CD-levy ei tule ulos -04:n GS:n Radiosat-soittimesta. Levy soi kyllä ja voi vaihtaa CD:ltä radiolle ja päinvastoin, mutta eject-napista ei tapahdu mitään. Tai tapahtuu sen verran että muutaman kerran painelun jälkeen kuuluu kaiuttimista piipaus. Olisiko tähän ongelmaan apuja?
CD-levy
5
852
Vastaukset
- mja
Itselläni tuli samanlainen vika. Kaveri oli tehnyt tietokoneella "omakustanteen" joka muutaman päivän kuluttua jäi Radiosatiin kiinni. Soi kyllä muttei tullut ulos. Ejectissä levyn reuna tuli näkyviin ja sain siitä pinseteillä kiinni. Kun vedin levyä, niin se hannasi vastaan. Lopulta se tuli ulos, syyllinen oli levyn hieno "painatus" joka ei ollutkaan oikeasti painatus vaan tietokoneohjelman tekemä tarra. Sen liima oli pakkasessa irronnut ja tarrassa oli palkeenkieli joka esti levyä tulemasta.
Tietysti oikeassa CD:ssä ei tällaista vikaa voi olla, mutta esim kirjastot panevat niihin varashälyttimen, (pieni neula) joka voi tarttua kiinni. Mutta vaikka olisi sileä ja ihkaoikea CD, niin pinsettihommaa knnattaa kokeilla. Jos ejectillä saa millinkin näkymään, niin kyllä se vetämällä tulee.- jumissa
Tämä on aivan laillisesti ostettu kaupan levy, joka ei yritäkään tulla koneesta ulos. Eli en näy levystä mitään...
- Sceenic
Kakkosauto Cliossa (vm. 06) reilu vuosi sitten saman jutun eikä ole suostunut tulemaan sen jälkeen ulos. Piippaa vaan. No, Jean S on ihan hyvä bändi :)
- Sis123
Muutaman kerran on sattunut samoin. Ekalla kertaa vasta monen yrityksen jälkeen (ja taisi olla autokin parkissa jonkin aikaa) antoi levyn normaalisti ulos. Toisella kertaa vasta parin päivän kuluttua.
- lähtihän se
Lopulta levy suostui tulemaan ulos. Ajoimme pidempää matkaa, jonka jälkeen levy tuli normaalisti ulos. Ihme homma... Olisiko jotain yhteyttä esim. akun varaustilaan tms.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175