Voiko yksitoikkoinen, haasteeton , monotoninen työ lamaannuttaa ihmisen niin, että häntä ei kiinnosta enää juuri mikään? Jos vielä ulkomaailman elämä on yksitoikkoista. Ilo elämästäni on kadonnut täysin! Olen itse tilanteessa, jossa olen tehnyt työtä reilut kolme vuotta, eikä nimenomaan työ anna minulle haasteita. En osaa/jaksa hakea virikkeitä muualtakaan työn ulkopuolelta. Oireina esim. työuupumus?
Voiko työ
8
533
Vastaukset
- Anonyymi
Alappas ryyppää, antaa muutoksen makua elämääsi, sillä rappis on karmeeee
- Anonyymi
No töihin mennään rahan takii, vapaalla omaa huvii.
- Anonyymi
Ja muutenkin noin juurevana sellaiset on pahasta.
- Anonyymi
Eihän työn tarvitse olla elämän koko sisältö. Töitä tehdään rahan takia, että voi sitten työn ulkopuolella tehdä mitä haluaa. Monotonisetkin työt on jonkun tehtävä. Sellaista työtä tehdessä voi ajatella omia juttuja, ei huono asia ollenkaan.
Jos työ on liian helppoa, ehkä opiskelet niin helpon työn rinnalla vaativampiin tehtäviin.
Valita sitten kun olet tehnyt töitä edes 30 vuotta, voi jo vähän väsyttää.- Anonyymi
Jokainen saa valittaa ihan millaisessa tilanteessa vaan. Oma vikasi jos olet sinnitellyt turhaan 30 vuotta työssä josta et pidä.
- Anonyymi
Ei ihmiset loistavat eri työtehtävissä. Joillekkin työ on todellakin vain rahan hankkimista, toisille taas elämäntapa.
Ei ole häpeä hakea haasteita, joko saman talon sisältä, vaihtamalla työpaikkaa, tai vaikka kouluttautumalla uuteen ammattiin. Niin suurin osa suomalaisista tekee. - Anonyymi
Se voi myös tuoda turvallisuutta, jatkuva paikasta toiseen heittely tuo stressiä. tietysti kaikki on yksilöllistä ja pitäisikin tiedustella ko henkilöltä itseltään.
Työnantajan mieleen on tietysti hullunmoinen hyppyyttäminen ja jatkuvan pelon ilmapiiri. - Anonyymi
Minä ainakin loisin tarkoituksella ja nautin elämästäni. Jos vain rahatilanteesi antaa myöden, suosittelen samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769062Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422728
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto382207Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681715
- 181649