisti. Toki tuollaisiakin tullivirkailijoita on eteen sattunut, mutta ei kaikkia voi vetää saman kamman läpi. - niin, tuota
arvo-poika kirjoitti:
ihminen olisi pitänyt laittaa heittomerkkeihin.
Satoja kertoja siellä tullissa ja passintarkastuksessa olen huomannut että ainoa mikä tehoaa on raha,olit sitten venäläinen,venäjänkielen taitoinen ulkomaalainen tai kielitaidoton ulkomalainen.joskus metsä vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437