Jos passin tarkastaja rikkoo passini leimatessaan (Venäjän puolella), mitä siitä minulle seuraa? Pääsenkö mitenkään Suomeen, vaiko vain Pietarin kautta?
Onko kellään
4
620
Vastaukset
- että neuvottelet
Lienee parasta neuvotella asia siinä tilaisuudessa kun passi vioittuu, asianomaisen virkailijan kanssa. Jokin todistus häneltä lienee syytä saada.
Toinen osapuolihan on ihminen jolla korvat, eikä mikään mykkä automaatti.ihminen olisi pitänyt laittaa heittomerkkeihin.
Satoja kertoja siellä tullissa ja passintarkastuksessa olen huomannut että ainoa mikä tehoaa on raha,olit sitten venäläinen,venäjänkielen taitoinen ulkomaalainen tai kielitaidoton ulkomalainen.- juupaju
arvo-poika kirjoitti:
ihminen olisi pitänyt laittaa heittomerkkeihin.
Satoja kertoja siellä tullissa ja passintarkastuksessa olen huomannut että ainoa mikä tehoaa on raha,olit sitten venäläinen,venäjänkielen taitoinen ulkomaalainen tai kielitaidoton ulkomalainen....heittomerkkeihin. Siitäpä olisi tullut mielenkiintoisen näköistä.
Oletpa aika pessimisti. Toki tuollaisiakin tullivirkailijoita on eteen sattunut, mutta ei kaikkia voi vetää saman kamman läpi. - niin, tuota
arvo-poika kirjoitti:
ihminen olisi pitänyt laittaa heittomerkkeihin.
Satoja kertoja siellä tullissa ja passintarkastuksessa olen huomannut että ainoa mikä tehoaa on raha,olit sitten venäläinen,venäjänkielen taitoinen ulkomaalainen tai kielitaidoton ulkomalainen.joskus metsä vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616113
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1194208- 543842
- 143775
- 323199
- 632951
- 592826
- 682558
- 471940