Joulun aikoihin tuli ensimmäinen flunssa. Siitä paranin ja hetken päästä tuli taas uusi. Viime viikolla kävin lääkärissä kun vuorossa oli jo neljäs flunssa. Sain lääkekuurin poskiontelon tulehdukseen. Eilen kuuri loppui ja edelleen nokka vuotaa tai on tukossa, kurkusta tulee paksua keltaista räkää. Yöllä kurkkukin oli vähän karhea.
Otin ekaa kertaa influenssa rokotteen syksyllä. Johtuuko nää sairastelut siitä?? Ikinä ennen ei ole ollut näin montaa flunssaa.
Vai onko tänä vuonna sitkeää viruksen aiheuttamaa tautia ollut liikkeellä?
Flunssakierre
7
1808
Vastaukset
- kuullut
aikaisempinakin vuosina joidenkin ihmisten sanoneen, että kun ottivat influenssarokotteen, niin sairastivat sitten koko talven.
- tuppaa pukkaamaan
Otin myös syksyllä influenssarokotteen ja nyt sitten ollaan oltu kuukauden kurkkukivussa, johon mukaan pari viikkoa sitten paha yskä ja kurkupään tulehdus, äänenlähtöineen. Sitten antibioottkuuri ja sen jälkeen antibioottiripuli. Yskä jäi, muttei uskalla enää yskiä.
- ukko 73.
tuppaa pukkaamaan kirjoitti:
Otin myös syksyllä influenssarokotteen ja nyt sitten ollaan oltu kuukauden kurkkukivussa, johon mukaan pari viikkoa sitten paha yskä ja kurkupään tulehdus, äänenlähtöineen. Sitten antibioottkuuri ja sen jälkeen antibioottiripuli. Yskä jäi, muttei uskalla enää yskiä.
-maaliskuulla paleli 26 pv iski.antipiottkuuri,vatsa ruikulla 8pv.(pelkkää vettä eli yhtä ruikkua.antoi lääkkeen ,ettei tuu vatsa haavaa.morfiini johdannaita yskälääkettä.kunto heikkeni kun ruoka oli ennen perseessä kun lautanen tyhjeni.jyv mlkn,terv ksekuksissa vastaus (2 pot.)se on virusperäistä,ei kuurit auta.(19 vuotias kävi 2 kertaa,ei saannut hoitoa,vaan taas vastaus virus?meni yksityiselle keuhkoputken tulehdus ja rankempaa laatua.)minulle 73v, henkitä kuumaa suolavesi höyryä.tämä luukulla,kun jono oli 3 tuntia.odota 2 pv ,että pääset omalääkäriisi.putki mullakin tulehtunut.JA SE VIRUS.
- -no soitin ajanvaraukseen,
ukko 73. kirjoitti:
-maaliskuulla paleli 26 pv iski.antipiottkuuri,vatsa ruikulla 8pv.(pelkkää vettä eli yhtä ruikkua.antoi lääkkeen ,ettei tuu vatsa haavaa.morfiini johdannaita yskälääkettä.kunto heikkeni kun ruoka oli ennen perseessä kun lautanen tyhjeni.jyv mlkn,terv ksekuksissa vastaus (2 pot.)se on virusperäistä,ei kuurit auta.(19 vuotias kävi 2 kertaa,ei saannut hoitoa,vaan taas vastaus virus?meni yksityiselle keuhkoputken tulehdus ja rankempaa laatua.)minulle 73v, henkitä kuumaa suolavesi höyryä.tämä luukulla,kun jono oli 3 tuntia.odota 2 pv ,että pääset omalääkäriisi.putki mullakin tulehtunut.JA SE VIRUS.
-kun 1 pääsiäspäivänä kehotettin omalääkärille varata aika."et pääse tällä viikolla omalääkärille."kiitti vaan.on yskänlääkkeitä,pikiöljy puuttuu.jonot on valtaasat.olis 25 ne imurois sisään ,kun on 73 ;nen ainut joka puoltaa on saha.TAJUUKS;
- Mä vain
Johan nimikin kertoo että se rokotus on vain influenssaan, ts. ei pure flunssaan, koska flunssa on virusperäinen ja on joka kerta eri muoto, johon ei voi rokotetta luoda.
Minä en edes muista onko minun kohdalle koskaan sattunut influenssaa ainoastaan flunssaa, johon liittyy poskiontelotulehdus, kurkunpäätulehdus ym. ym.
Viime vuonna sairastin 3kk flunssan ja se sisälsi 3 eri flunssaa, mahataudin ja poskiontelotulehduksen. Nyt vain siitepöly ärsyttää.
Nyt olen "täytyy koputtaa puuta" ollut joulukuusta asti terve.;) - tyttötötterö
ainakaan mulla. en ole ottanut mitään rokotetta mutta tammikuusta lähtien olen sairastellut. en ole edes laskenut montako tautia on ollut peräkkäin, ensin kuumeflunssa sitten norovirus joka tuli erittäin voimakkaana sitten taas kuumeflunssa jossa joko ääni lähti, sitten enterorokkoa ja taas nuhaflunssaa.
Syön terveellisesti ja käytän täydentäviä vitaaminivalmisteita, mutta näköjään minuun vaan tarttuu kaikki niin samperin helposti. kai se on vaan ihmisestä ja vastustuskyvystä kiinni. Toiset saa syödä jokapäivä suunniilleen pelkkää pullaa, eivätkä huolehdi terveydestään, silti eivät koskaan sairastu.. prkl!!!!- pari flunssaa
tänä keväänä. Muutama viikko sitten kuume nousi yli 39 asteen, tätä en muista tapahtuneen vuosikausiin. Oli myös sitkeää limaa, kipeä kurkku, nuha, yskä, ääni lähti. Söin antibiootit, nuha vain jäi. No nyt taas on yskä ja lämpö noussut tänään. Muiltakin olen kuullut, että hyvin sitkeää flunssaa on liikkeellä. Btw, antibioottien kanssa kannattaa syödä maitohappobakteereja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911062
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434